Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Snart hatt Desire-telefonen i en uke nå. Etter update til 2.2 fårjeg en feilmelding som lyder:

"Prosessen android.process.acore har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen."

Denne dukker opp med jevne mellomrom. Noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har oppdatert til froyo. Jeg har sette en youtube video der en kar viser hva ting som er annerledes på 2.2, feks 3d visning av "alle programmer." Nye knapper på touch screen. Jeg får ikke frem noen av delene. Noen som vet hva som kan være problemet?

Anyone?

3d visning av "alle programmer" er ikke en feature i Froyo. Det høres mer ut som om at mobilen har brukt LauncerPro, som har 3d visning av appslista.

Dette er standard launcheren i Android. HTC Desire har Sense som erstatter denne. Hvis du ønsker å få samme funksjonalitet på Desire kan du laste ned f.eks. LauncherPro fra android market, når det er installert trykker du på "Hjem"-knappen og velger LauncherPro.

Grunnen til at det ikke er Sense på den videoen du linker til er fordi det er en custom rom, ikke den offisielle ROM'en fra HTC...

/Espen

Lenke til kommentar

Prøver her også.

får stadig opp en feilmelding etter at jeg oppdaterte til 2.2:

"Prosessen android.process.acore har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen."

Noen som har en formening om hva som forårsaker dette?

Lite lagringsplass på telefonen og?

Sjekk kontaktene dine; Telefon -> Meny -> Kontakter -> Meny -> Vis

Hvor mange vises ved Facebook?

Jeg hadde over 20000, og det forårsaket lite plass, og tryn av acore prosessen.

Slette alle kontaktene. Åpnet nye Facebook 1.3.1 og valgte at jeg IKKE ville synkronisere. Startet på nytt, og la inn kontaktene igjen.

Les mer om problemet her:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=74769995908&topic=14392

http://forum.xda-developers.com/archive/index.php/t-684244.html

Lenke til kommentar

Jeg har 430 kontakter. Facebook er ikke haka av, men der er 532 (usynkroniserte).

Jeg syncer kontakter via exchange, og har vel knappest en eneste kontakt som jeg har lagt direkte på telefonen.

Kan ikke forstå at dette kan være årsaken i dette volumet?

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få sende MMS med ludo. Noen andre som har en løsning på dette? Jeg har lagt inn innstillingene som jeg fant på nettsiden deres, men hjelper ikke. Jeg får opp "Kan ikke sende melding. Prøver på nytt. Generisk nettverksfeil"

Noen andre som har samme problem eller en løsning?

Endret av Oxaren
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å få sende MMS med ludo. Noen andre som har en løsning på dette? Jeg har lagt inn innstillingene som jeg fant på nettsiden deres, men hjelper ikke. Jeg får opp "Kan ikke sende melding. Prøver på nytt. Generisk nettverksfeil"

Noen andre som har samme problem?

jeg har fått samme problemet etter froyo oppdateringen, men det har vist seg at nå må jeg selv aktivere mobilt nettverk for å få sendt mms før gikk det automatisk.

skjer både i handcent og medfølgende meldingsprogram.

Lenke til kommentar

Spør igjen jeg:

Har tenkt til å kjøpe en rubber case, hvor er best og billigst å bestille fra?

DealExtreme

Billig er det nå ihvertfall! Venter på pakke selv :)

Har vel ikke all verden av forventning til kvaliteten, så jeg bestilte flere i samme slengen. Men vi får se :)

edit: Finnes i flere farger her. Både svart, grå, hvit, blå, og rosa for de spesielt interesserte ;)

Jeg kjøpte på mytrendyphone.com :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har samme problem?

jeg har fått samme problemet etter froyo oppdateringen, men det har vist seg at nå må jeg selv aktivere mobilt nettverk for å få sendt mms før gikk det automatisk.

skjer både i handcent og medfølgende meldingsprogram.

Jeg har aktivert mobilt nettverk, men kan fremdeles ikke sende mms :(

Lenke til kommentar

Baaah irriterer meg at jeg ikke kan flytte kontaktene mine over fra en google app til en annen. Har alle mine kontakter lager i google aplication, men har nå laget meg en ny google epost konto som jeg skal bruke. Og jeg får da ikke overført eller lagret kontaktene mine på nytt i den nye emailen min ;/ Skulle godt an og velge hvor man ville lagre kontaktene sine flere ganger og ikke bare la det bli en sånn engangs greie. Kan jo heller ikke velge og flytte dem over til sim eller telefon når jeg går inn på rediger.

Har litt problemer også med og få slettet den gamle google kontoen min på telefonen da beskjeden om at den blir brukt av andre aplications poper opp hele tiden. Og tips om at jeg kan eller må resette telefonen til fabrikk for og bli kvitt den. Men har jo ikke lyst til det ;/ Har jo liksom prøvd og overføre alle tinga fra den gamle google kontoen min til den nye, eneste jeg ikke får flyttet over er jo disse pokkers kontaktene som ikke kan lagres på nytt :(

Så ser ut som jeg må slette alle også legge inn alt på nytt. Tungvinte greier og som tar lang tid ;/

Har blitt noe tull med facebook syncen også, selv om jeg har slått den av. Siden alle mine facebook kontakter ligger nå i kontakt lista min så blir dobbelt opp blant enkelte kontakter ;/ Men dette skjedde ikke før i går da, da jeg oppdaterte til Android 2.2.

Flere her som har hatt noe av det samme problemet før?

Lenke til kommentar

Baaah irriterer meg at jeg ikke kan flytte kontaktene mine over fra en google app til en annen. Har alle mine kontakter lager i google aplication, men har nå laget meg en ny google epost konto som jeg skal bruke. Og jeg får da ikke overført eller lagret kontaktene mine på nytt i den nye emailen min ;/ Skulle godt an og velge hvor man ville lagre kontaktene sine flere ganger og ikke bare la det bli en sånn engangs greie. Kan jo heller ikke velge og flytte dem over til sim eller telefon når jeg går inn på rediger.

Gå inn på din gamle google konto. eksporter til fil...gå til din nye google konto importer fra fil. og så sync med din nye gmail konto.

Google er verdensmester på søk :) og den fortalte at du går på kontoer og synkronisering under innstillinger..går til google og fjern konto..og så legg til konto.

Lenke til kommentar

Hei,

Ny android-bruker og nettopp fått desire. På min startside så står klokkeslettet og under der igjen : Min plassering. Men dato mangler samt ikonet alarm av..Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får datoen og alarm av ikonet under klokkeslettet istedet for dette min plassering greiene? Troddet det var sånn standard greier jeg.. Tro det eller ei har jeg brukt ganske lang tid nå uten å finne ut hvordan dette funker.Trykker jeg på klokkeslettet kommer jo skrivebordsklokke med dato og alarm ikonet opp, men dette mangler altså på startsiden min. på forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar

Gå inn på din gamle google konto. eksporter til fil...gå til din nye google konto importer fra fil. og så sync med din nye gmail konto.

Google er verdensmester på søk :) og den fortalte at du går på kontoer og synkronisering under innstillinger..går til google og fjern konto..og så legg til konto.

Fikk til det første der med og få importert kontaktene til den nye kontoen min. Men den gamle kontoen nekter og la seg slette uten og måtte gjenopprette fabrikkinnstillingene. Fikk fjernet den nye google kontoen, men ikke den gamle, merkelige greier ;S 

Lenke til kommentar

Fikk til det første der med og få importert kontaktene til den nye kontoen min. Men den gamle kontoen nekter og la seg slette uten og måtte gjenopprette fabrikkinnstillingene. Fikk fjernet den nye google kontoen, men ikke den gamle, merkelige greier ;S 

nå har jeg googlet litt igjen..og det ser ut som faktisk ikke at det er mulig å endre default gmail adresse. fordi når du setter opp telefonen så setter den gmail kontoen til bruk i f.eks gtalk osv ...du kan manuelt endre gmailkontoer i market osv ...men ikke på gtalk og derfor er hard reset eneste muligheten med å legge inn ny konto når du starter på nytt...

man sier at man helst skal bruke et godt backupapp før man gjør dette hvis telefonen er brukt :)

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har søkt litt rundt, men egentlig ikke funnet et skikkelig svar..

Problemet er etter at jeg oppgraderte min HTC desire til Android 2.2, så virker ikke billaderen lenger. Når jeg har koblet den til, så viser det "bilmodus" i varsellinjen. Billaderen fungerte fint før jeg oppgraderte

Takker for alle svar :)

Kan legge til at det er en lader av denne typen.

Er det noe i innstillingene jeg kan endre på, slik at den lader, eller må jeg ha en ny en?

Mvh Andrè

Endret av Andrehehe
Lenke til kommentar

Ang. mitt MMS problem med HTC Desire. Jeg ringte support og de henviste meg til en veldig dårlig plassert link. med en pdf fil [LINK] Der vises det hvordan oppsettet skulle være.

Kan også legge til at jeg ikke syntes det var så mye annerledes jeg gjorde. Men poenget er at det fremdeles ikke funker, så jeg skal vente i 1-2 dager står det også prøve igjen.

Endret av Oxaren
Lenke til kommentar

Sliter med ett lite problem på min Desire for øyeblikket. Hvis noen ringer meg og jeg ikke får tatt telefonen så logger den at jeg har tapt anrop, men hvis jeg ikke har den personen som ringer i telefonboken min så logger den det kun som ukjent, og jeg kan ikke finne nummeret til den som ringte. Noen som har en løsning på dette?

Har en jobb hvor jeg ofte blir ringt opp av mennesker som jeg ikke har i telefonboken min, og dette er ofte viktige telefoner hvor jeg må kunne ringe opp igjen personen. Da blir det svært problematisk at jeg ikke får sett nummeret som ringte...

Lenke til kommentar

Sliter med ett lite problem på min Desire for øyeblikket. Hvis noen ringer meg og jeg ikke får tatt telefonen så logger den at jeg har tapt anrop, men hvis jeg ikke har den personen som ringer i telefonboken min så logger den det kun som ukjent, og jeg kan ikke finne nummeret til den som ringte. Noen som har en løsning på dette?

Har en jobb hvor jeg ofte blir ringt opp av mennesker som jeg ikke har i telefonboken min, og dette er ofte viktige telefoner hvor jeg må kunne ringe opp igjen personen. Da blir det svært problematisk at jeg ikke får sett nummeret som ringte...

Får også ukjent. men det står da et telefonnr under og et + tegn som viser legg til?.

jeg bruker uansett 1881 til å sjekke ukjente anrop siden du kan følge opp anropene der...

Lenke til kommentar

Ang. mitt MMS problem med HTC Desire. Jeg ringte support og de henviste meg til en veldig dårlig plassert link. med en pdf fil [LINK] Der vises det hvordan oppsettet skulle være.

Kan også legge til at jeg ikke syntes det var så mye annerledes jeg gjorde. Men poenget er at det fremdeles ikke funker, så jeg skal vente i 1-2 dager står det også prøve igjen.

Jeg kan bekrefte at innstillingene i PDF'en stemmer. Disse ble lagt inn automatisk på telefonen min. Sjekket akkurat, og de stemmer akkurat overens med de i PDF'en. Internett og mms funker her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...