Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

I linken under er det en som skriver at Wiimote fungerer med Desire etter oppdateringen.

Kan noen bekrefte at dette fungerer etter 2.2-oppdateringen?

Har lagt over Gran Turismo 2 (fra egen samling, ja), men det fungerer dårlig med multitouch, veiver fra side til side. :p

Hadde vært fint å kunne bruke en wii-kontroller.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kjøper Desire på telenor sine nettsider (minste totalpris 1. år 2807,- ), vil jeg da kan kunne unlocke den og bruke tele2 sheriff på den?

Vil totalprisen bli 2807kr?

Ja..Telenor gir ut operatørlåskoden umidlebart.

Lenke til kommentar

Hei!

Når jeg søker etter oppdateringer på telefonen, så dukker ikke versjon 2.2 opp. En kamerat av meg har fått dette installert for noen dager siden. Skal ikke dette komme automatisk til alle som har telefonen, hvis man søker opp under oppdateringer?

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Hei!

Når jeg søker etter oppdateringer på telefonen, så dukker ikke versjon 2.2 opp. En kamerat av meg har fått dette installert for noen dager siden. Skal ikke dette komme automatisk til alle som har telefonen, hvis man søker opp under oppdateringer?

Noen som har noen tips?

Samme problem har jeg. Ingen oppdatering tilgjengelig. En uke snart siden de begynte å pushe ut.

Lenke til kommentar

Hmm er det mulighet for og kunne endre varsling/melding's lyden en de som standar og velge mellom? Har byttet til mp3 ringetone, men finner ikke muligheten til og endre til en annen varslings lyd en de som er satt opp som standar.

Jeg tror Zedge lar deg endre notification lyden

Hmm så jeg må ta til bruk ett tredjeparts program for og kunne endre notification lyden, dårlige greier. Selv Nokiaene hadde ikke noe problem med og la meg endre den eller de lydene ;o Litt skuffende egentlig, men jaja er vel ikke verdens undergang :p

Det er ikke nødvendig å installere tredjepartsprogrammer for å sette ringetoner eller varslingslyder. Skal du f.eks sette ny meldingsvarsel, så går du inn i programmet og trykker på menu-knappen på telefonen. Gå inn i innstillinger, der vil du finne valg for å sette varslingslyd. Bare husk at varslingslyder må legges i mapper på minnekortet under alarms, notifications og ringtones.

En generell oppfordring er å bruke menu-knappen oftere :-) Som regel finner man innstillinger der.

Hm får ikke det helt til og funke her. Altså det og skifte ringetone har jeg klart enkelt, det var ikke så vanskelig. Da gikk jeg jo bare inn i musikkspilleren og fant en låt jeg ville ha som ringetone. Men under menyen det står det ingen ting om varslingtoner, bare sette som ringetone og andre diverse ting. Burde jo godt an og valgt varslingtoner under samme meny mener nå jeg, når det er sånn hos de fleste andre mobiler jeg har hatt ;)

Eller må jeg legge disse varslingtonene under egne mapper? musikken eller den jeg bruker som ringetone ligger jo bare i musikk mappa mi liksom der.

Lenke til kommentar

Hm får ikke det helt til og funke her. Altså det og skifte ringetone har jeg klart enkelt, det var ikke så vanskelig. Da gikk jeg jo bare inn i musikkspilleren og fant en låt jeg ville ha som ringetone. Men under menyen det står det ingen ting om varslingtoner, bare sette som ringetone og andre diverse ting. Burde jo godt an og valgt varslingtoner under samme meny mener nå jeg, når det er sånn hos de fleste andre mobiler jeg har hatt ;)

Eller må jeg legge disse varslingtonene under egne mapper? musikken eller den jeg bruker som ringetone ligger jo bare i musikk mappa mi liksom der.

Hvilken del av dette innlegget var det du ikke gadd å lese?

Det er ikke nødvendig å installere tredjepartsprogrammer for å sette ringetoner eller varslingslyder. Skal du f.eks sette ny meldingsvarsel, så går du inn i programmet og trykker på menu-knappen på telefonen. Gå inn i innstillinger, der vil du finne valg for å sette varslingslyd. Bare husk at varslingslyder må legges i mapper på minnekortet under alarms, notifications og ringtones.

En generell oppfordring er å bruke menu-knappen oftere :-) Som regel finner man innstillinger der.

Jeg har uthevet det du bør lese nøye én gang til.

Lenke til kommentar

Nå står jeg på valget mellom Desire og Legend, vil ha Desire men den er så j*vla dyr :(

Forskjellen er vel bare noen hundrelapper mellom disse, og Desire er jo verd det.

Ja det er 500kr forskjell, 3800 kr er jo veldig mye penger for en tlf da :hmm:

Problemet er også at jeg ikke gidder å vente til de får inn Desire, de utsetter jo datoen hele tida :(

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Så da får jeg en Desire til 2807kr som jeg kan bruke med Tele2 Sheriff rett etter jeg får den?

Er kjipt hvis jeg sitter der med et Telenor abb. jeg må bruke i 12 måneder før jeg kan bytte, så må være sikker.

De sier at 2807,- er MINSTE totalpris. Det er totalprisen dersom du gjør det som de ønsker at du skal gjøre, altså ha abbonnementet hos de i minst 1 år. Dersom du har tenkt å bryte abonnementet kommer det et tillegsgebyr som de kaller bruddgebyr eller noe, og det kan være at det da blir dyrere enn 2807,-.

Ta en telefon til de og spør.

Lenke til kommentar

De sier at 2807,- er MINSTE totalpris. Det er totalprisen dersom du gjør det som de ønsker at du skal gjøre, altså ha abbonnementet hos de i minst 1 år. Dersom du har tenkt å bryte abonnementet kommer det et tillegsgebyr som de kaller bruddgebyr eller noe, og det kan være at det da blir dyrere enn 2807,-.

Ta en telefon til de og spør.

Ikke absolutt riktig helt korrekt.

Det betyr minste totalpris om du bare har abonnementet uten å bruke telefonen til å ringe med (med deres abonnement).

Jeg har gjordt det selv nå med min. Jeg tegnet nytt abbo og fikk tlf billig og en abbo-pris på kr 149,-/mnd. Så bruker jeg et annet sim-kort, men må likevel betale kr 149,-/mnd for det sim-kortet som jeg ennå ikke har pakket ut (ikke vet jeg telefonnummeret til dette heller).

Da koster telefoenen minimum pris pluss prisen for mitt allerede eksisterende abbo med dertilhørende ringepriser.

For meg lønner dette seg. Min minstepris ble kr 2.700-og-noe for en telefon som koster kr 3.800,- ordinært. Mitt eksisterende abbo koster ingen månedsavgift og har billige tellerskritt, så jeg merker knapt den ekstra månedlige utgiften på kr 149,- på pengesekken min. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...