Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg hadde tenkt å bruke en egen mp3-fil, funker ikke det?

 

Lag deg en mappe som heter "Audio" på SD-kortet. Så lager du undermapper i den som heter: "Alarms", "Notifications" og "Ringtones"

 

Da kan du putte mp3-toner/sanger i de forskjellige for å kunne velge lyder til alarm, meldingslyd og ringetone.... :new_woot:

Endret av osmano
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål som gjelder bestillingsfasen av HTC Desire fra telenor.no

 

Jeg har bestilit, oppgitt betalingsinformasjon, og fått ordrebekreftelse på mail. I mailen linkes det til en ordreside @ telenor.no hvor jeg kan sjekke ordredetaljer, men når jeg klikker meg inn på den, er siden helt blank. Vet noen om andre måter jeg kan finne ordredetaljer registrert via telenors nettsider (og ikke bare på mail), jeg har letet meg gul og blå på websidene (med innlogging, selvsagt) uten hell. Kanskje det oppdateres etter varen er sendt? Kanskje alt skjer via mail? Jeg vet ingenting, men jeg er altså nå skeptisk på om mobilen er på vei i det hele tatt.

 

Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min - så da skulle jeg tro at hjulene er i bevegelse ihvertfall, og at bestillingen går som planlagt. Kanskje jeg tar på vei for ingenting her, men kjekt er det om noen kan betrygge meg likevel. :)

Endret av sch0n
Lenke til kommentar

Hellu, nå er endelig jeg også den stolte eier av HTC desire etter mye venting! :D :D

 

MEn jeg har et spm, noen som vet hvordan man linker tlf med facebook kontakter?

for jeg har noen facebook kontakter som ikke har tlf sitt på facecbook. så når jeg skal legge de i favourites gruppa som er en widget ( hvis dere skjønner hva jeg mener?) så får jeg bare lagt til mail og ikke kobla nr dems opp mot den kontakten og det gjør det litt knotete og finne frem de jeg ringer mest hele tiden.

 

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar

Dog har abonnementet ankommet - som løper selv om ikke mobilen er i lommen min

 

Betaler du for abbonnementet uten å ha fått telefonen?

 

Jeh har fått telefonen men, må vente nesten tre uker før abonnemente kommer:(

Er det noen måter det går ann og låse opp telefonen, slik at jeg kan bruke et annet simkort mens jeg venter?

Lenke til kommentar

Hellu, nå er endelig jeg også den stolte eier av HTC desire etter mye venting! :D :D

 

MEn jeg har et spm, noen som vet hvordan man linker tlf med facebook kontakter?

for jeg har noen facebook kontakter som ikke har tlf sitt på facecbook. så når jeg skal legge de i favourites gruppa som er en widget ( hvis dere skjønner hva jeg mener?) så får jeg bare lagt til mail og ikke kobla nr dems opp mot den kontakten og det gjør det litt knotete og finne frem de jeg ringer mest hele tiden.

 

På forhånd takk :D

 

virker som du har fått syncet kontakter fra facebook utifra det du skriver? du kan legge til nr på de kontaktene som mangler manuelt tror jeg.

 

les i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221775

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...