J. Verlander Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 glad jeg slipper styret med for lite minne til apps Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg glemte helt å sjekke om ringelyder osv etter at jeg byttet minnekort (nei jeg brukte ikke noe app-backup osv.) så under personalmøte så hadde Handcent satt volumet på max og fant Bloodbath - Bastard son of god som ringetone...fikk helt faen meg fnatt..var et par sjokkerte syn fra gamle 50-60års gamle damer. 2 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Har en PDF fil på minnekortet som jeg gjerne vil ha ut på en av hovedskjermene. Hvordan gjør jeg dette? Finner filen ved å bruke File Manager. Itillegg lurer jeg på om det er mulig å få på vibrering når en har på stille modus? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Når du holder inne av/på knappen kan du velge vibrasjonsmodus. Da slår lyden seg av og mobilen vibrerer kun. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe desire, samsung galaxy s eller avvente på noe nytt? Siden du skriver det i denne tråden høres det ut som du allerede har bestemt deg. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Når jeg mottar en mms melding av en video eller et bilde og prøver å lagre bildet/videoen på minnekortet så går det noen ganger mens det andre ganger ikke går..da får jeg opp melding om at bildet/videoen ikke kan lagres på minnekort..Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg får joine klubben jeg og Fikk min i går og Desiren får min forrige tlf se retardet ut 1 Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Man får jo så ufattelig mange applikasjoner til Android, men en ting jeg undres....finnes det en form for måleenhet til tlf Man f.eks legger mob mot en vegg, måler avstand til neste vegg. Noen som har vært borti noe slikt? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ja.. http://www.cyrket.com/search?market=android&q=smart+measure Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har et bra tips til et batteri sparings apps? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Bah... HTC Twitter/peep fungerer ikke. I følge HTC så er twitter varslet og skal ordne saken. I følge twitter er saken for lengst ordnet, men ting fungerer likevell ikke. Hele friendfeed greia blir nå meningsløs. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har et bra tips til et batteri sparings apps? juicedefender. bruker det ikke selv, men word on the street er at det er ganske bra Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Tenker jeg må kjøpe en snart Noen flere som har hatt problemer med "lydutgenge" den sitter seg ikke fast nedi Men med iphone/ipod ørepropper fungerer Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Noen som har et bra tips til et batteri sparings apps? juicedefender. bruker det ikke selv, men word on the street er at det er ganske bra Om du laster ned applikasjoner som faktisk er av god kvalitet skal ikke juicedefender eller andre app-killers være nødvendig i det hele tatt Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Tenker jeg må kjøpe en snart Noen flere som har hatt problemer med "lydutgenge" den sitter seg ikke fast nedi Men med iphone/ipod ørepropper fungerer Testet med pluggene som følger med samt Creative-headsettet mitt og de sitter fint. Ikke bom fast, men heller ikke løst 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det fremdeles slik at man ikke kan roote Desire med SLCD uten at skjermen er svart? Nekter å gjøre noe slikt om jeg ikke ser hva jeg gjør. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det fremdeles slik at man ikke kan roote Desire med SLCD uten at skjermen er svart? Nekter å gjøre noe slikt om jeg ikke ser hva jeg gjør. ja Lenke til kommentar
Martz Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er det fremdeles slik at man ikke kan roote Desire med SLCD uten at skjermen er svart? Nekter å gjøre noe slikt om jeg ikke ser hva jeg gjør. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=768256 Ser ut som de har gjort det enklere, var i hovedsak downgrading av bootloader som fikk skjermen til å gå svart 1 Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Når jeg tar backup av mine bilder bruker jeg Picasa. Velger de bildene jeg vil ha og uploader... Men i det siste får jeg utrolig mye error på det, opplastingen stopper, og venter 1 min før den prøver på nytt, laster opp nye 10% ca og får nytt error... Flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 apropo bilder.. hva skal PicSay med full GPS-tilgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå