Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, kansellerte det forrige abonnementet mitt forrige uke faktisk - og det hadde nada bindingstid - fordi jeg nå skulle kjøpe ny mobil, med nytt nummer.

 

Skjønte lite da jeg fikk både SIM-kort dagen etter bestilling, samt kodene dagen etter igjen. Burde jeg kanskje ringt til Telenor og klaget?

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Og med det mener du? televerket - som leverer mobiltelefonen etter mitt skjønn? Men abonnementet løper jo hos telenor.

 

Mobilen ble bestilt 19/08, men fremdeles ingen oppdatering av status sending av den, men ser de ihvertfall har 100+ inne på lager. Hvis ikke en av de er min, blir jeg mektig forbanna på hele opplegget!

Lenke til kommentar

Heisann,

Jeg prøver og sette opp mailen på telefonen(netcom mail) Men den feiler på smtp innstillingene. Hvilke innstillinger har dere under smtp delen. Prøvde med smtp.netcom.no og serverport 25, men det ser ikke ut til å virke.

Under pop3 har jeg pop3.netcom.no og serverport 110 dette fungerer og jeg får mail inn, men får altså ikke sendt ut mail.

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg endelig min Desire, som jeg bestilte fra Telenor. Er veldig fornøyd!

Det jeg synes er rart er at min mor som bestilte samtidig som meg fikk en med SLCD skjerm, men på pakken min står det tydelig at det er med AMOLED.

Var det ikke slik at de skulle slutte å produsere AMOLED etter 1. juli?

Min mor ble litt skuffet over at hun ikke fikk samme, på Telenor står det jo tydelig at telefonen kommer med AMOLED så hun lurte på om hun kunne klage og få samme type som meg.

 

Hva tror dere om denne saken?

Lenke til kommentar

Prøvde med smtp.netcom.no og serverport 25, men det ser ikke ut til å virke.

Det er nå iallefall slikt jeg har satt det opp og det funker.

Har du laget kontoen ukryptert og med riktig passord?

Hvis det hadde vært feil passord hadde jeg vel ikke kommet videre til pop3 oppsettet.

Nå har jeg et simkort fra telenor men, det burde vel ikke ha noe og si.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Prøvde med smtp.netcom.no og serverport 25, men det ser ikke ut til å virke.

Det er nå iallefall slikt jeg har satt det opp og det funker.

Har du laget kontoen ukryptert og med riktig passord?

Hvis det hadde vært feil passord hadde jeg vel ikke kommet videre til pop3 oppsettet.

Nå har jeg et simkort fra telenor men, det burde vel ikke ha noe og si.

Har du lest veiledningen fra netcom?

Jeg ser ingen grunn til att telenor skal gi deg mulighet for å koble til smtp serveren til netcom.

 

Bruker du en annen leverandør, f.eks UPC, Tiscali eller andre, skriver du deres SMTP-adresse. (Denne informasjonen finner du på leverandørens hjemmeside)
Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Prøvde med smtp.netcom.no og serverport 25, men det ser ikke ut til å virke.

Det er nå iallefall slikt jeg har satt det opp og det funker.

Har du laget kontoen ukryptert og med riktig passord?

Hvis det hadde vært feil passord hadde jeg vel ikke kommet videre til pop3 oppsettet.

Nå har jeg et simkort fra telenor men, det burde vel ikke ha noe og si.

Har du lest veiledningen fra netcom?

Jeg ser ingen grunn til att telenor skal gi deg mulighet for å koble til smtp serveren til netcom.

 

hmm, når jeg bruker wlan fungerer deet ikke, men når jeg bruker 3g så fungerer determm.gif

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig problem etter oppdatering til 2.2.

 

Kamera får et rosa lag over seg i søkeren når jeg skal ta bilde. Skjermen deler seg også opp i fire deler med forskjellige farger. Har merket at dette skjer når jeg er på GSM nett. Og når telefonen laster ned data mens jeg skal ta bilde. Synkroniserer.

 

Kan noen være så snill å prøve å sette telefon i GSM modus og laste en nettside, og så gå ut å prøve å ta et bilde. Skjer ikke hver gang.

 

 

 

Fikk telefonen tilbake fra Deltaservice i dag. De hadde jo selvfølgelig ikke funnet feilen. Har nå sendt den inn igjen med en detaljert beskrivelse av hvordan feilen kan fremprovoseres. Den hyggelige jenten på Telekiosken skrev også en god feilmelding da hun også så feilen. (Hun har HTC Desire selv og ble litt bekymret for sin, men den fungerte som den skulle).

 

Ringte Deltaservice da telefonen var inne og forklarte de prosedyren, men den skjønte de tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Heisann,

Jeg prøver og sette opp mailen på telefonen(netcom mail) Men den feiler på smtp innstillingene. Hvilke innstillinger har dere under smtp delen. Prøvde med smtp.netcom.no og serverport 25, men det ser ikke ut til å virke.

Under pop3 har jeg pop3.netcom.no og serverport 110 dette fungerer og jeg får mail inn, men får altså ikke sendt ut mail.

forsøk port 2525 på utgående.

Endret av Nseries
Lenke til kommentar

Er ikke noe bindingstid på kun et abonnement, bindingstid er ved kjøp av subsidiert mobil m/abonnement.

Det er feil... Man får også bindingstid hvor selve abbonementet er subsidiert. Billigere månedspris mot binding av abbonement.

 

Greit, men da vet du også at du har bindingstid og må ha signert på en bindingsavtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...