bushwacker Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Installer Ringdroid (tror det er det det heter), det brukes til å velge vanlige mp3 som ringetoner og sms varsling. Regner med det blir det samme mtp alarmlyden. Takk, det skal testes ut. Edit: fant ikke noe annet enn redigering av musikkfiler, sikker på at det er riktig app? Kan jo gjenta denne: To add new ringtones or SMS alerts, connect your Desire to USB and mount the device on your PC. Browser to the following folders: Ringtones: /sdcard/media/audio/ringtones SMS Alerts: /sdcard/media/audio/notifications Alarm Alerts: /sdcard/media/audio/alarms Copy your mp3 files into either of the folders above. Then go to: Ringtone:Settings > sound and display > phone ringtone SMS: Settings > sound and display > notification sound Alarms: Set the sound when adding a new alarm. Then select the ringtone you put in the above folder(s). Endret 26. august 2010 av cyclo Fjernet enormt sitat 2 Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen som vet om skjermbeskytteren fra iutstyr.no er bra ? Får min desire på mandag forhåpentligvis Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ny widget fra HTC er nedlastbart. Trykk + -> Widget -> Hent flere HTC-widgets -> trykk meny-knappen -> Oppdater. Og vips! Så er Timeglass klar for nedlasting Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Kan jo gjenta denne: To add new ringtones or SMS alerts, connect your Desire to USB and mount the device on your PC. Browser to the following folders: Ringtones: /sdcard/media/audio/ringtones SMS Alerts: /sdcard/media/audio/notifications Alarm Alerts: /sdcard/media/audio/alarms Copy your mp3 files into either of the folders above. Then go to: Ringtone:Settings > sound and display > phone ringtone SMS: Settings > sound and display > notification sound Alarms: Set the sound when adding a new alarm. Then select the ringtone you put in the above folder(s). Jeg koblet telefonen til dataen med usb-kabelen og valgte "diskstasjon". Fikk opp alle mappene på telefonen. Men jeg finner ikke noen sdcard-mappe. Har jeg forstått fremgangsmåten feil? Endret 26. august 2010 av cyclo Fjernet enormt sitat Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Men jeg finner ikke noen sdcard-mappe. Har jeg forstått fremgangsmåten feil? Det menes bare at mappene skal lagres på sdkortet, du trenger ikke noen mapper som heter scdard. Mappene audio osv lager du bare selv. Endret 26. august 2010 av bushwacker Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Skal jeg lage mappene media, audio og ringtones? Beklager hvis det spørsmålet er fryktelig dumt. Endret 26. august 2010 av cyclo Fjernet unødvendig sitat Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) En helt annen ting, ca halvparten av ikonene mine har blitt endret til et Android-ikon. Hva er det som skjer? Msn talk har fått Android-ikon, og det samme med f.eks. Dolphin, Barcode scanner, Abduction, Space man++ Edit: glem det, det er de programmene som er installert på minnekortet, og alt er som normalt når jeg kobler fra usb. Endret 26. august 2010 av Lekr Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Da foreslår jeg at folket slutter å misbruke sitat-funksjonen så vi slipper å lese forumet med lupe Jeg har ryddet enkelt innlegg, men fra nå av er det opp til dere å bruke sitat-fuksjonen riktig. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 http://www.dinside.no/849526/dobbel-batteritid-paa-htc-desire eh? Dobbel batteritid på HTC Desire? Vi har testet HTCs beryktede ladetriks. sant? usant? eller virkelig interessant? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Det funker ja. Har gjort det selv. Er allerede en tråd om det her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1253738 Endret 26. august 2010 av Kleivert Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 driver å tester nå, håper det funker! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Det er ikke helt den samme fremgangsmåten. Her var det mye lenger ladetider. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Ser det nå. Bare antok at det var samme prossedyre. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Skal jeg lage mappene media, audio og ringtones? Beklager hvis det spørsmålet er fryktelig dumt. Lag først mappen "media". Så lager du mappen "audio" inni mappen "media". Inni "audio"-mappen lager du tre mapper: "ringtones", "alarms" og "notifications". Legg ønskede mp3 filer i sine respektive mapper. Skal du ha en mp3 til alarmen, så legger du den i mappen "alarms" 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) 7,5 timer etter at jeg var ferdig med det "trikset" der har jeg nå 88% igjen, brukt telefonen moderat... kanskje det har noe for seg, kanskje ikke... Men jeg har aldri egentlig klaget på batteriet da, pleier å få ca 2 dager utav det Edit: Shit den tråden er vokser kjapt, svaret var til han karen som lurte på om ladetrikset funka... Endret 26. august 2010 av MrEspen Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Tusen takk, det er fikset Endret 26. august 2010 av Lekr Lenke til kommentar
larssr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen flere som har problemer med market om dagen? Ingen nedlastinger starter når jeg er koblet på wifi. Fungerer helt knirkefritt om jeg kobler fra wifi. Hatt lignende problemer tidligere, men alltid løst seg etter et par dager. Nå har det vært sånn i en uke. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hadde et par oppdateringer på Market i dag som sto og hang i 3-4 minutter før nedlastingen startet. På generell basis synes jeg Market er blitt tregere i det siste. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Yess, da har Telenor sendt telefonen. Satser på å få den til bursdagen min Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen flere som har problemer med market om dagen? Ingen nedlastinger starter når jeg er koblet på wifi. Fungerer helt knirkefritt om jeg kobler fra wifi. Hatt lignende problemer tidligere, men alltid løst seg etter et par dager. Nå har det vært sånn i en uke. Har opplevd akkurat det samme. Virker som det skjer med jevne mellomrom, oftest når eg bruker appbrain som marked tilgang istedet for den orginale appen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå