Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest igjennom hele tråden tror jeg fader i meg at jeg skal hoppe på sjøl .. Desire ser rett å slett digg ut!

 

Aldri hørt om abbo.no, men det er kanskje vært å ta en telefon dit i morgen for å høre om informasjonen om at de har den på lager stemmer.. hmm, interessant.. Hadde vært deilig å fått den før påsken ..

Lenke til kommentar

Skeptisk....

Nå har vi jo fått en del innlegg i denne tråden fra en av konkurrentene som har blitt lovet et stort antall telefoner på lanseringsdatoen, og denne står akkurat nå til 8 april. Representanten for denne butikken har også lovet å holde oss oppdatert dersom denne datoen forandres, uansett retning. Lagerstatus til en forholdsvis ny butikk som faktisk har vist å ikke ha reele datoer (ref omtaler/prisguiden) ville jeg ikke tillagt all verdens vekt.

Lenke til kommentar

Ny review:

 

http://mobilementalism.com/2010/03/29/htc-desire-review-have-htc-made-the-worlds-best-smartphone/

 

Omtalene av Desire er så bra at jeg nesten blir skeptisk. "Litt dårlig videoopptakk"... So what! :-)

Må skjerpe meg for ikke å ha alt for høye forventninger.

 

PS. Hvis noen har telefoner 'på lager' nå så er det nok i beste fall en demo-modell eller pre-serie. Skeptisk.

Min leverandør har også bekreftet 8. april. Håper bare jeg får fra første batch, har inntrykk av at 'halve Norge' har bestilt Desire nå...

Lenke til kommentar

Ny review:

 

http://mobilementalism.com/2010/03/29/htc-desire-review-have-htc-made-the-worlds-best-smartphone/

 

Omtalene av Desire er så bra at jeg nesten blir skeptisk. "Litt dårlig videoopptakk"... So what! :-)

Må skjerpe meg for ikke å ha alt for høye forventninger.

 

PS. Hvis noen har telefoner 'på lager' nå så er det nok i beste fall en demo-modell eller pre-serie. Skeptisk.

Min leverandør har også bekreftet 8. april. Håper bare jeg får fra første batch, har inntrykk av at 'halve Norge' har bestilt Desire nå...

 

Ja, det lurer jeg også på. Har bestilt fra Elprice. De får vel inn 800+, men hvis det er mange flere som har bestilt, må vi da vente til de får inn nye? Og når blir det?? Usikker på hvor mye mer venting jeg klarer!! Og de får inn varen 09.04, når får vi den da?

Lenke til kommentar

Noen som vet om de norske versjonene kommer med norsk ordbok installert? Videoen

viser at Desiren har svært god autokorrektur. Kommer til å få ganske mye bruk for det ettersom jeg går over fra vanlig telefontastatur.

 

Jeg har denne funksjonen på min norske HTC Touch Diamond 2, regner med HTC har tilsvarende på sine Android-mobiler. Regner med Android og Sense leveres på norsk, men det gjør det kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Ja, det lurer jeg også på. Har bestilt fra Elprice. De får vel inn 800+, men hvis det er mange flere som har bestilt, må vi da vente til de får inn nye? Og når blir det?? Usikker på hvor mye mer venting jeg klarer!! Og de får inn varen 09.04, når får vi den da?

 

Lurer på det samme her. Når kan jeg forvente å se vidunderet?

Kan ikke si jeg IKKE gleder meg... :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til Netshop med spørsmål om når de fikk den inn på lager. Dette var svaret:

 

Hei,

 

Dette blir veldig vanskelig for meg å bekrefte, 08.04 er min tidligste estimerte dato, men jeg tviler nå sterkt på at vi får inn dette produktet på akkurat den dagen, ettersom det er stort press på den, det er derimot den beste datoen jeg har å gi.

 

Så hvor skal man bestille for å være sikret sin Desire tidligst mulig? Skulle helst hatt den i går. :)

 

Edit: Takk for manualen torefor. Det eneste jeg er litt skeptisk på når det gjelder HTC Desire er batterilevetiden. Hva kan man gjøre for sikre seg lengst mulig levetid?

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Takk for manualen torefor. Det eneste jeg er litt skeptisk på når det gjelder HTC Desire er batterilevetiden. Hva kan man gjøre for sikre seg lengst mulig levetid?

 

Et par av reviewene kjørte litt tester på det. Alt i alt fikk man mye lenger levetid om man ikke valgte øyeblikkelige oppdateringer på fb, twitter etc. Også begrense antall widgets som kjører av gangen. Men mulig andre har bedre løsninger enn det?

Lenke til kommentar

Så ordboken må lastes ned fra market. Får bare håpe HTC sine algoritmer fungerer like bra på de norske ordene.

Neida. HTC sitt tastatur har norsk ordliste. Du må bare skifte til Norsk språk på telefonen for å aktivere det. Alternativet er å laste ned den modifiserte utgaven av tastaturet på xda-dev. Da kan du endre ordliste fritt, samt få tilgang til en rekke nye funksjoner og bugfikser.

 

 

Edit: Takk for manualen torefor. Det eneste jeg er litt skeptisk på når det gjelder HTC Desire er batterilevetiden. Hva kan man gjøre for sikre seg lengst mulig levetid?

Deaktiver de tjenestene du ikke bruker. Sett auto-sync av Twitter, Facebook etc til lengre intervaller, installer en task manager som dreper de programmene som ikke er kritiske automatisk.

Ikke bruk FriendStream. Leste i en review at hvis man deaktiverte real-time sync av Twitter og Facebook ble batteritiden økt med flere timer. Ellers kan du foreløpig se på guider som hjelper deg med å tyne batteritiden til en Nexus One.

Lenke til kommentar

Hører friend stream er en stor synder når det gjelder å bruke batteri... Ellers kan man jo skru av 3G og wifi roaming. Personlig vil jeg nok kjøpe et ekstra batteri for å ha i jakkelomma.

 

Ja, god ide. Har hatt det til min gamle Nokia og det er jo gull. Hater å bli tom mens man ikke er i nærheten av en stikkontakt. Hvor mye kan dette koste?

Lenke til kommentar

Hører friend stream er en stor synder når det gjelder å bruke batteri... Ellers kan man jo skru av 3G og wifi roaming. Personlig vil jeg nok kjøpe et ekstra batteri for å ha i jakkelomma.

 

Ja, god ide. Har hatt det til min gamle Nokia og det er jo gull. Hater å bli tom mens man ikke er i nærheten av en stikkontakt. Hvor mye kan dette koste?

Aner ikke hva mobilbatterier koster vanligvis, men google solgte Nexus One batterier for 25 dollar per stykk tror jeg det var. Jeg villa forventa 200kr for et ekstra batteri om jeg skulle kjøpt i Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...