Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forhåndsbestilt fra Elprice, men det har ikke blitt trukket noe fra kontoen? Dere som har gjort det samme, er det meningen? Venter de med å trekke til de sender ut mobilen, eller er det en feil?

 

Jeg ble trukket med en gang ihvertfall.

 

Hei, pengene blir ikke trukket før varen er fysisk sendt, de er kun reservert. Reservasjonen forsvinner etter noen dager, men er fortsatt tilgjengelig for oss å trekke.

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Jeg har et (sikkert dumt) spørsmål til slike Android-telefoner som stadig skal holde deg løpende oppdatert på Facebook, Twitter, vær og så videre. Jeg har ikke så lyst til at telefonen skal gjøre dette i einingen, særlig ikke over GPRS (jeg har ikke det billigste abonnementet til datatrafikk). Jeg håper derfor det er mulig å sette den opp til IKKE å oppdatere seg automatisk, men heller enten bare når jeg selv ber om det, alternativt en gang eller to om dagen, f.eks. mens jeg er hjemme innenfor min egen trådløse rekkevidde. Dette har sikkert noen greie på?

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å selge min HD2 for å kjøpe Desire.

Men jeg har også vurdert x10, noe jeg nå ser bort fra.

 

Det som derimot for meg virker som et vanskelig valg er:

HTC Desire vs Samsung Galaxy S.

 

Det at Galaxy S skal ha MYE raskere GPU er fristene, samt det mye større innebygde minne.

Super Amoled vs Amoled..

Ellers bruker det vell å være bedre kamera på samsung enn HTC?

 

Det som lokker meg mot Desire er Sense. Elsker GUI på HD2..

Samt intergeringen mot facebook osv er bedre?

Pris..og den er her nå..

 

Hva mener dere om dette? :)

 

Lurer også på hvordan sync mot Outlook fungerer på android? (kalender, kontakter, avtaler, notater osv)

Er det ellers noe jeg vil savne i en overgang fra winmo (hd2) til android?

Endret av danif49
Lenke til kommentar

Jeg har et (sikkert dumt) spørsmål til slike Android-telefoner som stadig skal holde deg løpende oppdatert på Facebook, Twitter, vær og så videre. Jeg har ikke så lyst til at telefonen skal gjøre dette i einingen, særlig ikke over GPRS (jeg har ikke det billigste abonnementet til datatrafikk). Jeg håper derfor det er mulig å sette den opp til IKKE å oppdatere seg automatisk, men heller enten bare når jeg selv ber om det, alternativt en gang eller to om dagen, f.eks. mens jeg er hjemme innenfor min egen trådløse rekkevidde. Dette har sikkert noen greie på?

Dette er helt uproblematisk. Du har full kontroll over disse tingene.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de norske versjonene kommer med norsk ordbok installert? Videoen

viser at Desiren har svært god autokorrektur. Kommer til å få ganske mye bruk for det ettersom jeg går over fra vanlig telefontastatur.

Blir nok antakeligvis som på alle andre HTC's telefoner. Der man må holde inne a og o for å får æøå, men at det er norsk ordbok. Var i hvert fall det på min HTC TD2. Gleder meg vilt til denne kommer i posten over påsken.
Lenke til kommentar

 

For overføring av kontakter finnes det en relativt god guide her. Er ikke enkleste sak av verden, men lar seg gjennomføre. Til SMSer har jeg ikke funnet noe tilsvarende.

 

Assuming that your Nokia is running Symbian, you can simply install mail for exchange on the phone and synchronise your contacts to Google. Google has a guide for this, search for Google Nokia synchronise.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt fra Elprice, men det har ikke blitt trukket noe fra kontoen? Dere som har gjort det samme, er det meningen? Venter de med å trekke til de sender ut mobilen, eller er det en feil?

 

Jeg ble trukket med en gang ihvertfall.

 

Hei, pengene blir ikke trukket før varen er fysisk sendt, de er kun reservert. Reservasjonen forsvinner etter noen dager, men er fortsatt tilgjengelig for oss å trekke.

 

Mvh

Elprice.no

Takk for svar. Kjøpsbeløpet ble trukket fra "disponibelt" i nettbanken, og forsvant noen dager senere. Så alt er altså som det skal være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...