osmano Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dere som kjøper apps med utenlandsk simkort. Vil man kunne oppdatere programmene som vanlig (med det norske simkortet i), eller må man sette i det utenlandske simkortet hver gang programmene får en oppdatering? De oppdateres som vanlig sammen med gratisprogrammene. I hvertfall de jeg har gått til innkjøp av..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Funker å skrive på forumet med Desire her hvertfall. Dog måtte klikke multisitat og svar helt nederst på siden for å sitere deg. Så er noe form for problem her. For meg funker d.no relativt dårlig på den originale nettleseren. Det går greitt på dolphin.Takker for feedback folks, da er det ikke bare meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan noen av.dere gå inn på *#*#info#*#? Og se på batteryhistory og sensorbruk? Hos meg.så har Android system så mange timer av dette.... og batteriet raser. Dette skjer bare.av og.til, tidligere i dag f.eks var det bra.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan noen av.dere gå inn på *#*#info#*#? Og se på batteryhistory og sensorbruk? Hos meg.så har Android system så mange timer av dette.... og batteriet raser. Dette skjer bare.av og.til, tidligere i dag f.eks var det bra.... Say what? Hvor gjør du dette her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 diskusjon.no er bugget herfra til helvete, og flikket sånn halvveis på det så fungerer relativt greit med noen nettlesere. Problemer overrasker ikke, for å si det sånn. Snarveisfunksjonene fungerer f.eks. ikke i Chromium. Ikke alle og ikke alltid, i hvert fall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg tenkte at det kunne være noe skin-relatert men det var det heller ikke. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dere som kjøper apps med utenlandsk simkort. Vil man kunne oppdatere programmene som vanlig (med det norske simkortet i), eller må man sette i det utenlandske simkortet hver gang programmene får en oppdatering? Om du velger å uninstallere ett innstalert app, vil du få den opp med ditt vanlige somkort som "kjøpt" slik at du kan laste ned på ny om du vil ha appen igjen. Om det kommer updates til en app du har kjøpt, er det samme hvilket simkort du bruker i, for altså oppdatert med norsk simkort og... KUN kjøpeprossesen som trenger utenlandsk.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg tenkte at det kunne være noe skin-relatert men det var det heller ikke. Jeg vil tippe et av scriptene som styrer funksjonaliteten er bugget, og derfor ikke tolkes likt over alt. Men du kan jo prøve Dolphin, jeg synes generelt den er bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kan noen av.dere gå inn på *#*#info#*#? Og se på batteryhistory og sensorbruk? Hos meg.så har Android system så mange timer av dette.... og batteriet raser. Dette skjer bare.av og.til, tidligere i dag f.eks var det bra.... Say what? Hvor gjør du dette her? Taster dette i telefon... Evt. bruker Spare Part. Konge program. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kan noen av.dere gå inn på *#*#info#*#? Og se på batteryhistory og sensorbruk? Hos meg.så har Android system så mange timer av dette.... og batteriet raser. Dette skjer bare.av og.til, tidligere i dag f.eks var det bra.... Under Sensor usage: Android System: Total Time: 34min og 36s Music: Total Time: 4s Other Usage: Running: 8.9% Screen on: 6.7% Wifi On: 100% Wifi Running: 100% Spørsmål, har Froyo muligheten til å vise hvor mye minne systemet har ledig/bruker? Og evt. hvor mye av CPUen som brukes? Eller må man finne en app for dette? Endret 3. august 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mhmmm... Android system bruker mye mer med 2.2 enn 2.1 hos meg. Med 2.1 var det aldri mer enn noen minutter. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg klarer ikke skrive "info" i telefonen.. Endret 3. august 2010 av hojohansen Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Om jeg kjører både med mobilt-nettverk og w-lan samtidig, vil telefonen prioritere å bruke wlan så lenge det er tilgang? Og er det mulig å velge at mobilt nettverk kun skal være aktivt når skjermen feks skal være på? Og funker APNdroid sammen med 3G watchdog, tenkte å sette en max limit på 3MB om dagen og om det overstiges vil jeg at at 3G watchdog kutter tilkoblingen med APNdroid. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Om jeg kjører både med mobilt-nettverk og w-lan samtidig, vil telefonen prioritere å bruke wlan så lenge det er tilgang? Og er det mulig å velge at mobilt nettverk kun skal være aktivt når skjermen feks skal være på? Og funker APNdroid sammen med 3G watchdog, tenkte å sette en max limit på 3MB om dagen og om det overstiges vil jeg at at 3G watchdog kutter tilkoblingen med APNdroid. Spm 1. Ja. Spm 2. Vet ikke. Spm 3. Ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Spm 2: Ikke umiddelbart uten en app som gjør det hvertfall. Man kan deaktivere Wifi etter 15 minutter med skjermen av. Men ikke det samme for mobildata.... Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei. Koster det penger å bruke GPS på HTC desire? GPS aktivert koster ingenting, men kartene på forskjellige GPS-programmer blir ikke lastet ned så du har dem på telefonen, da dette ville tatt ekstremt mye plass. Derfor må man ha tilgang til nett for å laste ned kart etterhvert som du beveger deg. Dette vil føre til datautgifter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei. Koster det penger å bruke GPS på HTC desire? GPS aktivert koster ingenting, men kartene på forskjellige GPS-programmer blir ikke lastet ned så du har dem på telefonen, da dette ville tatt ekstremt mye plass. Derfor må man ha tilgang til nett for å laste ned kart etterhvert som du beveger deg. Dette vil føre til datautgifter. Da jeg installerte Navigon som GPS-program så lasta den ned et par gigabyte mener jeg å huske... Dette kan vel ikke være annet en kartverket, kan det vel? (Navigon kan forresten anbefales!) Lenke til kommentar
toffo Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Under Sensor usage: Android System: Total Time: 45m 38s Dialer: 34s Camera: 18s Other Usage: Running: 16.7% Screen on: 10.7% Phone on 5.0% Wifi On: 31.8% Wifi Running: 31.8% Dette var for siden sist lading (fra PC'en i formiddag), men prosentene er omtrent den samme siden sist boot (etter oppgradering søndag). Har brukt telefonen ganske mye i dag og batteritiden har ihvertfall ikke blitt dårligere. Ladet den til ca 80% før lunch en gang, nå er den på 57%... PS. Taskkiller har aldri fått være nær Desire'n min. Lar Android gjøre jobben slik som den er ment å gjøre ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå