AtotheK Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Vet ikke om det er tatt opp nylig i denne tråden, men etter at jeg oppdaterte til froyo så klarer jeg ikke å logge på hjemmenettverket mitt med wifi. Telefonen klarer rett og slett ikke å logge på, står bare kobler til.... og så frakoblet. Noen andre som har vært borti dette og har en løsning på det? En kamerat av meg har fått akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Dette har sikkert blitt spurt om før, men siden tråden er så sykt lang spør jeg igjen. Noen som kan anbefale et program for mapper som er bedre enn den som følger med? Endre utseende på mappa for eks, kunne sortere ting som i mappa etc. Mvh Jonas Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Folderorganizer Lite Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Takk! Skal teste det nå Lenke til kommentar
jwa Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Når det gjelder Hd opptak, synes jeg ikke det er helt det store, helt greit hvis det er lite lyd, men med mye lyd hakker det veldig, og bilde og lyd blir ute av sync :-( Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Når det gjelder Hd opptak, synes jeg ikke det er helt det store, helt greit hvis det er lite lyd, men med mye lyd hakker det veldig, og bilde og lyd blir ute av sync :-( Enig med der der jwa. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Begynte akkurat å bruke LauncherPro, og får dermed ikke brukt Epost widgeten til Sense... Noen som har noen gode E-post Widgets? (Skal brukes med Gmail) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan sletter man egentlig det som ligger lagret i "utklippstavlen" på mobilen. Altså tekst man har kopiert/klippet ut. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 kopier noe nytt? Lenke til kommentar
rattle Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Har fått inn noe rart på min desire. Har oppgradert til 2.2. Nå plutselig slår telefonen alltid på høytaler på alle innkommende og utgående anrop. Dvs. at jeg er nødt til å slå av høytaleren hver gang. I tillegg går det ikke ann å justere lyden når jeg har "headset" tilkoblet. Dvs. det går ann å justere, men lyden er konstant høy uansett. Det begynte med at den varslet at den var i "bilmodus", men finner ingen bilmodus på den. Noen som har vært borti noe lignende og kanskje har en løsning. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Når jeg skriver en melding, så kommer jeg ani noe eller,.. vet ikke om jeg kommer ani noe i det hele tatt, men jeg blir sendt til toppen av meldingene.. Og det er nærmere 700 meldinger som jeg da må scrolle meg ned igjennom, eller lagre meldingen som utkast og finne den fram.. *stress* uansett. Hva er løsningen, hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 kopier noe nytt? Mja, vil helst tømme den. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Når jeg søker gjennom meldinger, så finner den det jeg søker etter, men når jeg skal trykke meg inn på den spesifikke meldingen.. så sender den meg jo ikke til riktig melding i det hele tatt. Sup der? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Vet ikke om det er tatt opp nylig i denne tråden, men etter at jeg oppdaterte til froyo så klarer jeg ikke å logge på hjemmenettverket mitt med wifi. Telefonen klarer rett og slett ikke å logge på, står bare kobler til.... og så frakoblet. Noen andre som har vært borti dette og har en løsning på det? En kamerat av meg har fått akkurat samme problemet. Hadde samme problem som dere etter 2.2. Det som hjalp for meg var rett og slett å restarte hele sulamitten. Vet ikke om jeg restartet modem + router eller bare router, men det funka etterpå i alle fall. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Når jeg skriver en melding, så kommer jeg ani noe eller,.. vet ikke om jeg kommer ani noe i det hele tatt, men jeg blir sendt til toppen av meldingene.. Og det er nærmere 700 meldinger som jeg da må scrolle meg ned igjennom, eller lagre meldingen som utkast og finne den fram.. *stress* uansett. Hva er løsningen, hvorfor skjer det? Når jeg får en melding får jeg en notification i den øverste linja på skjermen. Da trekker jeg bare ned gardinen og trykker på notificationen der, da kommer jeg automatisk til meldingssamtalen jeg har med avsenderen. Da havner jeg nederst hvor de nyeste meldingene havner. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Har fått inn noe rart på min desire. Har oppgradert til 2.2. Nå plutselig slår telefonen alltid på høytaler på alle innkommende og utgående anrop. Dvs. at jeg er nødt til å slå av høytaleren hver gang. I tillegg går det ikke ann å justere lyden når jeg har "headset" tilkoblet. Dvs. det går ann å justere, men lyden er konstant høy uansett.Det begynte med at den varslet at den var i "bilmodus", men finner ingen bilmodus på den. Noen som har vært borti noe lignende og kanskje har en løsning. "Bilmodus" blir slått på automatisk om man bruker billader. Kanskje du har brukt en lader som telefonen gjennkjenner som billader (en usblader av et slag eller noe lignende). Har du prøvd å restarte telefonen? /Espen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Kanskje en app som har brukt mye? Last ned spare parts, det er mulig å sjekke hva som har brukt der Hvor i spareparts finner jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som har en link til guide for å roote Desire? Og gjerne en ROM med standard Android, uten Sense UI. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Har fått inn noe rart på min desire. Har oppgradert til 2.2. Nå plutselig slår telefonen alltid på høytaler på alle innkommende og utgående anrop. Dvs. at jeg er nødt til å slå av høytaleren hver gang. I tillegg går det ikke ann å justere lyden når jeg har "headset" tilkoblet. Dvs. det går ann å justere, men lyden er konstant høy uansett. Det begynte med at den varslet at den var i "bilmodus", men finner ingen bilmodus på den. Noen som har vært borti noe lignende og kanskje har en løsning. Last ned car mode fra markedet, og skru av bil modus. Så kan du avinstallere det. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Noen som har en link til guide for å roote Desire? Og gjerne en ROM med standard Android, uten Sense UI. root med unrevoked: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=725738 Hvis du skal ha en rom med froyo uten sense anbefaler jeg DeFroST eller OpenDesire. Du finner dem på xda i desire android development. GL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå