osse-mon waits for alice Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Er det fler enn jeg som opplever at 2.2 drar ned mye data? Jeg har ikke surfet eller sjekket mail i dag, og telefonen har allikevel dratt ned 12MB. I går sjekket jeg mail, men ikke noe annet, og endte på 17MB. Databruken siden oppgraderingen er på over 400MB, og jeg har fremdeles til gode å bruke telefonene som internettforbindelse for en annen maskin. Jeg har surfet litt på mobilsider og sjekket endel mail, men jeg synes det er skremmende mye datatrafikk Flere i denne båten? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Kanskje en app som har brukt mye? Last ned spare parts, det er mulig å sjekke hva som har brukt der Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Vurderer å bestille fra Telenor, men vil helst bruke mitt gamle abonnement med chess. Hvordan går jeg da frem for å få det riktig? Er en skikkelig noob når det gjelder slikt. Skal jeg bestille med nytt telefonnummer også avslutte abonnementet med Telenor når jeg har fått mobilen? Slik at det med det billigste abonnementet blir 899+600? Det virker rett og slett for billig til å være sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Slik eg har forstått det så bestiller du med nytt nummer, legger bort det nye simkortet og bruker det gamle i telefonen. Du betaler da månedsavgiften til Telenor på det nye abbonnementet så lenge du må, og totalsummen du betaler for mobilen blir engangssummen pluss 12xmånedsavgift. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Slik eg har forstått det så bestiller du med nytt nummer, legger bort det nye simkortet og bruker det gamle i telefonen. Du betaler da månedsavgiften til Telenor på det nye abbonnementet så lenge du må, og totalsummen du betaler for mobilen blir engangssummen pluss 12xmånedsavgift. Var slik jeg tenkte meg det i utgangspunktet. Men på forrige side er det en som pratet om å oppheve abonnementet, kan lese om det her. "Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. " Hvis jeg tenker riktig (sikkert ikke) så blir det da 899 for telefonen pluss 600 for å avslutte abonnementet. Det er i tilfelle sinnssykt billig. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Er det fler enn jeg som opplever at 2.2 drar ned mye data? Jeg har ikke surfet eller sjekket mail i dag, og telefonen har allikevel dratt ned 12MB. I går sjekket jeg mail, men ikke noe annet, og endte på 17MB. Databruken siden oppgraderingen er på over 400MB, og jeg har fremdeles til gode å bruke telefonene som internettforbindelse for en annen maskin. Jeg har surfet litt på mobilsider og sjekket endel mail, men jeg synes det er skremmende mye datatrafikk Flere i denne båten? høres da ganske ille ut.. men dette må være noen apps som ligger i bakgrunnen og kjører.. kan ikke være noe annet. med en måned med bare mailsync gir meg som oftest max 50mb i måneden...på nokian så var det ikke 10 mb engang... har hatt mobilen sin april og brukt max 160 mb i en måned....ligger som oftest på 100 mb da er telenor frisurf 200 for bedrift helt perfekt Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Det er de gamle prisene. Snakket med telenor i dag, og de sa prisen for å oppheve abb. er lik totalprisen på telefonen hvis du skal bryte med en gang du får telfonen. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Var slik jeg tenkte meg det i utgangspunktet. Men på forrige side er det en som pratet om å oppheve abonnementet, kan lese om det her. "Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. " Hvis jeg tenker riktig (sikkert ikke) så blir det da 899 for telefonen pluss 600 for å avslutte abonnementet. Det er i tilfelle sinnssykt billig. de 600 kr var for å oppheve telefonlåsen. for abmnt avbrudd koster vel fra 2-3 000 og så blir det kuttet for en del hver måned. så det er så ikke stol på den....det tryggeste er å betale i 12 måneder Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Aight. Takker for hjelpen, får se om det ikke blir lagt inn en bestilling på en stk Desire i kveld Edit: Da var den bestilt. Gleder meg til å bytte ut N73en min. Ser etter dingser som kan fungere godt sammen med den nye dingsen. Har funnet disse som i hvert fall vurderes. Charging Cradle og USB billaderen vurderes sterkt. HTC Desire Desktop Charging Cradle HTC Desire Car Pack HTC CC C200 Micro USB Car Charger Parrot MKi9000 Bluetooth Car Kit Endret 14. august 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Aight. Takker for hjelpen, får se om det ikke blir lagt inn en bestilling på en stk Desire i kveld Edit: Da var den bestilt. Gleder meg til å bytte ut N73en min. Ser etter dingser som kan fungere godt sammen med den nye dingsen. Har funnet disse som i hvert fall vurderes. Charging Cradle og USB billaderen vurderes sterkt. HTC Desire Desktop Charging Cradle HTC Desire Car Pack HTC CC C200 Micro USB Car Charger Parrot MKi9000 Bluetooth Car Kit Ser bra ut, men synnes det var litt dyrt. Du kan jo ta en titt på Dealextreme , de har en del til HTC Desire, ellr G7 som de kaller den. Der tilbyr også uslåelige priser og gratis frakt verden over. Endret 14. august 2010 av N.N Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hadde helt glemt av DX, har jo bestilt mye der tidligere Batteriene er vel ikke noe å satse på, eller? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Hadde helt glemt av DX, har jo bestilt mye der tidligere Batteriene er vel ikke noe å satse på, eller? Nei, tror ikke det. Leste at de funka fint i starten, men etter en stund så ble batteritiden så lav som 1 time. Jeg har disse: Protective Crystal Case Protective Silicone Case LCD Screen Protector with Cleaning Cloth Hardcasen var stygg og billig china plast. Skjermbeskytteren fant jeg ut at kun er unødvendig. Softcasen er bra. Den passer fint, og blender seg bra inn med telefonens farge. Jeg bruker for tiden ingen av de da.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Eg brukte soft case i begynnelsen. Men det var ganske enkelt fordi eg var ikke vandt med å dasse rundt med en mobil på den størrelsen Desire er. Glad eg gjorde det, for første ukene forsvant den ut av hendene mine både titt og ofte Har skjermbeskytter enda, den har fått noen små skader, men tror ikke skjermen hadde blitt skadet. Skjermen er god å ta på, men skitt fester seg liksom bittelitt lettere på gummien enn eg tror den ville gjort rett på skjermen. Men beholder den til den blir stygg så ser eg. Er livredd for å ripe til skjermen.... :s Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) En liten artikkel om Android 3.0 * Android’s split into 2 branches becomes official. 3.0 for top of the line/high end devices. Cheap, low-end mass market handsets will keep Android 2.1/2.2 Eldar also confirmed my musings about the death of third party User Interface shells like HTC Sense, MotoBlur, etc;. Android 3.0 basically kills the need for them. Still, there’s some hope for third party vendors here – while Google takes over the UI on the high end, vendors get to keep their UI shells/improvements on mass market Android smartphones, running Eclair or Froyo. Hva tror dere om dette? Vil vi kunne få 3.0 på Desire? Regner med at den ikke faller under cheap, low-end mass market handsets? Men tror dere HTC vil tviholde på Sense slik at 2.2 er siste oppgradering vi får? Isåfall går eg soleklart for en root. Uten tvil. Endret 15. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Hallo har fått et lite problem med min desire. Jeg lastet ned opgraderingen(til android 2.2) og etter dette klarer jeg ikke og koble meg opp på wifi nettet. Har prøvd flerne forskjellige plasser men står bare henter adresse. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Slått mobilen av og på? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Tror du kan ta den artikkelen med en klype salt. I hvert fall det om tredjeparts GUI. Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Slått mobilen av og på? Har prøvd det mangen gangerja, men uten hell. Er leit leit og ha en slik tlf og ikke kunne bruke wifi Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Slått mobilen av og på? Har prøvd det mangen gangerja, men uten hell. Er leit leit og ha en slik tlf og ikke kunne bruke wifi Kan en fabrikktilbakestilling være en løsning? http://www.htc.com/no/howto.aspx?id=2997&type=1&p_id=312#BackupUpdateReset_RestartOrHardReset Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Da var to stk http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42063 bestilt! Så får vi se hvor bra de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå