Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Installer Ringdroid (tror det er det det heter), det brukes til å velge vanlige mp3 som ringetoner og sms varsling. Regner med det blir det samme mtp alarmlyden.

 

Takk, det skal testes ut. Edit: fant ikke noe annet enn redigering av musikkfiler, sikker på at det er riktig app?

 

Kan jo gjenta denne:

 

To add new ringtones or SMS alerts, connect your Desire to USB and mount the device on your PC. Browser to the following folders:

 

Ringtones: /sdcard/media/audio/ringtones

SMS Alerts: /sdcard/media/audio/notifications

Alarm Alerts: /sdcard/media/audio/alarms

 

Copy your mp3 files into either of the folders above. Then go to:

 

Ringtone:Settings > sound and display > phone ringtone

SMS: Settings > sound and display > notification sound

Alarms: Set the sound when adding a new alarm.

 

Then select the ringtone you put in the above folder(s).

Endret av cyclo
Fjernet enormt sitat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo gjenta denne:

 

To add new ringtones or SMS alerts, connect your Desire to USB and mount the device on your PC. Browser to the following folders:

 

Ringtones: /sdcard/media/audio/ringtones

SMS Alerts: /sdcard/media/audio/notifications

Alarm Alerts: /sdcard/media/audio/alarms

 

Copy your mp3 files into either of the folders above. Then go to:

 

Ringtone:Settings > sound and display > phone ringtone

SMS: Settings > sound and display > notification sound

Alarms: Set the sound when adding a new alarm.

 

Then select the ringtone you put in the above folder(s).

 

Jeg koblet telefonen til dataen med usb-kabelen og valgte "diskstasjon". Fikk opp alle mappene på telefonen.

 

Men jeg finner ikke noen sdcard-mappe. Har jeg forstått fremgangsmåten feil?

Endret av cyclo
Fjernet enormt sitat
Lenke til kommentar

En helt annen ting, ca halvparten av ikonene mine har blitt endret til et Android-ikon. Hva er det som skjer?

 

Msn talk har fått Android-ikon, og det samme med f.eks. Dolphin, Barcode scanner, Abduction, Space man++

 

Edit: glem det, det er de programmene som er installert på minnekortet, og alt er som normalt når jeg kobler fra usb.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Skal jeg lage mappene media, audio og ringtones? Beklager hvis det spørsmålet er fryktelig dumt.

 

Lag først mappen "media". Så lager du mappen "audio" inni mappen "media". Inni "audio"-mappen lager du tre mapper: "ringtones", "alarms" og "notifications".

 

Legg ønskede mp3 filer i sine respektive mapper. Skal du ha en mp3 til alarmen, så legger du den i mappen "alarms"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

7,5 timer etter at jeg var ferdig med det "trikset" der har jeg nå 88% igjen, brukt telefonen moderat... kanskje det har noe for seg, kanskje ikke... Men jeg har aldri egentlig klaget på batteriet da, pleier å få ca 2 dager utav det

 

Edit: Shit den tråden er vokser kjapt, svaret var til han karen som lurte på om ladetrikset funka...

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med market om dagen? Ingen nedlastinger starter når jeg er koblet på wifi. Fungerer helt knirkefritt om jeg kobler fra wifi. Hatt lignende problemer tidligere, men alltid løst seg etter et par dager. Nå har det vært sånn i en uke.

Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med market om dagen? Ingen nedlastinger starter når jeg er koblet på wifi. Fungerer helt knirkefritt om jeg kobler fra wifi. Hatt lignende problemer tidligere, men alltid løst seg etter et par dager. Nå har det vært sånn i en uke.

 

Har opplevd akkurat det samme. Virker som det skjer med jevne mellomrom, oftest når eg bruker appbrain som marked tilgang istedet for den orginale appen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...