jevel Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 NB! Linken over vil ikke virke hvis du har lagt inn FroYo OTA updaten. Kan ikke si jeg har kikket veldig mye etter jeg la inn OTA updaten selv, men tror ikke det har kommet root til denne enda. -KJ Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 NB! Linken over vil ikke virke hvis du har lagt inn FroYo OTA updaten. Kan ikke si jeg har kikket veldig mye etter jeg la inn OTA updaten selv, men tror ikke det har kommet root til denne enda. -KJ Det ligger flere metoder for å downgrade bootloaderen fra 0.93 eller 0.85. Husk å gjør det før dere rooter. Lenke til kommentar
Balsamico Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Mulig jeg ikke henger med i svingene her, men slik jeg har forstått det, så skal det kun være å laste ned Adobe Flash player fra Market etter oppgradering til 2.2? Jeg finner ingen flash-player på Market... Og går jeg via AppBrain og sjekker Tool-apps der, så finner jeg Flash Player 10.1 beta, men da får jeg "Kunne ikke finne det du søkte etter".. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Søk etter Adobe Flash Showcase å du skal få med flash med på kjøpet. Lenke til kommentar
Balsamico Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Søk etter Adobe Flash Showcase å du skal få med flash med på kjøpet. Ser dårlig ut med Flash allikevel.. Starter Adobe Flash Showcase, og får beskjed "We're sorry, but your device does not support Adobe Flash Player software....". Får heller ikke åpnet noe på Youtube (via browser selvsagt..) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Det ligger flere metoder for å downgrade bootloaderen fra 0.93 eller 0.85. Husk å gjør det før dere rooter. Akkurat, ja De valgte den metoden. Har ikke følt behov for root etter at jeg fikk offisiell FroYo på mobilen. Det jeg trenger nå er bedre strømstyring... -KJ Lenke til kommentar
emoyeni Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Mener Adobe Flash var inkludert i froyo? På min Desire lå flash og hotspot ferdig og klar til bruk på appmenyen etter at oppgraderinger til 2.2 var unnagjort. Lenke til kommentar
emoyeni Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 fungerer som en drøm på min Desire Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 [Hvor i spareparts finner jeg det? Spareparts - battery history og klikk på annen bruk o gvelg nettverksbruk. da vil du få opp hva som har brukt nettverk siden strømmen ble tatt ut eller totalt på hele tiden. trykker du på f.eks android system så ser du hvilke apps som dette innebærer og antall i byte sendt og mottatt. den er ikke perfekt..men per dags dato det beste jeg har funnet..du kan også finne denne "skjulte" menyen uten å laste ned spareparts.....det er en eller annen kode du må taste inn står tidligere i tråden. Lenke til kommentar
rattle Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Last ned car mode fra markedet, og skru av bil modus. Så kan du avinstallere det. Tenkte det samme og gjorde det, men den startet Car mode som et annet program enn Bilmodus. Ja, har brukt en annen lader, men laderen har aldri tidligere slått på noe Bilmodus. Og det rare var at bilmodus stod å blinket av og på hele tiden. Forsøkt flere restart uten at det hjalp. Så nå begynte jeg å bruke telefonen i dag og etter 2 "innkommende" samtaler hvor jeg manuelt slo av høytaleren så ordnet det seg. Nå er bilmodeusen slått permanent av :-) Men vet fortsat ikke hvorfor. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som vet hvorfor telefonen slår på høyttaler automatisk ved samtaler? Og metode på å deaktivere dette... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Begynte akkurat å bruke LauncherPro, og får dermed ikke brukt Epost widgeten til Sense... Noen som har noen gode E-post Widgets? (Skal brukes med Gmail) Bump Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Har bestilt meg HTC Desire nå Gleder meg veldig mye til å endelig prøve android. Har hatt en iPhone 3G i ett år nå, og får ikke sagt hvor lei jeg er den treige telefonen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Har hatt en iPhone 3G i ett år nå, og får ikke sagt hvor lei jeg er den treige telefonen. Desier'n er ikke sååå mye raskere en iPhone.. Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hallo folkens. Jeg fikk min Desire idag, og alt går fint utenom en ting jeg ikke klarer. Jeg har lasted ned Scandinavian Keyboards, men når jeg skal skrive meldinger og slikt kommer ikke det keyborde opp, selvom det står at jeg har det på og at det kjører så kommer ikke æøå opp. Hvorfor skjer dette? Noen som har tips? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Hallo folkens. Jeg fikk min Desire idag, og alt går fint utenom en ting jeg ikke klarer. Jeg har lasted ned Scandinavian Keyboards, men når jeg skal skrive meldinger og slikt kommer ikke det keyborde opp, selvom det står at jeg har det på og at det kjører så kommer ikke æøå opp. Hvorfor skjer dette? Noen som har tips? Hold inne i tekstfeltet, velg skandinavian... Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 sånn ja, takk så mye Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 La inn en anmeldelse på komplett.no som Alexander ^^ Hva syns dere? ;P Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) [Hvor i spareparts finner jeg det? Spareparts - battery history og klikk på annen bruk o gvelg nettverksbruk. da vil du få opp hva som har brukt nettverk siden strømmen ble tatt ut eller totalt på hele tiden. trykker du på f.eks android system så ser du hvilke apps som dette innebærer og antall i byte sendt og mottatt. Ikke logisk, men tusen takk Edit: Den sier "kalender" på førsteplass, med 161 MB - Hva kan dette være? Den har egen for internett og epost, så det er kanskje ikke exchange syncen? Endret 17. august 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Balsamico Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Søk etter Adobe Flash Showcase å du skal få med flash med på kjøpet. Ser dårlig ut med Flash allikevel.. Starter Adobe Flash Showcase, og får beskjed "We're sorry, but your device does not support Adobe Flash Player software....". Får heller ikke åpnet noe på Youtube (via browser selvsagt..) Kjørte en Factory Reset, og da funker det smooth Tydeligvis noe som ikke gikk som det skulle under oppgraderingen til 2.2 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå