Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer litt på å kjøpe meg HTC Desire. Men ser at det er ventet en Desire Z med QWERTY-tastatur. Er det noen grunn til å vente til etter lansringen av Desire Z med tanke på pris? I praksis er det jo egentlig to forskjellige modeller tho.

 

Har Nokia E71 i dag og har hatt QWERTY-tastatur på mine tre siste mobiler (E71, E61 og HTC S730) og er skeptisk til å bytte det ut med touch-QWERTY..

Lenke til kommentar

Folkens! Frustrasjoner/kommentarer/diskusjoner rundt folks lesevaner/surfevaner/postevaner mv. tas på PM brukerne i mellom evt. avtale å møtes i telefonkiosken og ta det der, eller om det gjøres på generelt grunnlag tas det i tilbakemeldingsdelen av forumet.

 

Tar man det i tråden skaper man masse støy utenomtema som bare irriterer andre som leser tråden og skaper merarbeid for moderatorene.

 

(PS! Tråden er ryddet for litt avtemastøy)

Lenke til kommentar

Reaksjoner på handlinger utført av administrator/moderator/veileder tas på PM med vekommende administrator/moderator/veileder. Ett innlegg av denne art er fjernet.

 

 

 

Og så for å dra ting tilbake til temaet: Jeg fikk mail i dag fra produsenten av Swiftkey at Norsk er på listen over språk de skal implementere støtte for. Så da håper jeg at jeg snart kan slutte å skifte tastatur hver gang jeg skifter språk. (For de av dere som skriver engelsk på telefon og ikke har prøvd Swiftkey - gjør det nå! Utrolig genialt tastatur som gjør at man skriver sinnsykt fort, og etterhvert som man har lært det opp orntlig så opplever man å kunne skrive hele setninger uten å måtte taste en eneste bokstavtast :D )

Lenke til kommentar

Reaksjoner på handlinger utført av administrator/moderator/veileder tas på PM med vekommende administrator/moderator/veileder. Ett innlegg av denne art er fjernet.

 

 

 

Og så for å dra ting tilbake til temaet: Jeg fikk mail i dag fra produsenten av Swiftkey at Norsk er på listen over språk de skal implementere støtte for. Så da håper jeg at jeg snart kan slutte å skifte tastatur hver gang jeg skifter språk. (For de av dere som skriver engelsk på telefon og ikke har prøvd Swiftkey - gjør det nå! Utrolig genialt tastatur som gjør at man skriver sinnsykt fort, og etterhvert som man har lært det opp orntlig så opplever man å kunne skrive hele setninger uten å måtte taste en eneste bokstavtast :D )

Får man "tickbuttons" med Swiftkey?

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Hvis de har nettverk på skolen, så skal det bare være å koble seg til, eventuelt be administrator om nettverkets krypteringsnøkkel, hvis det ikke er åpent.

Gå på innstillinger>trådløst og nettverk>trådløsinnstillinger og finner deg skolens nett. Administrator bør opplyse om hva det heter.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Du er klar over at det ER en guide til linux på siden du linker til? :ermm:

 

Så vidt jeg vet trenger du imidlertid ingen ekstra pakker i det hele tatt utover en vanlig ubuntu-installasjon for å koble deg på eduroam. WPA/PEAP-støtte følger med på lasset, så så lenge d har network-manager skal det gå greit. Merk at bildene som er dr ikke stremmer med hva du får opp, velg evt. MSCHAPv2 under "intern atuentisering" (som ikke er med på bildet), hvis det ikke fungerer første gang.

 

red: Haha, sorry, jeg trodde jeg var i feil tråd. xD

Guiden Svortevik har linket til fungerer utmerket.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Hei! noen som vet hvordan jeg får koblet meg til det trådløse nettverket på en høyskole? Går et studie som gjør at jeg ikke så ofte har med pc og hadde da vert greit og få takk i dokumenter via dropbox eller lignende.

Her er guider for tilkobling av pc

hadde vert fint om noen hadde giddet og tatt en titt:-)

 

Her har du en fin guide beregnet til hero, men du finner frem og får det til på desire også:-)

 

http://hig.no/it_tjenesten/veiledninger__1/veiledninger/nettverk/oppkobling_av_traadloest_nettverk/eduroam_paa_htc_hero

Lenke til kommentar

Får man "tickbuttons" med Swiftkey?

Nope. Kan jo tenkes det kommer etterhvert, da den fortsatt er i beta (man kan sende dem forslag direkte fra applikasjonen for ting man ønsker implementert - så det er kanskje en ide å gjøre?). Uansett vet jeg ikke hvor nyttig det er. Den skjønner stort sett hva man skriver selv om man bommer på tastene (så fremt første tast er riktig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...