terion Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) "Google Talk authentication failed" Fler som sliter med å logge inn på Google Talk? Ekstremt irriterende at den meldingen dukker opp i notifications hele tiden! Får ikke oppdatert apps fra Market eller noe akkurat nå.. Edit: Tilbake nå =) Endret 19. august 2010 av terion Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Opplevd noe snodig og irriterende to ganger nå. Kjører en del 3g for tiden, og to ganger har eg fått melding om mindre enn 15 % batteri. I dag tenkte eg at eg sender en sms og setter den i laderen. Rakk ikke å skrive ferdig før batteriet var i null!!! %.... mindre enn 1 minutt senere..... Er det noe nytt i froyo? Slår seg av tidligere? Det rare er at telefonen viser null etter restart av.fonen også.... Lurer på om en celle i batteriet kan være gåen? Virker som om batteriet ikke er kalibrert riktig. Prøv den guiden jeg la ut i forumet. Den skal også kalibrere batteriet. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Opplevd noe snodig og irriterende to ganger nå. Kjører en del 3g for tiden, og to ganger har eg fått melding om mindre enn 15 % batteri. I dag tenkte eg at eg sender en sms og setter den i laderen. Rakk ikke å skrive ferdig før batteriet var i null!!! %.... mindre enn 1 minutt senere..... Er det noe nytt i froyo? Slår seg av tidligere? Det rare er at telefonen viser null etter restart av.fonen også.... Lurer på om en celle i batteriet kan være gåen? Jotun, jeg tror jeg har funnet problemet med telefonen din....bytt ut brukeren!!! Har du vurdert å sende tlf tilbake..for meg virker som at alle bugsene har havnet hos deg? Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Til de som bruker Handbrake og RockPlayer: Man må gå inn på options i Handbrake, og huke bort at filene automatisk skal ha .m4v filtype. Så må man redigere filbanen til å ende med .mp4. RockPlayer finner ikke igjen .m4v (for øyeblikket). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Opplevd noe snodig og irriterende to ganger nå. Kjører en del 3g for tiden, og to ganger har eg fått melding om mindre enn 15 % batteri. I dag tenkte eg at eg sender en sms og setter den i laderen. Rakk ikke å skrive ferdig før batteriet var i null!!! %.... mindre enn 1 minutt senere..... Er det noe nytt i froyo? Slår seg av tidligere? Det rare er at telefonen viser null etter restart av.fonen også.... Lurer på om en celle i batteriet kan være gåen? Jotun, jeg tror jeg har funnet problemet med telefonen din....bytt ut brukeren!!! Har du vurdert å sende tlf tilbake..for meg virker som at alle bugsene har havnet hos deg? Planen var å sende den inn nå når eg skal i sjøen, men så passer det så innmari dårlig.... Får se ka eg gjør. Virker som om batteriet ikke er kalibrert riktig. Prøv den guiden jeg la ut i forumet. Den skal også kalibrere batteriet. Lete febrilsk Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Hei! Jeg har på ett eller annet hvis fått lagt alle kontaktene mine i favoritt gruppe. Hvordan kan jeg enkelt slette alle fra denne gruppen (uten at de slettes fra tlf)? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Du sletter vel ikke kontaktene fra telefonen om du sletter de fra favorittene.... Bare å skrive ned en av dine kontakter og prøve og slette han fra favoritter, for så å sjekke om han ligger i kontaktene. Burde være mulig å tenke seg til et slikt forsøk vel? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 oh yes da har jeg og fått meg Desire. Mobilen var bedre en forventet 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 noen som veit om en grei side for snes spill til mobilen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Søk snes i denne tråden. Ble snakket om for noen uker siden. Da var det en som linket til en slik side. Lenke til kommentar
akle Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Er det mulig og kopiere kontakter til simkortet? Ligger nå lagret på Google/Gmail App eller noe slikt. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Lete febrilsk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1253738 Lenke til kommentar
krakilsk Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Kjapt spørsmål, er helt ny på android. Lastet ned zedge og har lastet ned et par ringetoner og slikt derifra, den tonen som er satt som ringetone fungerer. Men den som er lastet som meldingslyd fungerer ikke, hvor kan jeg gå inn i innstillingene for å finne dette?? P.s : bruker handsent som sms-program.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Hansent sin lyd stiller du under innstillinger på Handsent. Og notification settings. Derifra er det lett å finne. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Noen som vet om jeg kan bruke laderen fra min Samsung Spica til min HTC Desire, ser at kontakten passer. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 "Chrome to phone" er god shit Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 "Chrome to phone" er god shit Var det svar til meg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Hvis det er en micro usb kontakt så kan du det ja. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Tidligere spurt spørsmål som ikke er besvart: "-klokke som skjermsparer, går det å få til? (såfall hvilken app/widget?) -liker ikke at man ikke kan bruke noe annet enn powerknappen til å vekke skjermen når den er låst, noen som vet om alternativ måte, eller vet om bra app til låsing/opplåsing av skjerm?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå