NgZ Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Geotaggin, tipper jeg. (i hvert fall hvis det tar bilder også - husker ikke i farten). Er du sikker på at det er GPS-tilgang og ikke bare "grov" nettverksbasert lokalisering? Vet noen apps bruker sistnevnte for å ha tilpassede reklamer. Håper ikke de blir en trend at de bruker GPS til det. 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ikketemasladring er fjernet fra tråden. Tips til folks postevaner og lignende tas på PM med vedkommende bruker, eller dersom man ikke når frem eller ikke ønsker å kontakte bruker, bruker man rapporterknappen. Ting blir ikke bedre av at man selv bryter retningslinjene ved å poste "off topic". Two wrongs don't make a right. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hvordan er denne i forhold til HD2? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hvordan er denne i forhold til HD2? HD2 har windows mobile som i seg selv er en god nok grunn til å ikke kjøpe det Denne har mindre skjerm, men er fortsatt en bedre telefon grunnet mye bedre operativsystem Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Da blir det nok en Desire. Men vurderer jo så klart iPhone også, hva synes dere er best? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Tipper HTC er litt småsure på MS fordi de ikke får lov til å oppgradere HD2 til WP7. Eller kanskje de synes det er kjekt å få solgt flere telefoner. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Da blir det nok en Desire. Men vurderer jo så klart iPhone også, hva synes dere er best? Du er i HTC Desire-tråden, så her vil nok de fleste mene at Desire er best. Jeg kan generalisere litt og si: Om du vil ha virkelig brukervennlighet, velg iPhone Om du vil ha større funksjonalitet og åpenhet, velg android (HTC Desire) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Da blir det nok en Desire. Men vurderer jo så klart iPhone også, hva synes dere er best? Desire er lysår foran Iphone som jo var revolusjonerende nok når den kom for flere år siden... Iphone4 har eg ikke prøvd, og kommer neppe til å gjøre det. Å spørre i en tråd for Desire hvilken telefon som er best av Desire og Iphone4 er som å gå inn i en moske og spørre om hvem som er den beste av Mohammed og Jesus.... 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje litt dumt av meg å gå inn her ja. Men jeg tipper det blir en Desire, og blir med i gjengen jeg også! Er vel desire som er veien å gå regner jeg med Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Iphone har definitivt sine sterke sider. Men Jobs Bok er ikke en av de.... (<--- billig referanse til bibel, derav menigheten til Apple) 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kanskje litt dumt av meg å gå inn her ja. Men jeg tipper det blir en Desire, og blir med i gjengen jeg også! Er vel desire som er veien å gå regner jeg med Mr. Stinson joines the wolfpack. The wolfpack grew by one Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Flere her som har problemer med Desire og microSD? Og dette ble slengt i ny tråd sist jeg skrev her, men det er et problem med HTC DESIRE!!! Endret 3. september 2010 av Marekatten Fjernet unødvendig utbrudd Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hva desire ligger på for tiden uansett? Ser djuice har den ute til 2999, men det blir liksom ikke det helt store når både de og netcom har hatt de til 2599 i totalpris m/abonnement. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hva desire ligger på for tiden uansett? Ser djuice har den ute til 2999, men det blir liksom ikke det helt store når både de og netcom har hatt de til 2599 i totalpris m/abonnement. Er vel netcom som er billigst akkurat nå. Det billigste jeg har sett hittil var da telenor solge den for 2447 + fri etablering. Nå selger de den billigst for 3007,- + fri etablering. Edit: ser nå at netcom har skrudd opp prisen. 3007,- hos telenor er nå billigst, etter hva jeg vet. Endret 3. september 2010 av Kubjelle Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 kan noen bekrefte om alarmen går om telefonen er avslått? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 kan noen bekrefte om alarmen går om telefonen er avslått? Er jo bare å teste det Sett den til å ringe om 2 min og slå av telefonen, så venter du og ser om det fungerer. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 kan noen bekrefte om alarmen går om telefonen er avslått? Kan vel heller avkrefte. Den går ikke. Men setter du telefonen i flymodus bruker den knapt strøm, (hvis du ikke sitter og gamer, da) så det duger for de fleste behov. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 I går testet jeg å tvinge android til å flytte programmer som ikke støtter apps2sd over på SDkortet og det funker som bare juling! Det var en sann drøm å få flyttet copilot, spotify og andre store programmer over på sdcard. En ting man må passe på er at programmer som har widgets ikke kan flyttes til sd-kortet. Når man bruker denne settingen, så installeres alle programmer default til sdkortet, så man må passe på å flytte programmer med widgets. http://androidboss.com/force-apps-to-move-to-the-sd-card-on-froyo/ (man må ha adb driver fra htc sync, den i SDK'en funker ikke på Desire). Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hva skjer med at skjermen på min Desire ikke vil rotere ? altså da jeg skal spille et spill, og beveger skjermen mot høyre for eks, reagerer det ikke i det hele tatt.. Hjelp. Endret 3. september 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Står auto-rotate på? Menu > Settings > Display Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå