Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om jeg kan få alarmen til å bli spilt igjennom aux så jeg kan få den på stereoen istede for den lave lyden på selve telefonen?

 

 

Vaske øra... :tease:

 

Du får nesten bare forsøke selv.

Etter en hel sommer med koma soving så kan det bli vanskelig å komme seg opp 7 i morgen, og nei fikk det ikke til :(

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke lest gjennom 407 sider her, men jeg har søkt og søkt og googlet og lett, men finner ingen god løsning som ikke er to år gammel. så da prøver jeg her :)

 

jeg kjøpte meg en Desire idag. førsteinntrykket er kjempemessig! men, jeg sliter kraftig med synkroniseringen med HTC Sync. jeg har prøvd både den nyeste versjonen og den som ligger på SD-kortet, men uten hell. jeg har installert, reinnstallert, reboota, prøvd på nytt og på nytt og ingen ting. jeg får ikke kontakt mellom HTC Sync og Desire. men Disk-funksjonen funker lett.

 

jeg tipper jo dette er et velkjent problem. noen som vet en god løsning? kjører nyoppdatert Froyo og WinXP.

Lenke til kommentar

Hei,er det noen som kan anbefale en ROM som kjøre uten sense. Har nå prøvd ut forskjellige ROM (fra XDA)og er meget fornøyd, men har lyst til å prøve en ROM uten sense. Alle forslag mottas med takk.

Kan jo anbefale den jeg bruker. Tror det er den eneste som er basert på den offisielle 2.2 oppdateringen til Desire uten at jeg er 100% sikker.

 

Psychosis. I korte trekk har han fjernet HTC Sense + Sense sin lockscreen og lagt til froyo sin. Du finner en versjon for LauncherPro og en for ADW.

Lenke til kommentar

Har fått et merkelig problem etter oppdatering til 2.2.

 

Kamera får et rosa lag over seg i søkeren når jeg skal ta bilde. Skjermen deler seg også opp i fire deler med forskjellige farger. Har merket at dette skjer når jeg er på GSM nett. Og når telefonen laster ned data mens jeg skal ta bilde. Synkroniserer.

 

Kan noen være så snill å prøve å sette telefon i GSM modus og laste en nettside, og så gå ut å prøve å ta et bilde. Skjer ikke hver gang.

 

Legger ved et bilde.

 

Hei

 

Bumper denne jeg, har samme problem selv. Noen tips?

Lenke til kommentar

Når jeg lader mobilen i bilen er jeg usikker på om batteriet i det hele tatt blir mer ladet, eller bare lader seg ut saktere enn normalt. Bruker jeg mobilen mens jeg lader går det i hvertfall nedover. Er dette normalt? Og hvis ikke, skyldes det den billige laderen, usb kabelen, sig.uttaket i bilen eller mobilen i seg selv?

 

Og hvordan i huleste skal jeg feste mobilholderen fra Brodit? Kan jo ikke bruke skruer rett i dashboardet heller...

 

- Hvis du har skjermen på full lysstyrke og bruker f.eks. GPS bruker nok Desire'n mer strøm enn et standard USB-kontakt (bil/PC) kan levere (500mA). Sånn er det å ha stor flott skjerm og raske prossessorer... :hmm:

Skrur du ned lysstyrken på skjermen bør du få den til å lade. Jeg har min på automatisk lys, og da går jeg som regel i pluss, men jeg har hørt mange som går i minus.

 

- Mobilholderen til Brodit er laget med tanke på å skru den enten i holder som er tilpasset dashbordet i bilen, eller universell holder fra ruta. Se Brodit.se for noe som passer din bil, det er mye bedre enn å ha jævelskapen hengende i ruta og vibrere på en lang arm...

 

Min brodit lader for fast montasje laderen batteriet selv om eg kjører full lysstyrke, navigasjon med gps (absurd mye strøm det bruker) BT på og WiFi på søking. Genial lader og veldig kjapp! Lader like kjapt son husladeren min.

Hvilken lader har du kjøpt (og gjerne fra hvor)? Jeg har kjøpt en passiv holder fra Brodit, men laderen min er for dårlig mistenker jeg, og jeg får ikke festet holderen uten den delen som tilsynelatende er veldig vanskelig å få tak i. Har funnet den på DustinHome (tomt på lager) og et par andre steder. Totalt vil uansett holderen koste over 500 kroner totalt... Vurderer dobbeltsidig teip.

Lenke til kommentar

Føler meg ikke kompetent nok til å følge anvisningene for hvordan man laster ned 2.2-versjonen til Desire.

 

Er det slik at hvis jeg bare venter et par uker eller noe, så vil den komme automatisk som en oppdatering, eller i det minste være tilgjengelig når jeg søker etter oppdateringer?

Lenke til kommentar

 

 

 

Etter en hel sommer med koma soving så kan det bli vanskelig å komme seg opp 7 i morgen, og nei fikk det ikke til :(

 

Prøv smart alarm clock...ihvertfall hvis du lader telefonen hver natt..jeg har den liggende på senga og den skal visstnok følge soverytmen og vekke deg i en halvtimes intervall før til når du egentlig skal opp..

 

idag vekket den meg 0645....siden den av en eller annen grunn merket at jeg var på vei opp.

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke lest gjennom 407 sider her, men jeg har søkt og søkt og googlet og lett, men finner ingen god løsning som ikke er to år gammel. så da prøver jeg her :)

 

jeg kjøpte meg en Desire idag. førsteinntrykket er kjempemessig! men, jeg sliter kraftig med synkroniseringen med HTC Sync. jeg har prøvd både den nyeste versjonen og den som ligger på SD-kortet, men uten hell. jeg har installert, reinnstallert, reboota, prøvd på nytt og på nytt og ingen ting. jeg får ikke kontakt mellom HTC Sync og Desire. men Disk-funksjonen funker lett.

 

jeg tipper jo dette er et velkjent problem. noen som vet en god løsning? kjører nyoppdatert Froyo og WinXP.

 

 

er litt usikker er lengesiden at jeg har prøvd htc sync...fant ihvertfall selv ut at det er enklere å kjøre sync mot gmail istedet.....fra outlook til gmail og så til telefonen...også samme vei tilbake evt.

Lenke til kommentar

Føler meg ikke kompetent nok til å følge anvisningene for hvordan man laster ned 2.2-versjonen til Desire.

 

Er det slik at hvis jeg bare venter et par uker eller noe, så vil den komme automatisk som en oppdatering, eller i det minste være tilgjengelig når jeg søker etter oppdateringer?

 

Den er tilgjengelig som oppdatering uten en vanskelig fremgangsmaate.

 

 

@b-real

 

Ok :)

Endret av oldboy
Lenke til kommentar

Føler meg ikke kompetent nok til å følge anvisningene for hvordan man laster ned 2.2-versjonen til Desire.

 

Er det slik at hvis jeg bare venter et par uker eller noe, så vil den komme automatisk som en oppdatering, eller i det minste være tilgjengelig når jeg søker etter oppdateringer?

 

Den er tilgjengelig som oppdatering uten en vanskelig fremgangsmaate.

 

 

En forklaring, en link?

 

Edit: sjekka i går, men nå i dag er den faktisk tilgjengelig.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...