Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert kjøpt med telenor superpluss.. 899,- for telefonen og 129,- pr mnd. Minste totalpris 2447,-

Helt riktig. Bare sier opp etter 12mnd.

Er ikke noe bruddgebyr, du får operatørlåskoden gratis hvis du ikke bryter abbonementet. Ringte telenor i stad og spurte, de sa jeg kunne bruke et annet sim-kort gratis så lenge jeg ikke brøyt abbonementet med telenor :)

2500? Jeg måtte betale 3400,- til sammen med telefon og "avsluttings" abb.

Mobil til 900,- og abb til 2400 + gebyr ble 3400,- for en ulåst mobil.

Bestilte idag

Hvilket abbonement kjøpte du?

Hvorfor fikk du gebyr?

Om han kjøpte med superpluss, så betalte han 899,- for telefonen og 129,- pr mnd. Minste totalpris 2447,- Så til sammen så er det ca3400.

Gebyret va på 20-30kr for noe rusk

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg den nye home screen-looken til Froyo etter å ha oppdatert til 2.2? Finner ikke noe i settings, heller ikke noe på google. La meg beklage på forhånd om dette allerede har blitt diskutert i tråden..

Det er ikke noen ny homescreen i froyo for desire siden desire har sin egen sense-homescreen. Om du vil ha en annen "homescreen" (vanligvis kalt launcher) kan du laste ned launcher pro

Lenke til kommentar

Bruker selv, og har gått heilt over til LauncherPro :) Det skal nevnes at man ikkje kan bruke HTC sine widgets her. LauncherPro er smoothere og kjappere, samt eg har merket betraktelig bedre batteribruk med denne. Nesten som eg vil flashe til en custom ROM helt strippet for Sense etc. og kjøre ett clean LauncherPro oppsett.

Lenke til kommentar

Bruker selv, og har gått heilt over til LauncherPro :) Det skal nevnes at man ikkje kan bruke HTC sine widgets her. LauncherPro er smoothere og kjappere, samt eg har merket betraktelig bedre batteribruk med denne. Nesten som eg vil flashe til en custom ROM helt strippet for Sense etc. og kjøre ett clean LauncherPro oppsett.

hva skjer med tingene jeg har på startskjermen når man installerer launcherPro? Og kan man gå tilbake til sense?

Lenke til kommentar

Launcherpro kan avinstalleres akkurat slik som en hvilken som helst app. Tingene du har på sense-startskjermen din blir fortsatt liggende der, mens den nye launcherpro startskjermen vil være tom (eller nesten tom). Så om du skal gå helt over til launcherpro må du nok sette opp starteskjermen din på nytt, men om du velger å gå tilbake til sense så vil tingene du hadde før ligge der fortsatt.

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte så sa selgeren at minstepris for abb ble 2447,- og så kom mobil i tillegg.

Dette betyr vel når du sier opp abmnt før det har gått 12 måneder. da må du betale vel 900 i tillegg.

det beste med sånne løsninger er som jeg også gjorde i sin tid...kjøp mobil ulåst med abmnt og betal månedlig faktura med autogiro i 12 måneder og så sier man opp abmnt :) eller kjøper seg ny mobil på samme abmnt hehe :)

når man ber om operatørlåskoden til telenor så må man for all del ikke si at man sier opp abmnt :)

Lenke til kommentar

Min ligger nede på postkontoret klar for å hentes ut. Alt jeg trenger nå er penger for å få den ut :p

Det skulle du kanskje ha tenkt på før du bestilte?

Jeg bestiller selvsagt ikke noe uten å ha penger til å betale for det. Sier ikke det seg selv? Broren min hadde penger jeg skulle få, men han var ikke hjemme akkurat da.

Jeg må tilføye at Desire og Android er helt fantastisk. Jeg kommer neppe til å gå over til noe annet på en stund, that's fo' shizzle.

Lenke til kommentar

Launcherpro kan avinstalleres akkurat slik som en hvilken som helst app. Tingene du har på sense-startskjermen din blir fortsatt liggende der, mens den nye launcherpro startskjermen vil være tom (eller nesten tom). Så om du skal gå helt over til launcherpro må du nok sette opp starteskjermen din på nytt, men om du velger å gå tilbake til sense så vil tingene du hadde før ligge der fortsatt.

Hva er fordelen med launcherPro? Er det noen kjente problemer med bruk av det? Vil batteriet bli bedre ytelse på? Noen som kan fortelle litt for og i mot?

Lenke til kommentar

Jeg har spiller i bilen med innebygget bluetooth,fungerer fint så lenge jeg ringer folk, men når folk ringer inn til meg så velger ikke desiren automatisk at den skal sende lyd gjennom BT headset.Må trykke meny og slå på BT headset selv hver gang og det er litt tungvint i grunn.

Noen som vet hvordan jeg får den til å automatisk velge BT headset ved innkommende samtaler?

Og hvordan får jeg skandinavisk tastatur til og fungere?Lastet ned når tlf var ny,flere mnd siden men har aldri fått det til og fungere.Uansett hva jeg velger og trykker av input og tastatur så får jeg ikke opp æøå på tastaturet,bare når jeg holder inne a osv.

OG enda en ting:)

Jeg lastet ned ett nytt theme men hvordan får jeg installert eller valgt dette?

Installerte det med apk,installer men får det ikke til og fungere.Tips anyone?

Skandinavisk tastatur: Du må aktivere det i innstillingene, gå på Innstillinger > Språk og tastatur og huke av på skandinavisk tastatur.

Theme: De theme-pakkene som ligger på market er bundet opp mot en annen launcher, ofte en launcher som koster penger. Hvis du vil forandre utseendet må du da installere en av disse launcherne først, og velge nedlastede tema fra launcheren. En gratis variant av disse launcherne som støtter tema er adw.launcher.

Hva er fordelen med launcherPro? Er det noen kjente problemer med bruk av det? Vil batteriet bli bedre ytelse på? Noen som kan fortelle litt for og i mot?

Fordelene er mange, men de tingene som for min del gjør at jeg foretrekker LauncherPro over Sense er:

* Mye raskere, smoothere animasjoner.

* Muligheten til å vise flere kolonner med iconer i appdrawer = mer oversikt.

* Flere snarveier i docken (der sense har bl.a. "phone") = lettere tilgjengelighet til ofte brukte funksjoner.

* Muligheten til å tilpasse utseendet etter humør og årstid ;)

Ulemper med å bruke noe annet enn Sense:

* Kan ikke bruke widgets laget av HTC. I mange tilfeller finnes det fullgode, om ikke bedre erstattere gratis på Market.

/Espen

Lenke til kommentar

Jeg har spiller i bilen med innebygget bluetooth,fungerer fint så lenge jeg ringer folk, men når folk ringer inn til meg så velger ikke desiren automatisk at den skal sende lyd gjennom BT headset.Må trykke meny og slå på BT headset selv hver gang og det er litt tungvint i grunn.

Noen som vet hvordan jeg får den til å automatisk velge BT headset ved innkommende samtaler?

Og hvordan får jeg skandinavisk tastatur til og fungere?Lastet ned når tlf var ny,flere mnd siden men har aldri fått det til og fungere.Uansett hva jeg velger og trykker av input og tastatur så får jeg ikke opp æøå på tastaturet,bare når jeg holder inne a osv.

OG enda en ting:)

Jeg lastet ned ett nytt theme men hvordan får jeg installert eller valgt dette?

Installerte det med apk,installer men får det ikke til og fungere.Tips anyone?

Skandinavisk tastatur: Du må aktivere det i innstillingene, gå på Innstillinger > Språk og tastatur og huke av på skandinavisk tastatur.

Theme: De theme-pakkene som ligger på market er bundet opp mot en annen launcher, ofte en launcher som koster penger. Hvis du vil forandre utseendet må du da installere en av disse launcherne først, og velge nedlastede tema fra launcheren. En gratis variant av disse launcherne som støtter tema er adw.launcher.

Fordelene er mange, men de tingene som for min del gjør at jeg foretrekker LauncherPro over Sense er:

* Mye raskere, smoothere animasjoner.

* Muligheten til å vise flere kolonner med iconer i appdrawer = mer oversikt.

* Flere snarveier i docken (der sense har bl.a. "phone") = lettere tilgjengelighet til ofte brukte funksjoner.

* Muligheten til å tilpasse utseendet etter humør og årstid ;)

Ulemper med å bruke noe annet enn Sense:

* Kan ikke bruke widgets laget av HTC. I mange tilfeller finnes det fullgode, om ikke bedre erstattere gratis på Market.

/Espen

ok,takk for svar. Men hvordan aktiveres launcheren og hvordan får jeg sense tilbake? Og vil alt som ligger på alle startskjermene bli borte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...