NyttVisningsnavn Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Hmm... Formaterte minnekortet på PC-en, siden det ikke var mulig på mobilen. Men får fortsatt opp samme feilmeldingen. Er det minnekortet som er kaputski? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Har en desire selv,mistet den i muren og sprekkte glasset,bestilte nytt på mytrendyphone.dk. Ferdig levert hjem med frakt,toll,kom det på kr 750,-.Billigt i forhold til andre oppratører her hjemme. Cewlt Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. august 2010 Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Lurer på når man må kjøpe nytt batteri. Ganske mye slitasje å drive på med å lade det opp ihvertfall annenhver dag. Lenke til kommentar
Dellabernt Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Ja jeg må si den sluker strøm ved litt aktivt bruk. Lada 2 ganger allerede idag. Hadde en for 1 mnds tid siden som seff det var noe galt med.Den hadde tho amoled og jeg syntes batteriet varte lengre der enda jeg hadde noalig lik bruk Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Fikk det til nå. Formaterte minnekortet på Samsungen, og nå fungerer minnekortet igjen som det skal på Desire. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Fanden. Lot telefonen lade helt ut igjen i går, og nå vil den ikke lade mer. Skjer ingenting når jeg har kabelen i. Har hatt den i i hele natt uten at noe har skjedd. WTF? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Prøvd å ta ut og sette inn igjen batteriet ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Har opplevd det samme. Prøv å starte mobilen uten laderen i. Så putter du den i senere. Og ta ut batteriet ja. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Lade helt ut til null ? - som å ignorere varselet om å kople til lader ved 14 - 10 % ? Dette er dumt. Lithium ION If discharged below 2.5 volts per cell, the internal safety circuit opens and the battery appears dead. A charge with the original charger is no longer possible. Some battery analyzers (Cadex) feature a boost function that reactivates the protection circuit of a failed battery and enables a recharge. However, if the cell voltage has fallen below 1.5V/cell and has remained in that state for a few months, a recharge should be avoided because of safety concerns. ( http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm ) Endret 22. august 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Ignorere varselet? Eg synest det er rart at eg i det hele tatt klarer å få batteriet ned i 0% som eg ifølge SparePart klarte en gang. Det er slike ting som elektronikken bør kunne hindre. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Ignorere varselet? Eg synest det er rart at eg i det hele tatt klarer å få batteriet ned i 0% som eg ifølge SparePart klarte en gang. Det er slike ting som elektronikken bør kunne hindre. Har tømt batteriet selv uten å oppleve problemer. Det skal selvsagt ikke være noe problem å gå tom for strøm,det skjer ofte når man er på lengre turer uten lademulighet. Har aldri hørt at det skal være skadelig for batteriet. Dette er faktisk noe av det rareste jeg noen gang har hørt,har tømt batteri hundrevis av ganger uten at det har ødelagt noe som helst. Hvis dette er et HTC-fenomen så er det nok meget dumt for dem. Som sagt,dette høres tøvete ut! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Det er nok 0% som i "helt tomt før software-sikkerhetsmekaniskmen slår inn", som er tidligere enn at batteriets egen beskyttelseskrets slår inn. På min ser man hvertfall en melding som sier "shutting down" eller tilsvarende, og da er det nok Android som slår av, ikke beskyttelseskretsen. Regner med at det ikke er noen fare forbundet med å lade telefonen helt ut. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Fant nettopp en bug. Hvis noen ringer deg akkurat når du sender en melding, klarer ikke telefonen sende melding. Etter du har tatt den sender den meldingen, men hos meg sendte den meldingen hele 9 ganger! Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Hvor finner man ut hvor mye mb man har brukt? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Hvor finner man ut hvor mye mb man har brukt? Tenker du på internettbruk, last ned netcounter. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Hei. Hvor finner man ut hvor mye mb man har brukt? Tenker du på internettbruk, last ned netcounter. Ja, var det jeg lurte på, har lastet den ned. Men går d ikke ann å finne ut hvor mye man har brukt fra man fikk tlf til nå? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 du kan jo se på fakturaen din på nett..... og starte derfra. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hei. Hvor finner man ut hvor mye mb man har brukt? Jeg anbefaler 3G Watchdog Ett lite spørsmål fra meg: Hvor finner jeg Locale og må jeg ha roota telefonen? finner den ikke i market, kun masse plug-ins for programmet. Fant denne: Locale Program som endrer innstillinger automatisk etter gitte kriterier, f. eks. skrur av lyden når du er på skolen eller stiller ned lysstyrke når det er lite batteri. Har mange kriterier (lokasjon, batteri, tid etc) og mange innstillinger (ringevolum, bakgrunnsbilde, WiFi/GPS etc) Vurdering: Veldig bra! Jeg trenger ikke sette mobilen på lydløs når jeg sover lengre. Mobilen "skjønner" nå at det er natta (på hverdager) fordi den står til lading i kontakten hjemme innenfor gitte tidsintervaller. I tillegg "vet" mobilen når jeg er på jobb og på pub'en og tilpasser seg slik jeg vil ha den ettersom hvor jeg er. Pris: Gratis URL: Cyrket: Locale | AndroidStats: ranking Bilde: Bilde | Barcode Men barcoden virker ikke hos meg =/ Endret 22. august 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 Locale er blitt betalapp. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. august 2010 Rapporter Del Skrevet 22. august 2010 åja, typisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå