MrLuni Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja lurer på det samme om skjermlåsingen. Og kan jeg få æøå op tastaturet uten å måtte holde inne bokstaver? Desidert er ellers ganske god å skrive med Skrivefeil med desire... Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja, innstaller scandinavian keyboard;) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja lurer på det samme om skjermlåsingen. Og kan jeg få æøå op tastaturet uten å måtte holde inne bokstaver? Desidert er ellers ganske god å skrive med Skrivefeil med desire... Du trenger ikke holde inne for å få æøå. Bare trykk på O og A så skjønner ordboka hva du prøver å skrive. 1 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som vet om jeg kan bruke laderen fra min Samsung Spica til min HTC Desire, ser at kontakten passer. Som Jotun skriver er det en micro usb så er svaret ja. Selv bruker jeg pc'koblingskabelen til min e71 som lader via usb på jobb...funker bra det Lenke til kommentar
koktris Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har et problem som ingen har kunne hjulpet meg med siden jeg fikk min desire i juli.Til og med ikke HTC support (men de som sitter der kan ikke så mye om produktene sine heller så..), og det er mailproblem med den mail-appen som følger med desire. Jeg får ikke motta mail til min hotmail.com-konto...kun sende. Jeg har fulgt alle oppsettene som jeg har funnet på nett og fulgt de samme oppsettene htc har sendt meg uten hjelp..Jeg har til og med tatt en hard reset på telefonen uten hell også. Jeg vet jeg kan bruke 3part-app til oppgaven,men det skal ikke være nødvendig når det allerede følger med et program på desire fra før. Noen som i det hele tatt har noen tips?? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har et problem som ingen har kunne hjulpet meg med siden jeg fikk min desire i juli.Til og med ikke HTC support (men de som sitter der kan ikke så mye om produktene sine heller så..), og det er mailproblem med den mail-appen som følger med desire. Jeg får ikke motta mail til min hotmail.com-konto...kun sende. Jeg har fulgt alle oppsettene som jeg har funnet på nett og fulgt de samme oppsettene htc har sendt meg uten hjelp..Jeg har til og med tatt en hard reset på telefonen uten hell også. Jeg vet jeg kan bruke 3part-app til oppgaven,men det skal ikke være nødvendig når det allerede følger med et program på desire fra før. Noen som i det hele tatt har noen tips?? prøvd dette ? http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-setup-hotmail-emails-on-your-htc-desire av en eller annen årsak har sliter jeg med å få verktøylinjen til å funke hos meg..så det blir uten navn på linken Lenke til kommentar
koktris Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har et problem som ingen har kunne hjulpet meg med siden jeg fikk min desire i juli.Til og med ikke HTC support (men de som sitter der kan ikke så mye om produktene sine heller så..), og det er mailproblem med den mail-appen som følger med desire. Jeg får ikke motta mail til min hotmail.com-konto...kun sende. Jeg har fulgt alle oppsettene som jeg har funnet på nett og fulgt de samme oppsettene htc har sendt meg uten hjelp..Jeg har til og med tatt en hard reset på telefonen uten hell også. Jeg vet jeg kan bruke 3part-app til oppgaven,men det skal ikke være nødvendig når det allerede følger med et program på desire fra før. Noen som i det hele tatt har noen tips?? prøvd dette ? http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-setup-hotmail-emails-on-your-htc-desire av en eller annen årsak har sliter jeg med å få verktøylinjen til å funke hos meg..så det blir uten navn på linken Ja,det var faktisk et av de første oppsettene jeg fant på nettet..funker ikke heller..Ifølge mange på nett så skal man bare kunne logge seg inn med brukernavn og passord når man har hotmail.com,men så lett er d visstnok ikke gitt.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Tidligere spurt spørsmål som ikke er besvart: "-klokke som skjermsparer, går det å få til? (såfall hvilken app/widget?) -liker ikke at man ikke kan bruke noe annet enn powerknappen til å vekke skjermen når den er låst, noen som vet om alternativ måte, eller vet om bra app til låsing/opplåsing av skjerm?" Hva mener du med skjermsparer? Du kan ha klokke på hjemmeskjermen din ja, og det vises også klokke på låseskjermen. Dette er standard i Sense, men du kan jo skifte det ut med hva du måtte ønske hvis du ikke liker klokken. Hvis du benytter deg av en alternativ låseskjerm kan du vekke telefonen med hvilken knapp du måtte ønske. Jeg bruker selv WidgetLocker som jeg er storfornøyd med, men det er en betalapplikasjon. Vet ikke om det finnes gode alternativer som er gratis. Hvis du på bakgrunn av dette ønsker å få tilgang til betalapplikasjoner bør du gjøre et søk på det på forumet her, det finnes flere måter å få tilgang til dette på i Norge. Dessuten sier Google i Norge at de regner med at alle i Norge får tilgang til betalapplikasjoner innen få mnd. /Espen Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja,det var faktisk et av de første oppsettene jeg fant på nettet..funker ikke heller..Ifølge mange på nett så skal man bare kunne logge seg inn med brukernavn og passord når man har hotmail.com,men så lett er d visstnok ikke gitt.. til info så testet jeg nå. gikk inn på min exchange mail, trykket på knappen pil ned tasten til venstre for overskriften. valgte legg til konto. tastet inn epostadresse og passord, trykket på neste. Desire foreslår Hotmail som navn...jeg skriver ja...og vips så mottar jeg mail fra Hotmail.. så usikker på hva som kan være problemet dessverre Lenke til kommentar
koktris Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja,det var faktisk et av de første oppsettene jeg fant på nettet..funker ikke heller..Ifølge mange på nett så skal man bare kunne logge seg inn med brukernavn og passord når man har hotmail.com,men så lett er d visstnok ikke gitt.. til info så testet jeg nå. gikk inn på min exchange mail, trykket på knappen pil ned tasten til venstre for overskriften. valgte legg til konto. tastet inn epostadresse og passord, trykket på neste. Desire foreslår Hotmail som navn...jeg skriver ja...og vips så mottar jeg mail fra Hotmail.. så usikker på hva som kan være problemet dessverre Jeg vet..det er det det skal være..men jeg får det ikke til på min..hvis du leser kommentarene under det oppsettet her så ser du at det er flere som meg som sliter med det samme problemet.. http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-setup-hotmail-emails-on-your-htc-desire Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei, Jeg oppdaterte nettopp telefonen min, og noe merkelig har hendt. JEg får ikke til å ringe eller sende SMS, men internett igjennom 3g funker. Noen som har lignende problemer? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg får ikke til å sende meld. Noen som veit hvilket nummer jeg skal bruke som "sms sentral" eller hva det heter? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg får ikke til å sende meld. Noen som veit hvilket nummer jeg skal bruke som "sms sentral" eller hva det heter? Det må vel stå på sidene til din leverandør Hei, Jeg oppdaterte nettopp telefonen min, og noe merkelig har hendt. JEg får ikke til å ringe eller sende SMS, men internett igjennom 3g funker. Noen som har lignende problemer? prøvd å restarte mobilen? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har tenkt til å roote, men har ikke funnet hva som er best til Android 2.2. Noen som har en guide lagd til Desire med Android 2.2? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har prøvd med spansk simkort og fikk opp paid apps. Men når jeg satt inn mitt norske sinkort var alt borte. Kan noen forklare meg steg for steg? Prøvde å kjøpe med det spanske kortet og da ble jeg spurt om land og adresse. Skal jeg velge spania her og i så fall hvilken stat og postnr osv? Trenger litt hjelp her om noen kan forklare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) edit Endret 20. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har prøvd med spansk simkort og fikk opp paid apps. Men når jeg satt inn mitt norske sinkort var alt borte. Kan noen forklare meg steg for steg? Prøvde å kjøpe med det spanske kortet og da ble jeg spurt om land og adresse. Skal jeg velge spania her og i så fall hvilken stat og postnr osv? Trenger litt hjelp her om noen kan forklare. Jeg brukte min "ordentlige" kontaktinformasjon, dvs. både rett navn, land og adresse. Men jeg har amerikansk simkort. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Har prøvd med spansk simkort og fikk opp paid apps. Men når jeg satt inn mitt norske sinkort var alt borte. Kan noen forklare meg steg for steg? Prøvde å kjøpe med det spanske kortet og da ble jeg spurt om land og adresse. Skal jeg velge spania her og i så fall hvilken stat og postnr osv? Trenger litt hjelp her om noen kan forklare. Jeg brukte min "ordentlige" kontaktinformasjon, dvs. både rett navn, land og adresse. Men jeg har amerikansk simkort. Men kjøper man med norsk simkort i tlf? Hvorfor var betalapps borte når jeg satt i norsk sim? Endret 20. august 2010 av Nseries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå