samaron Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Du har mest sannsynligvis den nye skjermen SLCD. Les denne tråden hos XDA developers for fix. Altså.. De nye Desire telefonene har LCD skjerm i plassen for LED? Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg har vært borti dette problemet. Kommer og går litt (bare skjedd med 2-3 ganger)... til vanlig virker kameraet fint. Er dette ett konstant problem hos deg? Det er slik så lenge jeg er på GSM eller bruker Edge/GPRS for data. Skjer når telefonen synkroniserer og jeg skal ta et bilde. Skjer ikke så lenge jeg er på 3G eller WiFi. Endret 24. august 2010 av Frode2010 Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Halloys, Sitter i Riga med min Desire. Jeg sliter med å få lastet ned/sendt MMS uten å sette på hele roamingfjæla, og da røsker telefonen med å begynne å laste ned alt mulig og umulig annet i tillegg. Har huket av for "Roaming MMS", og skrudd av all annen dataroaming. Men da får jeg "generell nettverksfeil" når jeg får en MMS. Får bare headeren og en knapp med "Last Ned". Når jeg trykker på denne knappen, kommer den der nevnte "generell nettverksfeil" Noen som vet hvordan, uten root og uten 3.parts program, innstillingene skal være for å få lastet ned *KUN* MMS av "data" på roaming. SMS og skravling funker helt fint. Bruker NetComs anbefalte LMT her i Latvia. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Meny - Innstillinger -> Kontoer/synkronisering. Huk vekk etter eget ønske, og jeg tipper at kun mms vil lastes. Lenke til kommentar
Armyofme1 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Ser netcom har skiftet status fra forventet inn 24/8 til ubekreftet når den kommer på lager mer venting da antar jeg :S Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Etter mye leting må jeg bare spørre:Hvorfor kan jeg ikke sende MMS,får opp feilmeldingen Generisk nettverksfeil samt at ikke aktivert i nettverk.Skjønner ingenting,vær så snill å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Kan det være at du ikke har aktivert 3G? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Du har mest sannsynligvis den nye skjermen SLCD. Les denne tråden hos XDA developers for fix. Altså.. De nye Desire telefonene har LCD skjerm i plassen for LED? Etter 1.juli har de hatt SLCD og ikke AMOLED Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Ser netcom har skiftet status fra forventet inn 24/8 til ubekreftet når den kommer på lager mer venting da antar jeg :S arrg, venter også på telefonen fra netcom. Har nå ventet siden 15 juli:( Noen som har ringt og hørt hva som skjer? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Noen som vet om en app så jeg slipper å ikke klare å ta tlfen når den ringer? Har skjedd x antall ganger når jeg tar den ut av lomma osv. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 utdyp icedragon! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 utdyp icedragon! Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover. Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 utdyp icedragon! Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover. Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`? Da svarer jeg på ekte Steve Jobs vis...ikke ha telefonen med toppen ned i lommen hehe for da vil du heller svare når du tar den ut hehe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Hadde samme problem Icedragon, men merker ikke noe til det med en skjermbeskytter. Men er i utgangspunktet fantastisk idiotisk å ha det sånn. De kan ikke akkurat ha testet den patenten nøye.. 1 Lenke til kommentar
Piees Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har vurdert å kjøpe beskyttelse til min HTC Desire for å forsikre meg at jeg jeg ikke får riper hovedsaklig på skjermen. sjekket ut cdon og der hadde de gode noen forskjellige beskyttelser, så blandt annet noe som het InvisibleShield som virket solid. Noen som har erfaring med dette eller andre som har god beskyttelse til en rimelig pris? også hvor nødvendig det er med full beskyttelse i forhold til bare for skjermen Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Tall fra NetCounter: Cell Monthly 2.047 GB ai, ai, ai! Gruer meg til telefonregninga for å si det mildt... 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Tall fra NetCounter: Cell Monthly 2.047 GB ai, ai, ai! Gruer meg til telefonregninga for å si det mildt... Holyshit Hadde ikke gleda meg til selv ass.. Noen som vet om en waterproof case til desire som man kan dykke ~3 meter med, i basseng osv ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Djises jdmik, regner med du har ett meget gunstig nettverksabonnoment i bakånd ? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 Tall fra NetCounter: Cell Monthly 2.047 GB ai, ai, ai! Gruer meg til telefonregninga for å si det mildt... Ser ut som du har tatt alle oppdateringer inkl froyo oppdateringer og i tillegg all nedlastinger på mobilen hehe Og det er Mobil data man snakker om her og ikke wifi Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 24. august 2010 Rapporter Del Skrevet 24. august 2010 utdyp icedragon! Tja når jeg har den i lomma og det ringer så har det skjedd mange ganger at den avisser samtaler pga den blir dratt oppover. Lurer på om det finnes noe kontra Iphone sin svarfunksjon eller noe`? Da svarer jeg på ekte Steve Jobs vis...ikke ha telefonen med toppen ned i lommen hehe for da vil du heller svare når du tar den ut hehe Hmm det tenkte jeg ikke på, men da må det nok være fingrene mine som kommer borti eller no for jeg har den med bunnen ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå