Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Okei, kan noen gi meg et godt svar på dette.

 

Jeg vil finne ut om jeg har fått en desire med lcd eller amoled skjerm.

 

På komplett.no sine sider står det at den kommer med amoled skjerm, men når jeg googler det her så sier folk at bakpå boksen den blir levert i så står det:

"3,7inch AMOLED touch screen."

 

og de som da leveres med lcd vil det bare stå:

"3,7 inch touch sensitiv screen.

 

Isåfall så er det jo helt vilt at komplett ikke opplyser om det her.

 

Jeg har mailet komplett nå, men om noen har noe tips eller råd så shoot!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er du i din fulle rett til, og jeg hadde forventet en unnskyldning med på kjøpet i tillegg, var jeg deg.

 

Når HTC selv sier den er "similar" og ikke "better", sier det egentlig seg selv at den sannsynligvis er et dårligere alternativ. (I tillegg er jo den eneste grunnen til at de har gått over til lcd at de ikke får tak i nok amoled.)

Lenke til kommentar

Netbutikken til Telenor linker jo selv til Forbrukerkjøpsloven. Jeg er absolutt ingen jurist, men den må vel gjelde her? Alt om "mangler" vil vel være av interesse i så måte.

 

http://www.lovdata.no/all/nl-20020621-034.html

 

§ 31. Prisavslag

 

Dersom mangelen ikke rettes eller tingen omleveres i samsvar med §§ 29 til 30, kan forbrukeren kreve et passende prisavslag slik at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand på leveringstiden.

 

Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for forbrukeren.

Ser ikke for meg at man kan få så veldig mye igjen for dette, da en LCD-skjerm vel fungerer på samme måte (det vil si: utfører samme funksjon) som en AMOLED-skjerm. Samtidig har jo AMOLED-skjermen vært et av argumentene for å velge Desire i utgangspunktet, men... det spørs hvor langt man kommer med dette :dontgetit:

 

Selv bestilte jeg en HTC Desire fra netbutikken til Telenor for en knapp uke siden, og da sto det på siden at de hadde den på lager. Men jeg har ikke fått noen telefon ennå, og heller ingen epost om at de har sendt den - så da regner jeg med at de ikke hadde telefon på lager til meg likevel :thumbdown: I butikken deres står det nå at de får den på lager på ubekreftet dato 27.08.10. Tipper jeg ikke får noen telefon før da, noe som passer særs dårlig i og med at min gamle telefon har begynt å oppføre seg dumt den siste tiden. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice to ganger for å høre hvordan det ligger an med min telefon, uten å få noe svar :ermm: De har vel plikt til å si fra når det blir forsinket levering? Skulle egentlig hatt den i løpet av 2-4 dager etter bestilling ettersom den var på lager, i følge informasjonen deres på nettsiden og i ordrebekreftelsen. Begynner å bli smått irritert nå, gitt :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...