Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Det var noen her som hadde lik tid på oppetid og våkentid, hva gjorde dere for å fikse dette? Batteriet går tomt på null komma nils!

Jeg har prøvd å slå av og på telefonen, og har ikke installert noen nye programmer i det siste.. Hva skal jeg gjøre?

Av og til er telefonen min våken konstant. Hos meg er Footprints den store synderen. Tving avslutning på Footprints og se om det har noe å si på våkentiden din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg akkuratt mottatt min HTC Desire. Svært fornøyd foreløpig, men føler meg svært hjelpesløs da jeg tidligere er vant med Iphone. Hvilke synkroniseringsmuligheter er det min min Mac? Tenker da på musikk og spesielt podcasts. Er det mulig å få nrk sine podcaster over på telefonen?

Lenke til kommentar

Da har jeg akkuratt mottatt min HTC Desire. Svært fornøyd foreløpig, men føler meg svært hjelpesløs da jeg tidligere er vant med Iphone. Hvilke synkroniseringsmuligheter er det min min Mac? Tenker da på musikk og spesielt podcasts. Er det mulig å få nrk sine podcaster over på telefonen?

Du kan prøve denne.

http://www.salling.com/MediaSync/Mac/

Skal supportere HTC Desire i USB mode.

( Connectivity notes: use the following USB mode(s): "USB storage" )

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har selv vurdert Android, men ser dette med sync som et problem. Jeg vil imidlertid be deg sjekke ut DoubleTwist som virker kanonbra mot Android og som er gratis. Doubletwist.com om jeg husker rett.

Er ellers spent på hvordan 720p filmingen på Desire er etter Froyo.

Takk,

Tom

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har selv vurdert Android, men ser dette med sync som et problem. Jeg vil imidlertid be deg sjekke ut DoubleTwist som virker kanonbra mot Android og som er gratis. Doubletwist.com om jeg husker rett.

Er ellers spent på hvordan 720p filmingen på Desire er etter Froyo.

Takk

Tom

Takk for dette! Dette virker strålende, og var akkuratt hva jeg var på jakt etter. Kommer til å bruke Spotify Premium som MP3 spiller, men får ordnet noen podcast overføringer gjennom dette programmet. Strålende!

Lenke til kommentar

Ville bare legge til en historie som jeg opplevde i dag.

Jeg kjøpte i mai 2x HTC Desire. En for meg og en til dama.

I går var fruen ute på kanotur og presterte det å duppe under vann med mobilen. Den var da strømløs, pga dårlig batterikapasitet :p

Hun kom hjem til meg og viste meg mobilen, og jeg som er ganske teknisk av meg hadde absolutt ingen tro på å få denne til å virke.

Da dama dro frem skrujernet viste jeg råd. Tok heller mobilen ut i solskinnet og lot den "tørke" der. Så tydlig at det var veldig mye fuktighet på baksiden av skjermen.

Etter 5-6 timer tørking i solen, og oppvarmet av å ligge på den stasjonære pc'en min i natt tok vi og satt denne sammen igjen.

Mot alle lover og regler så virker den feilfritt ^^ Jeg mener, uansett hva jeg mister eller bader med, så skal det ikke virke.

Tilbake til temaet: Hva mer kan vi ønske oss?

Lenke til kommentar

Du kan få gmail til å hente epost fra hotmail via POP3, du kan sette det opp på web-utgaven av gmail. Men vil ikke gmail hente epostene med en gang de kommer da den bare sjekker hotmailen ca hver halve time...

Sorry, men hvordan gjør dette? :) hadde vært genialt å få samlet mailene.

Lenke til kommentar

Ville bare legge til en historie som jeg opplevde i dag.

Jeg kjøpte i mai 2x HTC Desire. En for meg og en til dama.

I går var fruen ute på kanotur og presterte det å duppe under vann med mobilen. Den var da strømløs, pga dårlig batterikapasitet :p

Hun kom hjem til meg og viste meg mobilen, og jeg som er ganske teknisk av meg hadde absolutt ingen tro på å få denne til å virke.

Da dama dro frem skrujernet viste jeg råd. Tok heller mobilen ut i solskinnet og lot den "tørke" der. Så tydlig at det var veldig mye fuktighet på baksiden av skjermen.

Etter 5-6 timer tørking i solen, og oppvarmet av å ligge på den stasjonære pc'en min i natt tok vi og satt denne sammen igjen.

Mot alle lover og regler så virker den feilfritt ^^ Jeg mener, uansett hva jeg mister eller bader med, så skal det ikke virke.

Tilbake til temaet: Hva mer kan vi ønske oss?

Tips til andre som eventuelt bader mobilen sin, det skal visstnok virke og la mobilen ligge en god stund i et glass sammen med ris. Risen vil da trekke ut fuktigheten fra den.

Du kan få gmail til å hente epost fra hotmail via POP3, du kan sette det opp på web-utgaven av gmail. Men vil ikke gmail hente epostene med en gang de kommer da den bare sjekker hotmailen ca hver halve time...

Sorry, men hvordan gjør dette? :) hadde vært genialt å få samlet mailene.

Logg inn på gmail.com -> Innstillinger -> Kontoer og import -> Legg til POP3-e-postkonto -> følg anvisningene :)

Tror det skal være rimelig greit å gå gjennom der men du kan jo spørre om det er noe du ikke finner ut av.

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar

Mistet en sony ericsson telefon i vasken mens jeg pusset tenne og pratet i telefonen samtidig. Den gikk helt under midt under samtalen i ca 10 cm vann. Tok den opp og sa til den jeg snakket med: Tror jeg ringer tilbake. Slo den av og lot den tørke, funket fint i etterkant.

Lenke til kommentar

Har et problem: Får ikke tilgang til minnekortet lenger når eg kobler til mobilen med USB..... Var ingen problem før.

Får ikke engang opp alternativene der man velger hvilken tilkobling man skal bruke. Og det står at den skal spør. Og selv om eg manuelt går inn og velger diskstasjon så vil den ikke.

Noen annen måte å få inn kartpakkene til navigon og copilot? Tar litt vel langt tid med BT....

Lenke til kommentar

Problemet er ikke at minnekortet "faller ut". Har full tilgang til det på telefonen. Men får ikke koblet telefonen sammen med pc'en....

Skjer ikke noe.... Ligger en f: disk på maskinen som er tom og som ikke har noe.

Edit: Etter 10 minutter etter en restart så kom den plutselig.... Jadda... Håper og tror det er pc'en sin feil.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...