Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventelo/Chess/Netcom (dvs de som bruker Moobi) har "forventes inn 12.april".

 

Forøvrig kan jeg, uten at jeg vet 100% hvordan det funker, si at alle nettbutikker vil få disse telefonene inn sin dør på så og si samme dag fra den norske distributøren.

 

Telefonene er pr idag enda ikke sendt fra HTC Corporation.

Regner med at de første pallene sendes til den norske distributøren enten mot slutten av denne uka eller begynnelsen av neste uke.. og basert på volumet av Legend som kom inn skyldes de forskjellige datoene garantert ikke at "første parti" er utsolgt eller lignende, men heller at de ulike nettbutikkene ikke er flinke til å oppdatere med korrekt dato gitt av distributøren, som igjen venter korrekt dato fra HTC..

 

Foreløpig er ankomsdag 12.april hos nettbutikkene en dato jeg har troa på.. Jeg tipper de fleste sitter med telefonen i hånda i midten av uke 15. Leeeeenge å vente...

Lenke til kommentar

Ventelo/Chess/Netcom (dvs de som bruker Moobi) har "forventes inn 12.april".

 

Forøvrig kan jeg, uten at jeg vet 100% hvordan det funker, si at alle nettbutikker vil få disse telefonene inn sin dør på så og si samme dag fra den norske distributøren.

 

Telefonene er pr idag enda ikke sendt fra HTC Corporation.

Regner med at de første pallene sendes til den norske distributøren enten mot slutten av denne uka eller begynnelsen av neste uke.. og basert på volumet av Legend som kom inn skyldes de forskjellige datoene garantert ikke at "første parti" er utsolgt eller lignende, men heller at de ulike nettbutikkene ikke er flinke til å oppdatere med korrekt dato gitt av distributøren, som igjen venter korrekt dato fra HTC..

 

Foreløpig er ankomsdag 12.april hos nettbutikkene en dato jeg har troa på.. Jeg tipper de fleste sitter med telefonen i hånda i midten av uke 15. Leeeeenge å vente...

Hvordan kan du *vite* at telefonene ikke er sendt fra HTC? Du skal vel ha rimelig gode kontakter for å vite det sikkert?

 

Men for all del, jeg er stygt redd for at du har rett i at den blir ytterligere forsinket her i Norge. Forbannet irriterende at det hele tiden skyves på datoen.

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan du *vite* at telefonene ikke er sendt fra HTC? Du skal vel ha rimelig gode kontakter for å vite det sikkert?

 

 

Såfremt Desire sendes på samme måte som Legend ble, så vet jeg at Desire ikke er sendt enda. Kan selvfølgelig ikke utelukke at Desire går på en annen måte fra HTC enn Legend... men det skal veldig mye til...

 

Hvordan jeg vet vil jeg helst holde for meg selv..

Lenke til kommentar

Hvis de skal kjøre lastebil fra Taiwan så er det vel ikke rart at det tar litt tid...

 

Jeg kjenner at det irriterer meg voldsomt at datoen ble skjøvet over enda en helg. Første gang jeg har sett meg ut en telefon som ikke er i salg, og det tror jeg at jeg skal prøve å la være i fremtiden. Jeg er egentlig altfor utålmodig til slikt.

 

@Eisim: Siden du tilsynelatende vet noe om transporten, hvor lang tid tok det fra Legend ble sendt fra HTC til den ankom her i Norge?

Lenke til kommentar

@Eisim: Siden du tilsynelatende vet noe om transporten, hvor lang tid tok det fra Legend ble sendt fra HTC til den ankom her i Norge?

 

I snitt brukte/bruker (det kommer stadig en haug) Legend'ene 5-6 dager fra HTC sin dør til distributøren i Norge sin dør.

Jeg er altfor utålmodig for å vente på slikt selv og det er en pine å vite at den enda ikke er sendt til norge mens mange andre land får den levert i disse dager..

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt desire hos tele 2 med abbonement og jeg ringte dit i dag egentlig for og forandre litt på det abbonementet men da sa hu jeg prata med at den telefonen var blitt sendt i dag så hvis jeg ville forandre noe så måtte ejg returnere den igjen til dem når jeg fikk den.

Det vil da si at jeg får desire like over påske:)

Kansje disse datoene ikke er ehlt til og stole på for hos tele 2 står det 8 april som lanseringsdato.

Uansett, påska blir lang i år...

Lenke til kommentar

Telefast har bekreftet dato på 12.04. Mao kommer den snart skal dere se ;)

Men 12. april er da ikke snart. I denne sammenheng er det en hel evighet...

 

Og når det er sagt, datoene for denne har vært notorisk upålitelige hele tiden. Telefast hadde lenge en *bekreftet* dato den 18. mars, og vi vet jo hvordan det gikk.

 

@Eisim: Hvis/når du vet at telefonene er sendt fra HTC kan du kanskje oppdatere oss i denne tråden?

Lenke til kommentar

@Eisim: Hvis/når du vet at telefonene er sendt fra HTC kan du kanskje oppdatere oss i denne tråden?

 

Det kan jeg nok gjøre uten at jeg bryter altfor mye av det som står i kontrakten min :)

Håper den er på god vei når jeg sjekker igjen tirsdag etter påske.. så blir det bare enda verre å vente når man vet den er på vei..

 

Vil ha den nåh!! Som alle andre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...