Syar-2003 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som ser at det er kommet en liten bug i alarmklokken etter froyo-oppdateringen også? Når man velger alarmen til å gå flere dager i løpet av uka så står det en "A" istedenfor onsdag?:-P Har den jeg også. Står : Sø M Ti A To F Lø Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Man skulle kunne hatt muligheten til å avinnstallere applikasjoner som man ikke vil ha, feks facebook. Uten noe større trøbbel, og på en enkel måte. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En ting jeg virkelig savner på kalenderen, ukenr.. I jobben så bruker vi ofte "onsdag uke 36) f.eks. da sliter jeg.. eller finnes den (bare jeg som er blind) Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Du kan abbonere på kalenderen "ukenummer" i google calendar (på web). Ellers finnes det sikkert en del kalenderwidgets som viser ukedager tenker jeg edit: leif Endret 5. august 2010 av anders iver Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En ting jeg virkelig savner på kalenderen, ukenr.. I jobben så bruker vi ofte "onsdag uke 36) f.eks. da sliter jeg.. eller finnes den (bare jeg som er blind) Uke nummer vises om du velger "Week View" eller Uke vha menu knappen når du står i sense kalenderen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En ting jeg virkelig savner på kalenderen, ukenr.. I jobben så bruker vi ofte "onsdag uke 36) f.eks. da sliter jeg.. eller finnes den (bare jeg som er blind) Uke nummer vises om du velger "Week View" eller Uke vha menu knappen når du står i sense kalenderen. Jeg fant ikke noe "uke" i meny .. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Men en annen ting, den nye FB-aplikasjonen holder telefonen min våken, og spiser en del strøm.Jeg synes plutselig at batteritiden min ble ekstremt dårlig, og så at våken-tiden fulgtes synkront med oppe-tiden. Hvilken Facebook-applikasjon er det du tenker på her? Er det den som er forhåndsinstallert på telefonen, som bare heter "Facebook"? Eller er det "Facebook for Android" utviklet av Facebook, eller Facebook Touch utviklet av James Baker? Lenke til kommentar
annettet Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som ser at det er kommet en liten bug i alarmklokken etter froyo-oppdateringen også? Når man velger alarmen til å gå flere dager i løpet av uka så står det en "A" istedenfor onsdag?:-P Har den jeg også. Står : Sø M Ti A To F Lø Min også er slik. Men når jeg går inn og skal velge dagene så står det onsdag.. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Etter å ha prøvd task killer en liten stund, for så å avinnstallere den, er nå alle sms meldingene borte... Irriterende. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er så kjedelig at Desire ikke er på lager Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som ser at det er kommet en liten bug i alarmklokken etter froyo-oppdateringen også? Når man velger alarmen til å gå flere dager i løpet av uka så står det en "A" istedenfor onsdag?:-P Har den jeg også. Står : Sø M Ti A To F Lø Min også er slik. Men når jeg går inn og skal velge dagene så står det onsdag.. Samme på alle HTC Android med Sense. Merkelig at de ikke har fått fikset dette Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Problem med "Alarm Clock" også, nå er dagene satt som "2,3,4,5,6,7,1" Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tar dette her og håper det ikke er feil. Fikk min Desire i går. Satt på vekkerklokka til å ringe i dag morges, men det gjorde den ikke. Kom to timer for sent på jobb. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Jeg prøvde alarmen i går kveld før jeg la meg og da funket det. Prøvde den igjen i dag morges etter å ha forsovet meg og da fungerte det også. Det jeg gjorde var å klikke meg inn på skrivebodsklokka og derfra valgte alarm og satt den til riktig stå opp-tid. Det var også et alarmklokke-ikon øverst til høyre på skjermen. Lyd var heller ikke skrudd av. Noe jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Men en annen ting, den nye FB-aplikasjonen holder telefonen min våken, og spiser en del strøm.Jeg synes plutselig at batteritiden min ble ekstremt dårlig, og så at våken-tiden fulgtes synkront med oppe-tiden. Hvilken Facebook-applikasjon er det du tenker på her? Er det den som er forhåndsinstallert på telefonen, som bare heter "Facebook"? Eller er det "Facebook for Android" utviklet av Facebook, eller Facebook Touch utviklet av James Baker? Det er den forhåndsinstallerte "Facebook" jeg tenker på, etter den siste oppdateringen. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tar dette her og håper det ikke er feil. Fikk min Desire i går. Satt på vekkerklokka til å ringe i dag morges, men det gjorde den ikke. Kom to timer for sent på jobb. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Jeg prøvde alarmen i går kveld før jeg la meg og da funket det. Prøvde den igjen i dag morges etter å ha forsovet meg og da fungerte det også. Det jeg gjorde var å klikke meg inn på skrivebodsklokka og derfra valgte alarm og satt den til riktig stå opp-tid. Det var også et alarmklokke-ikon øverst til høyre på skjermen. Lyd var heller ikke skrudd av. Noe jeg har gjort galt? Har du huket at for at alarmen skal funke i stillemodus, om du setter den i stille modus når du legger deg? og sett på alarmvolumet? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er mobilen for treig til å vise opptak i 720p fra kamera på den? Skal se på film som jeg har filmet, det hakker som bare det, så overførte jeg video'n over til en gammel pc, og der gikk det meget glatt - kunne godt fulgt med en stabilisator på'n, men ellers bra.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Siden du fikk den i går, regner eg med at du ikkje har noen task killere installert ? Endret 5. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tar dette her og håper det ikke er feil. Fikk min Desire i går. Satt på vekkerklokka til å ringe i dag morges, men det gjorde den ikke. Kom to timer for sent på jobb. Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Jeg prøvde alarmen i går kveld før jeg la meg og da funket det. Prøvde den igjen i dag morges etter å ha forsovet meg og da fungerte det også. Det jeg gjorde var å klikke meg inn på skrivebodsklokka og derfra valgte alarm og satt den til riktig stå opp-tid. Det var også et alarmklokke-ikon øverst til høyre på skjermen. Lyd var heller ikke skrudd av. Noe jeg har gjort galt? Bruker du en Task manager? Jeg hold på å forsove meg til en eksamen fordi jeg satte alarmen først, så kjørte jeg task mananger for å fjerne apps i bakgrunnen som tok strøm fra meg, men problemet er at den fjerner også alarmen. Selv om ikonen er der forsatt, so fjerner den oppgaven til alarmen. Meget kjipt ja, pass på! Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Personlig stoler jeg aldri på en avansert dings til å vekke meg om mårraen, jeg bruker den gamle digitale vekkeklokken min i stedet Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som kan anbefale en bra skinnmappe til telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå