Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korreksjon: Desire'n er ikke sååå mye raskere enn iPhone 3GS...

3G er, som navnet ironisk nok tilsier, ganske treg.

Den er ganske mye raskere enn 3GS og, spør du meg. DYnger man på med widgets og bakgrunnsjobber går den naturligvis ikke SÅ mye fortere likevel, men det er ganske stor teoretik ytelsesforskjell på dem, hvis jeg ikke husker feil.

Selv har jeg bare en 3G jeg har brukt å sammenlikne med, og det er i hvert fall INGEN tvil om Desire er så mye raskere enn den at det ikke er morsomt å sammenlikne dem en gang.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Når jeg skriver en melding, så kommer jeg ani noe eller,.. vet ikke om jeg kommer ani noe i det hele tatt, men jeg blir sendt til toppen av meldingene.. Og det er nærmere 700 meldinger som jeg da må scrolle meg ned igjennom, eller lagre meldingen som utkast og finne den fram.. *stress* uansett. Hva er løsningen, hvorfor skjer det?

Når jeg får en melding får jeg en notification i den øverste linja på skjermen. Da trekker jeg bare ned gardinen og trykker på notificationen der, da kommer jeg automatisk til meldingssamtalen jeg har med avsenderen. Da havner jeg nederst hvor de nyeste meldingene havner.

Det var aldri snakk om når jeg FÅR en melding. Det er snakk om at når jeg etter har fått en melding, scroller ned notification baren, og trykker på meldingen og skal begynne å skrive. I det jeg skriver så plutselig hopper den opp på toppen av meldingene, og jeg bruker 60 sekunder på scrolle meg ned igjen.

Lenke til kommentar

Har hatt en iPhone 3G i ett år nå, og får ikke sagt hvor lei jeg er den treige telefonen.

Desier'n er ikke sååå mye raskere en iPhone..

Start opp google earth og ta tiden fra du starter appen til den har zoomet inn til din lokasjon.

Iphone 3GS og 4 bruker i overkant av 20 sekunder på dette. Da ser du om Desire er bittelitt kjapp...........

Lenke til kommentar

Har hatt en iPhone 3G i ett år nå, og får ikke sagt hvor lei jeg er den treige telefonen.

Desier'n er ikke sååå mye raskere en iPhone..

Start opp google earth og ta tiden fra du starter appen til den har zoomet inn til din lokasjon.

Iphone 3GS og 4 bruker i overkant av 20 sekunder på dette. Da ser du om Desire er bittelitt kjapp...........

Min kom på 4 sec :D

Lenke til kommentar

Gidder noen av dere prøve følgende:

Start musikkspilleren (HTC/Android) og slå av skjermen. Da skal jo ikke noe kunne påvirke spilleren bortsett fra volum.

Prøv så å legg fingeren borti områder der pause og sangskifte osv er og se om dere får aktivert den selv om skjermen er av.

Skulle bruke mobilen, men fikk ikke lagt den oppi barnevogna engang, for hver gang noe var borti skjermen så skiften den sanger og gikk helt bananas.....

Lenke til kommentar

Har nå mottatt min desire fra telenor, ringte de og fikk operatørlåskoden. Problemet er at det står at denne er feil, har dobbeltsjekket at IMEI-nummeret jeg oppga var riktig.

Ringte de opp igjen og de sa jeg måtte innom elkjøp eller telekiosken for å få det fikset.

Dette er noe jeg ikke får gjort nå, så lurer på om det er noen annen måte å låse den opp på?

Har tilgang på telefonen med et Telenor-simkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...