Mr_Tiger Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ser at NetComs nettbutikk nå har skrevet 24.09 som forventet levering... :S tror jeg kanselerer ordren og bestiller meg en wave eller noe, finnest da grenser for hvor lenge jeg orker å vente. Netcom_KS på twitter: "Venter du på HTC Desire, bestilt på netcom.no? Det skal sendes ut telefoner i morgen og fredag" Vente til mandag før du gjør noe overilt, kanskje? Fikk meding kl 1700 idag at pakken var pakket og sendt Endret 25. august 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Ser det annonseres for HTC Desire på TV2 og TV3 for tiden. For eksempel nå rett etter nyhetene og været på TV2. Det må da vel bety at importøren har fått inn en stor ladning telefoner? Ellers er det ikke så mye vits i å bruke annonsekroner på det. korrekt. der jeg skal kjøpe fra nå har det lenge vært "ubekreftet dato xx.xx.10, og nå er det 100+ på lager.. edit: men nå, hvis de har fått så mangen nye, blir det da med amoled eller slcd? Endret 25. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
allegerita Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 edit: men nå, hvis de har fått så mangen nye, blir det da med amoled eller slcd? Tror det blir SLCD, det er kanskje omleggingen som har tatt litt tid. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Leste for en god stund siden at du kunne synce Desire med itunes, gidder å lete meg til det fordi tråden er så jævlig lang. Kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør dette? :-) Last ned siste versjon av HTC Sync 3.0. Denne skal visstnok støtte iTunes. http://www.htc.com/europe/SupportViewNews.aspx?dl_id=982&news_id=737 Takker :-D da slipper jeg å bruke den elendige ipod touchen min ^^ 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 9 kroner dagen Jeg er ganske pissed fordi man ikke kan kombinere makspris med datapakke hos Netcom. Jeg vil gjerne ta "pause" fra datapakken en dag og betale maks ni kroner, men neida. Er ikke makspris etter at datapakken er brukt opp en gang. Håpløst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 mhmmm.... 9 kroner dagen funke det, men blir jo ni kroner bare av å slå på mobilen. Så det er ikke bare bare det heller. Enig med deg, datapakke i kombi med makspris hadde vært digg. Har vært en grei nødløsning nå når eg sa opp internett uten at det nye kom.... Lenke til kommentar
koktris Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet hvordan man sender videoer som mms?alle de jeg har på mobilen er for store til å sende som mms..På min gamle SE mobil kunne jeg klippe videoen kortere slik at den kan sendes via mms,men kan ikke se at muligheten ligger i htc desire? Lenke til kommentar
geir2010 Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Ser netcom har skiftet status fra forventet inn 24/8 til ubekreftet når den kommer på lager mer venting da antar jeg :S arrg, venter også på telefonen fra netcom. Har nå ventet siden 15 juli:( Noen som har ringt og hørt hva som skjer? Har ikke snakka med dem nei, det orker jeg ikke engang, antar vi bare får forberde oss på å vente LENGE. Noen som vet om andre butikker har begynt å få dem inn på lager igjen? TELE2 har mange på lager... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 På PC-en ser de ut til å være uforandret Men hadde jo tenkt å se dem på mobilen Hjelper det om jeg legger alle bildene inn på PC-en, sletter de fra mobilen og legger dem tilbake igjen? Vil datoen og evt annet på bildene isåfall bli forandret? Ta og zoom litt og se om bildene blir klare da. Hvis de blir det så er det det samme som hos meg. Og eg vet ikke koss man fikser dette.... Yup, zoom = vanlig kvalitet. Kjipt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Merkelige greier det der.... Skjedde etter 2.2. Kommer nok en fiks en gang. Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Noen som har samme feil med desire etter oppdatering til 2.2 som meg. Får ikke brukt mobilt internett lenger. kun Wifi, noe som er utrolig kjipt. Lenke til kommentar
koktris Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet hvordan man sender videoer som mms?alle de jeg har på mobilen er for store til å sende som mms..På min gamle SE mobil kunne jeg klippe videoen kortere slik at den kan sendes via mms,men kan ikke se at muligheten ligger i htc desire? Help please? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2010 Rapporter Del Skrevet 25. august 2010 Hjelpe meg..... 1 time klarte du å vente. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Noen måte jeg kan sjekke hvor mange MB jeg har brukt denne mnd? har Djuice phone med 500mb Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Kjenner ikke til Djuice, men kan du ikke logge inn på sidene dems og se forbruk så langt? For fremtiden så anbefaler jeg at du laster ned Netcounter eller 3G Watchdog for å holde oversikten på forbruket. Lenke til kommentar
Larsenal76 Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Sitter på jobben og har ikke tid til å lete igjennom alle postene. Men mitt problem er som følger : Etter at man la inn android 2.2(Froyo) så får jeg ikke brukt minnekortet når tlf står på lading, dette gir utslag i at jeg heller ikke kan bruke gps programmet navigon, siden kartene ligger på minnekortet. Har kontaktet HTC angående dette, men de råd de gav, var dsv ikke til hjelp. Det jeg fikk råd om å gjøre, var å gå inn på usb alternativene (kun lading, gjøre om til hardisk , etc) Men det hjalp ikke å gjøre dette, altså å sette på kun lading. Tlf vil ikke gjøre sd kort tilgjengelig så lenge den er koblet til lading. Mulig jeg har skrevet om problemet på en vanskelig og uforståelig måte, men er det noen som har vært borti liknende? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Fant det føler at jeg bruker nettet ganske mye: Total saldo: totatl 500 MB brukt 171 MB igjen 329 MB Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Jeg ligger jevnt på 400 MB i måneden med aktiv bruk av internett (Alle push-funksjoner aktivert osv) på min eplefon. Regner ikke med det dropper når jeg får min Desire, som forhåpentligvis ikke er lenge til. Spotify trekker jo også en del... Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. august 2010 Rapporter Del Skrevet 26. august 2010 Hvordan velger jeg hva som skal spilles av som vekkealarm selv? Har prøvd i begge ender, både fra musikk og fra klokke/alarm. Og hvis noen har peiling på Dropbox, jeg la en mp3-fil i hovedmappa der. Hvordan får jeg den inn på musikk på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå