osmano Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg hadde tenkt å bruke en egen mp3-fil, funker ikke det? Lag deg en mappe som heter "Audio" på SD-kortet. Så lager du undermapper i den som heter: "Alarms", "Notifications" og "Ringtones" Da kan du putte mp3-toner/sanger i de forskjellige for å kunne velge lyder til alarm, meldingslyd og ringetone.... Endret 26. august 2010 av osmano 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Har et spørsmål som gjelder bestillingsfasen av HTC Desire fra telenor.no Jeg har bestilit, oppgitt betalingsinformasjon, og fått ordrebekreftelse på mail. I mailen linkes det til en ordreside @ telenor.no hvor jeg kan sjekke ordredetaljer, men når jeg klikker meg inn på den, er siden helt blank. Vet noen om andre måter jeg kan finne ordredetaljer registrert via telenors nettsider (og ikke bare på mail), jeg har letet meg gul og blå på websidene (med innlogging, selvsagt) uten hell. Kanskje det oppdateres etter varen er sendt? Kanskje alt skjer via mail? Jeg vet ingenting, men jeg er altså nå skeptisk på om mobilen er på vei i det hele tatt. Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min - så da skulle jeg tro at hjulene er i bevegelse ihvertfall, og at bestillingen går som planlagt. Kanskje jeg tar på vei for ingenting her, men kjekt er det om noen kan betrygge meg likevel. Endret 26. august 2010 av sch0n Lenke til kommentar
kans Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hellu, nå er endelig jeg også den stolte eier av HTC desire etter mye venting! :D MEn jeg har et spm, noen som vet hvordan man linker tlf med facebook kontakter? for jeg har noen facebook kontakter som ikke har tlf sitt på facecbook. så når jeg skal legge de i favourites gruppa som er en widget ( hvis dere skjønner hva jeg mener?) så får jeg bare lagt til mail og ikke kobla nr dems opp mot den kontakten og det gjør det litt knotete og finne frem de jeg ringer mest hele tiden. På forhånd takk Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 kom over denne på youtube: haha den var litt morsom faktisk Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen som vet hva det billigste abonnementet for HTC Desire er? Har tittet litt på netcom. Bumper denne. Lurere på det samme Lenke til kommentar
Armyofme1 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Wow - fikk akkurat en særs uventet mail fra NetCom: "din pakke er på vei" - og jeg bestilte på tirsdag... Da blir det ny Desire på meg på mandag har ikke fått mail enda jeg Lenke til kommentar
Larsenal76 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen som vet hva det billigste abonnementet for HTC Desire er? Har tittet litt på netcom. Bumper denne. Lurere på det samme Her er et alternativ : http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=HTCBRAVOTelenor.no&aboId=527 1 Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen som vet hva det billigste abonnementet for HTC Desire er? Har tittet litt på netcom. Bumper denne. Lurere på det samme Her er et alternativ : http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=HTCBRAVOTelenor.no&aboId=527 Too late.. Har allerede bestilt jeg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Takker Larsenal76 Hvilke abonnement endte du opp med DJ-Stigma? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen andre som sliter med oppdatering facebook info på kantaktene samt friend stream etter siste oppdateringen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min Betaler du for abbonnementet uten å ha fått telefonen? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min Betaler du for abbonnementet uten å ha fått telefonen? Jeh har fått telefonen men, må vente nesten tre uker før abonnemente kommer:( Er det noen måter det går ann og låse opp telefonen, slik at jeg kan bruke et annet simkort mens jeg venter? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min Betaler du for abbonnementet uten å ha fått telefonen? Ja, jeg har forstått det slik, og syntes at det er sinnsykt dårlig gjort av telenor. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Min er ankommet omlastingsterminal Trondheim og forventes til postkontor i morgen. Kjempepraktisk at jeg reiser bort i helgen og ikke kommer tilbake før søndag kveld, da. Jaja, da blir det leking med tlf på jobb på mandag (stikker innom posten på vei til jobb) Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Trengee tips til en videospiller som støtter .avi, ikke RockPlayer, lyden er aaaltfor lav på den.. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 finnes det en gadget som lar mobilen stå av seg selv? tenker når man er ute på tur, i buss eller tog. for å se en film istede for å holde den? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Hellu, nå er endelig jeg også den stolte eier av HTC desire etter mye venting! :D MEn jeg har et spm, noen som vet hvordan man linker tlf med facebook kontakter? for jeg har noen facebook kontakter som ikke har tlf sitt på facecbook. så når jeg skal legge de i favourites gruppa som er en widget ( hvis dere skjønner hva jeg mener?) så får jeg bare lagt til mail og ikke kobla nr dems opp mot den kontakten og det gjør det litt knotete og finne frem de jeg ringer mest hele tiden. På forhånd takk virker som du har fått syncet kontakter fra facebook utifra det du skriver? du kan legge til nr på de kontaktene som mangler manuelt tror jeg. les i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221775 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 finnes det en gadget som lar mobilen stå av seg selv? tenker når man er ute på tur, i buss eller tog. for å se en film istede for å holde den? gorillamobile? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Trengee tips til en videospiller som støtter .avi, ikke RockPlayer, lyden er aaaltfor lav på den.. har ikke testet den ut, men så en på marked: arcMedia står den er i beta men Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. august 2010 Rapporter Del Skrevet 27. august 2010 Som mange andre her så sikler jeg og HTC Desire. Men jeg byttet nettopp abonnement hos Netcom, fra Italk Small til Young Talk. Dette var før jeg kom på ideen om å kjøpe en ny mobil. Noen som vet om jeg måte vente til bindingstiden er over, før jeg kan kjøpe en ny mobil med det samme abonnementet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå