bushwacker Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Gidder noen av dere prøve følgende: Start musikkspilleren (HTC/Android) og slå av skjermen. Da skal jo ikke noe kunne påvirke spilleren bortsett fra volum. Prøv så å legg fingeren borti områder der pause og sangskifte osv er og se om dere får aktivert den selv om skjermen er av. Skulle bruke mobilen, men fikk ikke lagt den oppi barnevogna engang, for hver gang noe var borti skjermen så skiften den sanger og gikk helt bananas..... Skjer ingenting hos meg når skjermen er av. Skjer dette når du bruker headset og/eller når du bruker den interne høyttaleren? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Skjedde ingenting her heller. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har nå mottatt min desire fra telenor, ringte de og fikk operatørlåskoden. Problemet er at det står at denne er feil, har dobbeltsjekket at IMEI-nummeret jeg oppga var riktig. Ringte de opp igjen og de sa jeg måtte innom elkjøp eller telekiosken for å få det fikset. Dette er noe jeg ikke får gjort nå, så lurer på om det er noen annen måte å låse den opp på? Har tilgang på telefonen med et Telenor-simkort. Fant ut av det. Hvis noen har samme problemet, så opptader til Android 2.2, så funket koden 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har tips til gode paid apps? WidgetLocker er vel verdt $2... Ny lockscreen hvor du også kan ha widgets, vekke telefonen med hvilken knapp du vil + masse andre godsaker! Forsvinner ikke litt av poenget med en lockscreen da? Hvilke poenger med en lockscreen mener du forsvinner med denne? Den har samme utseendet som enten Stock Android lockscreen eller HTC Sense lockscreen. Og i tillegg gir den deg muligheter til å tilpasse etter dine egne behov, slik som personen under her som har behov for å kunne vekke telefonen med en annen HW-knapp enn powerknappen... Eller slik som mitt behov, jeg kan se mine neste kalenderavtaler og været noen timer frem i tid, uten å trenge å låse opp telefonen... Hva slags app må jeg ha for å vekke tlf på valgfri tast? Utrolig tungvint å måtte bruke den på toppen Du trenger antakeligvis et program som erstatter din lockscreen. WidgetLocker er et slik... /Espen Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Finner ikke widget locker på market. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Facebookkontaktene mine kommer opp sammen med de vanlige kontaktene mine, hvordan fjerner jeg de? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 plutselig så slutta været på forsiden og funke :S Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har tips til gode paid apps? WidgetLocker er vel verdt $2... Ny lockscreen hvor du også kan ha widgets, vekke telefonen med hvilken knapp du vil + masse andre godsaker! Forsvinner ikke litt av poenget med en lockscreen da? Hvilke poenger med en lockscreen mener du forsvinner med denne? Den har samme utseendet som enten Stock Android lockscreen eller HTC Sense lockscreen. Og i tillegg gir den deg muligheter til å tilpasse etter dine egne behov, slik som personen under her som har behov for å kunne vekke telefonen med en annen HW-knapp enn powerknappen... Eller slik som mitt behov, jeg kan se mine neste kalenderavtaler og været noen timer frem i tid, uten å trenge å låse opp telefonen... Hva slags app må jeg ha for å vekke tlf på valgfri tast? Utrolig tungvint å måtte bruke den på toppen Du trenger antakeligvis et program som erstatter din lockscreen. WidgetLocker er et slik... /Espen Ja, greit viss det er widgets som du ikke kan trykke på ser eg poenget, men var innom en YouTube video der de brukte et par widgets med masse knapper på. Da kan det jo skje litt av hvert mens du har den i lomma. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Facebookkontaktene mine kommer opp sammen med de vanlige kontaktene mine, hvordan fjerner jeg de? Gå inn i kontakt listen din, trykk meny og velg vis. Her vil du kunne hake av hbilke kontakter du vil skal vises i listen din Endret 17. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
koktris Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Batteriet mitt har blitt så dårlig etter froyo-oppdateringen..Er ikke sikker på om det er froyo eller noen av de mange appsene jeg laster ned til mobilen. Noen som vet om en bra app til å vise hvilken app som bruker hvor mye batteri? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Facebookkontaktene mine kommer opp sammen med de vanlige kontaktene mine, hvordan fjerner jeg de? Gå inn i kontakt listen din, trykk meny og velg vis. Her vil du kunne hake av hbilke kontakter du vil skal vises i listen din Ja, har gjort det. Men det hjelper ikke, når jeg skal sende meldinger og skal velge kontakter, kommer facebookvenner opp! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Gidder noen av dere prøve følgende: Start musikkspilleren (HTC/Android) og slå av skjermen. Da skal jo ikke noe kunne påvirke spilleren bortsett fra volum. Prøv så å legg fingeren borti områder der pause og sangskifte osv er og se om dere får aktivert den selv om skjermen er av. Skulle bruke mobilen, men fikk ikke lagt den oppi barnevogna engang, for hver gang noe var borti skjermen så skiften den sanger og gikk helt bananas..... Skjer ingenting hos meg når skjermen er av. Skjer dette når du bruker headset og/eller når du bruker den interne høyttaleren? Det skjer hvertfall ikke når eg ikke har headset, og har kun skjedd med headset. Ikke htc sine plugger. Skal teste litt mer i morra. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Gidder noen av dere prøve følgende: Start musikkspilleren (HTC/Android) og slå av skjermen. Da skal jo ikke noe kunne påvirke spilleren bortsett fra volum. Prøv så å legg fingeren borti områder der pause og sangskifte osv er og se om dere får aktivert den selv om skjermen er av. Skulle bruke mobilen, men fikk ikke lagt den oppi barnevogna engang, for hver gang noe var borti skjermen så skiften den sanger og gikk helt bananas..... Skjer ingenting hos meg når skjermen er av. Skjer dette når du bruker headset og/eller når du bruker den interne høyttaleren? Det skjer hvertfall ikke når eg ikke har headset, og har kun skjedd med headset. Ikke htc sine plugger. Skal teste litt mer i morra. Sjekk hvilket icon du får oppe på mobilen. Bruker du et vanlig headset, skal du få opp et icon som viser et sett hodetelefoner. Får du derimot opp et icon som viser hodetelefon med mikrofon, så er det forklaringen på mobilens hyppige sangskifting. "Hodetelefon med mikrofon"-iconet vises normalt når du plugger i f.eks HTC sitt hodesett med fjernkontroll. Normale hodesett som ikke har fjernkontroll, kan bli registert av mobilen som om at de har det, da vil man få disse typiske sangskiftene. Prøv deg fram med forskjellige hodesett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Eg får helt vanlig headset symbol, og eg klarte heller ikke fremprovosere denne feilen nå. Kan det ha noe med stoffet i vogna å gjør? Har opplevd at spilleren går i pause ved en tidligere anledning. Da tror eg også eg var borti skjermen. Men med vogna var det jo helt bananas. Kunne ikke legge mobilen fra meg i en lomme i bagen, da gikk den helt i klikk. Skiftet sanger og pauset og styrte på. Men som sagt, ikke nå. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 *SNIP - Fjerne facebook-kontakter fra kontaktlisten...? - SNIP* Syns personlig den funksjonen er veldig nyttig, og gjør det lettere å holde oversikt over alle kontaktene. Har ikke utforsket mulighetene for å fjerne facebook-kontaktene fra listen, men du kunne prøve å tømme facebook-cachen på telefonen og ikke synce igjen etterpå? Aner ikke om det funker, men verdt et forsøk? Fortell meg gjerne om jeg tar feil! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 *SNIP - Fjerne facebook-kontakter fra kontaktlisten...? - SNIP* Syns personlig den funksjonen er veldig nyttig, og gjør det lettere å holde oversikt over alle kontaktene. Har ikke utforsket mulighetene for å fjerne facebook-kontaktene fra listen, men du kunne prøve å tømme facebook-cachen på telefonen og ikke synce igjen etterpå? Aner ikke om det funker, men verdt et forsøk? Fortell meg gjerne om jeg tar feil! Har min tlf på engelsk, men gå inn på people(aka kontakter) og trykk meny knappen deretter velg view og huk av de du ikke vil se.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har erfaringer med en skritteller til Desire? I såfall, hvilken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Noen som har en link til guide for å roote Desire? Og gjerne en ROM med standard Android, uten Sense UI. root med unrevoked: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=725738 Hvis du skal ha en rom med froyo uten sense anbefaler jeg DeFroST eller OpenDesire. Du finner dem på xda i desire android development. GL Har sett litt på OpenDesire, og den ser ut til å være akkurat det jeg vil ha. Men, nå har det seg sånn at jeg har oppdatert til 2,2 via HTC, så spørmålet mitt er, har du noen komplett guide til hvordan man degraderer bootloader. For det er såvidt jeg har forstått det som må til!? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=7515332 Har ikke testa den selv enda. Lenke til kommentar
allegerita Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 På fredag lånte jeg et spansk sim-kort for å putte i min Desire slik at jeg fikk tilgang til paid apps i Android Market. Det fungerte brillefint, jeg hadde opprettet Google Checkout på forhånd. Men, nå som jeg får beskjed om at det er oppdateringer på disse apps'ene får jeg ikke oppdatert de, verken i Market eller i AppBrain. Først virket det som om alle oppdateringer fikk trøbbel, men i kveld gikk det greit å oppdatere en free app (SpeedView). Problemet er når jeg godtar å installere oppdateringen(e) - da kommer en sort meldingsboks opp med teksten "Not found - The requested item could not be found". Jeg har sikkert prøvd 15 ganger siden søndag, og restartet mobilen et par ganger for sikkerhets skyld. Jeg forsto det slik at man ikke trenger det utenlandske sim-kortet til annet enn første installasjon? Har de endret det etter Froyo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå