Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det at applikasjonene kun kan lagres på internminnet, er vel ikke noe problem? Alt annet av bilder og musikk lagres vel på minnekortet, så da er internminnet fritt og frankt til applikasjonene? Am i riiight?

Ja, så du får nok nok plass på internminnet.

Lenke til kommentar

Leste forresten i en annen tråd her om at apps ikka kan lagres/installeres på minnekort på desire, kun i internminne?

Er det tilfelle?

Og hvis det er det, er ikke det litt idiotisk?er det ikke rundt 500mb bare internminne?

Ville vel vært en fordel og hatt slike ting på ett minnekort istedenfor og fylle opp internminne så det blir tregere?

Å vite hva man snakker om er en fin ting.

Hvorfor skulle internminnet bli tregere av å fylles opp?

Og to, vet du hvor stor en gjennomsnittlig app er? Prøv å sjekk det, og se om 500 MB er lite...

Data som noen plasskrevende apps bruker, som f.eks kart til gps er mulig å lagre på minnekort...

Eg går ut i frå at denne mobilen også blir h4x0r3d i stykker - slik som alle andre HTC og Android modeller har blitt. På min Hero så har eg partisjonert minnekortet i 3 deler, 1 swap område på ca 32 mb, eit ext3 område på 512 mb, og resterende i ein fat 32 partisjon. Program blir da installert på minnekortet. Problemet er når du tar ut minnekortet i fart... det bør helst ikkje skje... trur det funker dårlig.

Lenke til kommentar

Eg går ut i frå at denne mobilen også blir h4x0r3d i stykker - slik som alle andre HTC og Android modeller har blitt. På min Hero så har eg partisjonert minnekortet i 3 deler, 1 swap område på ca 32 mb, eit ext3 område på 512 mb, og resterende i ein fat 32 partisjon. Program blir da installert på minnekortet. Problemet er når du tar ut minnekortet i fart... det bør helst ikkje skje... trur det funker dårlig.

På Desire så ligger vel minnekortet under batteriet, så å ta ut minnekortet "i fart" blir vel litt vanskelig?

Lenke til kommentar

På Desire så ligger vel minnekortet under batteriet, så å ta ut minnekortet "i fart" blir vel litt vanskelig?

Det blir da korrekt ja... er ikkje slik på f.eks helten eller touch hd'n i allefall...

Kanskje dei føler seg meir sikkre på at folk ikkje tar det ut i fart, og kan bruke kortet til apps.

Lenke til kommentar

Lurer på om HTC Desire noe å ta i stedet for Xperia X10.. :hmm:

Hva mener dere?

Pros and cons

Spørs jo litt hvilke behov du har. X10 kommer jo heller ikke med 2.1 før kanskje så sent som oktober, og det er ikke alle som liker lange ventetider. X10 har vel heller ikke amoled om jeg ikke tar mye feil.

Selv velger jeg delvis bort X10 fordi jeg mener den er stygg. Er utseende en faktor så er vel X10 et meget godt kjøp. Bortsett fra dette så er det vel bare kamera delen som gjør den store forskjellen.

Så da blir det opp til deg å vekte hvor viktig utseende og kamera er når det kommer til valg av mobil.

Uansett. Gode kjøp begge to.

Lenke til kommentar

Hva mener dere?

Desire:

+sense

+multitouch

-kjedelig

-stygg

-middels kamera

xperia:

+pen!

+bra kamera

+tiltalende menyer

-ikke multitouch

-pris

Ingen tvil om at smaken er som baken... for jeg ser noe omvendt på dette med utseende. Synes at Xperia er firkantet og kjedelig med SE sitt "Volvo-design", mens Desire er pen og sexy med sine runde former :D

Lenke til kommentar

ditto!

Jeg hadde bestemt meg for X10 egentlig, men var i tvil. Så fikk jeg se Desire og glemte da for X10! Det er jo en Sony Telefon, og det største minuset med den er det overdrevne "fancy" GUIet som ligger oppå Android 1.5, og som ikke lar seg endre uten rooting e.l.

Alt for mye facebook, twitter og sånt tull spør du meg...

Lenke til kommentar

Hva mener dere?

Desire:

+sense

+multitouch

-kjedelig

-stygg

-middels kamera

xperia:

+pen!

+bra kamera

+tiltalende menyer

-ikke multitouch

-pris

Ingen tvil om at smaken er som baken... for jeg ser noe omvendt på dette med utseende. Synes at Xperia er firkantet og kjedelig med SE sitt "Volvo-design", mens Desire er pen og sexy med sine runde former :D

....og som ligner veldig på en annen telefon som snart "alle" har....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...