Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

3. Hvordan flytter jeg programmer og ting over til SD kortet?

....dette er også en mulighet. Testet og fungerer....

Og for dei som ønsker å flytte applikasjoner som ikkje er oppdatert for det enda prøv dette :

Flytt applikasjon til SD-kortet

P.S : Ikkje flytt applikasjoner som trenger å kjøreres i bakgrunnen for å gi varslinger etc..Da dei ikkje vil virke om dykk bruker SD-kortet som "minnepenn".. ;)

Og som alltid,alt skjer på eigen risiko ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes en grei app som automatisk går igjennom alle programmene du har installert, og finner ut om de kan installeres på minnekortet. Jeg synes det er tungvindt å gjøre det fra den innebygde programmanager. Husker ikke i farten hva appen heter.

Lenke til kommentar

Det finnes en grei app som automatisk går igjennom alle programmene du har installert, og finner ut om de kan installeres på minnekortet. Jeg synes det er tungvindt å gjøre det fra den innebygde programmanager. Husker ikke i farten hva appen heter.

Er det sdmove du tenker på?

Lenke til kommentar

Tror du HTC har laget et kamerapp som krevr like mye kraft når det er "minimert" og IKKE I BRUK som når det Er i bruk?

Tror? Det er ikke snakk om å tro. Det er snakk om å VITE at kamera appen bruker strøm i bakgrunnen. Eller mener du kanskje at Jotun lyver når han sier at han opplever dette?

Det er jo helt klart en bøøg og skal ikke være sånn Symbian. Slutt å bruk dette mot den diskusjonen. For hadde det vært slik du desperat prøver å få det til så hadde det alltid vært slik. Nå etter Froyo kom så viser ikke batteribruken på kamera i det hele tatt. Uansett om man trykker home eller tilbake.

Home legger kamera i hvilemodus, tilbake lukker programmet. Men INGEN av disse modusene skal bruke eller bruker batteri. Fått det inn i skallen nå????

Liker ikke når du feiltolker meg og bruker det mot andre i en diskusjon. Det med kamera og batteribruk har skjedd med to-tre ganger, derfor diskuterte me om det var nødvendig å kille appen. Eg gjør det fordi eg gidder ikke at det skjer en sjelden gang. MEN det skal ikke være nødvendig, og med Froyo ser det ut til at HTC har klart å ordne det.

Når det kommer til den diskusjonen om Home og Tilbake. Prøv på opera mini. Den laster jo når den starter første gang. Så ser du med home og med tilbake knappen. Ingen forskjell når du starter opera igjen etter å ha trykket disse knappene.... Så det du farer med er hvertfall ikke noen fasit.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Har brukt telefonen ganske mye i dag og batteritiden har ihvertfall ikke blitt dårligere. Ladet den til ca 80% før lunch en gang, nå er den på 57%...

PS. Taskkiller har aldri fått være nær Desire'n min. Lar Android gjøre jobben slik som den er ment å gjøre ;-)

Ang. batteribruk.

Nå ca 12 timer senere er batteriet på 37%. (fra 57% i går kveld)

WiFi stod på i hele natt. Har hatt et par korte telefonsamtaler og lest nyheter etc i nettleseren i ca 20-25 minutter (på GSM-nettet).

Kan vel ikke klage... :thumbup:

Lenke til kommentar

WiFi-Hotspot. Jeg bare lurer litt, har man tilgang til WiFi på mobilen, så har man vel tilgang til det på pc-en også?

Så greia med WiFi hotspot er vel egentlig at man kan bruke det mobile nettverket til mobilen på pc-en? Har jeg forstått det riktig da? :)

Lenke til kommentar

WiFi-Hotspot. Jeg bare lurer litt, har man tilgang til WiFi på mobilen, så har man vel tilgang til det på pc-en også?

Så greia med WiFi hotspot er vel egentlig at man kan bruke det mobile nettverket til mobilen på pc-en? Har jeg forstått det riktig da? :)

Jepp. Bruke det mobile nettet på PC-en ved å koble til PC-en til mobilen via wifi.

Noen som vet hvordan jeg kan skru av lyden når jeg får mail? Ønsker fremdeles sms-lyd og ringelyd.

Noen idéer?

Trykk settings når du er inne i epost-applikasjonen og se under notification settings.

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar

Du e ein bajs torefor :hrm:

... eller bare heldig. Mulig jeg har hatt flaks med hva jeg har puttet inn av programmer. Har jo installert det jeg trenger og mer til, men jeg er kanskje over den alderen der jeg prøver ut "alt" for å se om det er noe kult. :cool:

Lenke til kommentar

Du e ein bajs torefor :hrm:

... eller bare heldig. Mulig jeg har hatt flaks med hva jeg har puttet inn av programmer. Har jo installert det jeg trenger og mer til, men jeg er kanskje over den alderen der jeg prøver ut "alt" for å se om det er noe kult. :cool:

Hehe... Det er forsåvidt eg også. Og batteriet blir bare bedre og bedre for hver dag. MEN det som skuffer meg for tiden er hvor fort batteriet faller når eg ikke bruker telefonen noe særlig. Så eg kommer til å levere den inn for å sjekke kapasiteten til batteriet.

Lenke til kommentar

Jeg har en ikke-låst Desire kjøpt fra Amentio som ikke vil oppgradere til 2.2. Har forsøkt jevnlig siden før helgen men fortsatt ikke noe respons når jeg spør om oppdatering er tilgjengelig.

Hvor mange andre er det som opplever dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...