LeChock Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Flere som sliter med mobilnettet idag? Jeg enabler det, men ingenting skjer Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Står auto-rotate på? Menu > Settings > Display Auto-rotate er på. Men det funka vist da jeg huket av på auto-rotate.. Merkelig.. så det funker også om man har det av eller på :S Endret 3. september 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Var det sånn at det skulle komme ein HTC Desire HD ? I sofall, kva blir evt. pris og når kjem den ? Btw, er det AMOLED skjerm på den? Endret 3. september 2010 av Pop-Fiske Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Var det sånn at det skulle komme ein HTC Desire HD ? I sofall, kva blir evt. pris og når kjem den ? Btw, er det AMOLED skjerm på den? Ingen ? evo / desire hd kommer ja, vet ikke når. prisen vil vel bli omtrent som alle andre nye htc-telefoner. begynner på 4-5000 kr i begynnelsen. kan godt være de har SLCD på den også, siden de ikke har nok på lager til å lage det til desire. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 edit: eneste problemet er litt dårlig batteri Er ikke noe i veien med batteriet. Jeg kan gå en uke uten å lade ved lite bruk.(2-3 telefoner pr dag og litt solitare på trykkeriet) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kan gå en uke uten å lade ved lite bruk.(2-3 telefoner pr dag og litt solitare på trykkeriet) oi! det kan ikke jeg. jeg må lade hver natt.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Skjermen er jo den største strømtyven, så det kommer nok veldig an på hvordan man bruker den. Men en uke var veldig drøyt, Jeg tror "Android system" tømmer telefonen min for batteri lenge før det. Skjønt, den og avhenger jo av bruk. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Ja, du nevnte i en annen tråd at du mistet 30% over natta, så der er det noe som er feil hos deg. Endret 3. september 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Om en husker å "drepe" diverse programmer jevnlig med f.eks. advanced app killer så varer batteriet tåleleg lenge. For meg kan eg gå to dagar med ganske normal bruk. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Jeg bruker ikke noen taskkiller.. bare slår av wifi når ikke jeg bruker den. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Korleis var det man fekk opp den skjermen forresten, har totalt glømt det. Men om Desiren din varer i 7 dager ish så kan du no umulig bruke den så mykje? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Ja, du nevnte i en annen tråd at du mistet 30% over natta, så der er det noe som er feil hos deg. ja.. det kan godt være.. vet ikke hva... så blir mer og mer nervøs.. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Hva må jeg gjøre for at appsene fra marked skal lagres på SD-kortet? Slitsomt å flytte alle mauelt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Skjermen er jo den største strømtyven, så det kommer nok veldig an på hvordan man bruker den. Men en uke var veldig drøyt, Jeg tror "Android system" tømmer telefonen min for batteri lenge før det. Skjønt, den og avhenger jo av bruk. Min låg over 7 døgn og hadde 14% igjen når den ble ladet for andre gang. Første lading er som kjent ikke særlig, så vil tro det er fullt mulig med en uke om man ikke bruker skjermen som du sier. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Korleis var det man fekk opp den skjermen forresten, har totalt glømt det. Men om Desiren din varer i 7 dager ish så kan du no umulig bruke den så mykje? Instillinger>om telefonen> batteri Nei, dette er ved lite bruk bare for å teste hvor lenge batteriet holder sånn ca. Bruker jeg feks Navigon eller surfer mye så går det jo endel strøm. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Min opplevelse: Batteriet varte i ca 11-12 timer ved normalt bruk. Etter at jeg gjennomførte batteritrikset nevnt i en anne tråd her, varer batteriet i ca 16-17 timer ved normalt bruk. Forøvrig så er spotify totalt uaktuelt å bruke, da det suger batteriet tomt på 1-2-3. Derfor bruker jeg fortsatt den gamle nokiaen min til spotify (den klarer fint å bli brukt en hel dag som spotify-avspiller uten å gå tom) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Er ferdig med å sette opp Desire'n ordentlig nå, hadde først en versjon som jeg fikk feilsendt når jeg bestilte telefonen og måtte vente helt til forrige uke for å få den ordentlige Desire'en. Liker veldig godt hvordan Telefonboken og Facebook er integrert og hvordan man kobler sammen disse kontaktene, telefonen kom også selvsagt med siste versjon av Android Froyo ferdig innstallert. Har lagt merke til noen mindre kosmetiske feil som feks i nummeroppringningen der tipset har en feil pga oversettningen, ellers så er alt veldig bra. Batteri-tiden er heller ikke noe spesielt å utsette på, med bruk av Gps, Radio, kamera og wifi + bluetooth funksjonaliteten holder den i ca 1 dag , men ved å gjøre noen enkle tilpassninger økes dette betraktelig. Ble litt skuffet over Quickoffice, men det fikses fort med en annen app, ellers så er jeg godt fornøyd med de programmene jeg har tatt i bruk : Runkeeper , Batterytime , men må nesten få tid til å utforske godt andre apps også. Var litt imponert over hvor god Wi-fi'en på denne telefonen er, til sammenligning med min eldre G900 fikk den trådløst tilkobling hvor jeg før hadde null sjangs. Kalender funksjonen er dog ikke på høyde med G900 når det gjelder hvordan avtaler og arbeidsoppdrag legges inn, så jeg må nok tilpasse denne mer. Alt i alt veldig imponert og fornøyd, kjapp , responsiv telefon som jeg såvidt har utforsket mulighetene til ^_^ Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Var litt imponert over hvor god Wi-fi'en på denne telefonen er, til sammenligning med min eldre G900 fikk den trådløst tilkobling hvor jeg før hadde null sjangs. Det samme er jeg. Jeg har testet både på jobb og her hjemme og konkludert med at rekkevidden er omtrent dobbelt så stor som med både min Nokia N95-8GB og min Nokia N80. (PS! Med tanke på det som ble tatt opp tidligere i tråden: Ja, også N95-8GB vekkes fra avslått tilstand ved alarm) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Noen tips til hvordan man kan gjøre volumkontrollen på Desire'n mer følsom? Problemet er at når jeg skal høre på musikk, så er det noe som blir litt for lavt for ønsket volum, og når jeg skrur opp volumet et hakk så blir det for høyt. Jævla plagsomt. Hadde vært fint med noen tips, gjerne kombinert med hvordan man kan (om det er mulig) deaktivere volumknappene på siden når jeg har tastelås på. Her om dagen hopper volumet både opp og ned om hverandre når jeg hoppet rundt ute. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Ser ut som det blir Desire på meg og no! Så er 3000-3200 ein god pris uten abonnoment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå