Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg ikke henger med i svingene her, men slik jeg har forstått det, så skal det kun være å laste ned Adobe Flash player fra Market etter oppgradering til 2.2? Jeg finner ingen flash-player på Market... Og går jeg via AppBrain og sjekker Tool-apps der, så finner jeg Flash Player 10.1 beta, men da får jeg "Kunne ikke finne det du søkte etter".. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Søk etter Adobe Flash Showcase å du skal få med flash med på kjøpet.

Ser dårlig ut med Flash allikevel.. Starter Adobe Flash Showcase, og får beskjed "We're sorry, but your device does not support Adobe Flash Player software....". Får heller ikke åpnet noe på Youtube (via browser selvsagt..)

Lenke til kommentar

Det ligger flere metoder for å downgrade bootloaderen fra 0.93 eller 0.85. Husk å gjør det før dere rooter.

Akkurat, ja :) De valgte den metoden.

Har ikke følt behov for root etter at jeg fikk offisiell FroYo på mobilen. Det jeg trenger nå er bedre strømstyring...

-KJ

Lenke til kommentar

[Hvor i spareparts finner jeg det?

Spareparts - battery history og klikk på annen bruk o gvelg nettverksbruk.

da vil du få opp hva som har brukt nettverk siden strømmen ble tatt ut eller totalt på hele tiden.

trykker du på f.eks android system så ser du hvilke apps som dette innebærer og antall i byte sendt og mottatt.

den er ikke perfekt..men per dags dato det beste jeg har funnet..du kan også finne denne "skjulte" menyen uten å laste ned spareparts.....det er en eller annen kode du må taste inn står tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Last ned car mode fra markedet, og skru av bil modus. Så kan du avinstallere det.

Tenkte det samme og gjorde det, men den startet Car mode som et annet program enn Bilmodus.

Ja, har brukt en annen lader, men laderen har aldri tidligere slått på noe Bilmodus. Og det rare var at bilmodus stod å blinket av og på hele tiden. Forsøkt flere restart uten at det hjalp.

Så nå begynte jeg å bruke telefonen i dag og etter 2 "innkommende" samtaler hvor jeg manuelt slo av høytaleren så ordnet det seg. Nå er bilmodeusen slått permanent av :-) Men vet fortsat ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Hallo folkens. Jeg fikk min Desire idag, og alt går fint utenom en ting jeg ikke klarer. Jeg har lasted ned Scandinavian Keyboards, men når jeg skal skrive meldinger og slikt kommer ikke det keyborde opp, selvom det står at jeg har det på og at det kjører så kommer ikke æøå opp. Hvorfor skjer dette? Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Hallo folkens. Jeg fikk min Desire idag, og alt går fint utenom en ting jeg ikke klarer. Jeg har lasted ned Scandinavian Keyboards, men når jeg skal skrive meldinger og slikt kommer ikke det keyborde opp, selvom det står at jeg har det på og at det kjører så kommer ikke æøå opp. Hvorfor skjer dette? Noen som har tips?

Hold inne i tekstfeltet, velg skandinavian...

Lenke til kommentar

[Hvor i spareparts finner jeg det?

Spareparts - battery history og klikk på annen bruk o gvelg nettverksbruk.

da vil du få opp hva som har brukt nettverk siden strømmen ble tatt ut eller totalt på hele tiden.

trykker du på f.eks android system så ser du hvilke apps som dette innebærer og antall i byte sendt og mottatt.

Ikke logisk, men tusen takk :)

Edit: Den sier "kalender" på førsteplass, med 161 MB - Hva kan dette være? Den har egen for internett og epost, så det er kanskje ikke exchange syncen?

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Søk etter Adobe Flash Showcase å du skal få med flash med på kjøpet.

Ser dårlig ut med Flash allikevel.. Starter Adobe Flash Showcase, og får beskjed "We're sorry, but your device does not support Adobe Flash Player software....". Får heller ikke åpnet noe på Youtube (via browser selvsagt..)

Kjørte en Factory Reset, og da funker det smooth :thumbup: Tydeligvis noe som ikke gikk som det skulle under oppgraderingen til 2.2 da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...