Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

hvordan går jeg fram om jeg vil kjøpe Desire med abb. og så avbestille abb. Får jeg da enkelt regning i posten, og mobilen er opplåst?

Er minstepris 1år på 2500,- fra telenor, vil ikke jeg da betale bare det beøløpet om jeg kjøper ut abb?

 

Du bestiller telefonen med 12mnd abb fra telenor og legger det medfølgende SIM-kortet i en skuff der du glemmer det. Telenor sender deg regning på mndsavgiften på abb og du betaler gladelig. De jeg har hørt om som har kjøpt telefon med 12mnd abb hos Telenor har fått ulåste telefoner, om telefonen mot formodning skulle være låst trenger du bare ta en telefon til 09000 og få gratis kode for å låse opp.

 

/Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestillte en Desire til brodern fra Tele2 her om dagen, ettersom lagerstatusen endelig var positiv. Håper de ikkje drøyer det for lenge med å sende ut.

 

EDIT: Etter å ha gått over til LauncherPro opplever eg en vesentlig forbedring på batteritiden må eg si :) Aldri har grafen vert rettere i juiceplotter :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Oppdaterte telefonen igår, og da forsvant de deilige ? ! knappene fra tastaturet ( alfanumerisk) og ble erstattet med språk og valg mellom T9 og ABC hvordan kan jeg få tilbake de andre?

 

Samme har skjedd her, egentlig veldig irriterende. Om noen veit om det er mulig å få tilbake sånn det var så ville det vært storveis.

Med denne skal det vel være mulig å få det til å se ut som før:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=663608

Lenke til kommentar

Jeg har spiller i bilen med innebygget bluetooth,fungerer fint så lenge jeg ringer folk, men når folk ringer inn til meg så velger ikke desiren automatisk at den skal sende lyd gjennom BT headset.Må trykke meny og slå på BT headset selv hver gang og det er litt tungvint i grunn.

Noen som vet hvordan jeg får den til å automatisk velge BT headset ved innkommende samtaler?

 

Og hvordan får jeg skandinavisk tastatur til og fungere?Lastet ned når tlf var ny,flere mnd siden men har aldri fått det til og fungere.Uansett hva jeg velger og trykker av input og tastatur så får jeg ikke opp æøå på tastaturet,bare når jeg holder inne a osv.

 

OG enda en ting:)

Jeg lastet ned ett nytt theme men hvordan får jeg installert eller valgt dette?

Installerte det med apk,installer men får det ikke til og fungere.Tips anyone?

Lenke til kommentar

Sliter også litt med mediaavspilling for tiden....

 

De innebygde widgetspillerne til HTC og Android blir påvirket av at eg er borti skjermen selv om skjermen er deaktivert.... Skifter sanger og pauser og styrer på.

 

By the way: Wifi hotspot bruker så mye strøm at blitzen blir deaktivert på kamera når man har hotspot aktivert :p

Lenke til kommentar

Jeg har spiller i bilen med innebygget bluetooth,fungerer fint så lenge jeg ringer folk, men når folk ringer inn til meg så velger ikke desiren automatisk at den skal sende lyd gjennom BT headset.Må trykke meny og slå på BT headset selv hver gang og det er litt tungvint i grunn.

Noen som vet hvordan jeg får den til å automatisk velge BT headset ved innkommende samtaler?

 

 

Har BT i bilen (Supertooth) og det har fungert prikkfritt. Har svart alle innkommende telefoner fra headset'et.

Merk at du må svare fra BT'en. Trykker du på den grønne knappen på telefonen går lyden til telefonen...

Lenke til kommentar

Sikkert kjøpt med telenor superpluss.. 899,- for telefonen og 129,- pr mnd. Minste totalpris 2447,-

 

shit! når jeg ser den prisen skjønner jeg at jeg har blitt lurt! kjøpte på expert der de bare hadde telenor, og av de abonnementene jeg fikk presentert var det rimeligste 1400kr for tlf med Djuice phone til 175kr mnd'n! det ble totalt ca 3500. men superpluss blir jo fort en tusenlapp billigere ja!

Lenke til kommentar

Sikkert kjøpt med telenor superpluss.. 899,- for telefonen og 129,- pr mnd. Minste totalpris 2447,-

Helt riktig. Bare sier opp etter 12mnd.

 

Er ikke noe bruddgebyr, du får operatørlåskoden gratis hvis du ikke bryter abbonementet. Ringte telenor i stad og spurte, de sa jeg kunne bruke et annet sim-kort gratis så lenge jeg ikke brøyt abbonementet med telenor :)

 

2500? Jeg måtte betale 3400,- til sammen med telefon og "avsluttings" abb.

Mobil til 900,- og abb til 2400 + gebyr ble 3400,- for en ulåst mobil.

Bestilte idag

 

Hvilket abbonement kjøpte du?

Hvorfor fikk du gebyr?

Endret av mikkello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...