MrEspen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Går de an og skifte mellom lanchere i innstillingene på telefonen, bruker Lancher Pro og vil gjerne at hjem knappen skal føre til startskjermen og ikke til valg av lancher. Noen som har tips om en god kalender ala htc sin? Trykk på hjemknappen og huk av for å bruke denne som standard før du velger LauncherPro Ok, den skjønte jeg, men hvordan skifter jeg tilbake til sense hvis jeg skulle få lyst til og bruke det igjen? Så det var noen som allerede hadde svart, men hvis du ikke vil innstallere en egen app til å gjøre dette kan du gå på innstillinger / applikasjoner også finne launcherpro det, huk av for er eller annet med standard (jeg ahr engelsk, så vet ikke hva det heter). Når du trykker hjemknappen igjen nå vil du gå spørsmålet om hva du vil bruke som launcherpro igjen. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Blackster : skal prøve litt forskjellig senere i kveld og melde tilbake. Har forøvrig også meldt HTC om problemene. Har kun godkjente apps innstallert, og måtte slette mye for å få oppgradert. Likte heller ikke telefontastastaturet nå. At de er godkjente betyr ikke at de er oppdatert for bruk i Froyo. daglig ser jeg apps i market der man er usikker på om de funker i froyo eller at de ikke funker med Froyo. sånn sett er det kanskje bare greit å se på apps'ene og kanskje på nettet sjekke om det er tilbakemeldinger om at de ikke funker i 2.2. Hvis det er telefonen så er det greit, men er det en App så kan sannsynligvis ikke HTC hjelpe deg heller dessverre. Lenke til kommentar
Ramsoy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, har sjekket manuelt, finner ingen nye oppdateringer. Hvordan kan jeg sjekke om telefonen er låst? Har for lengst kastet esken den kom i... A few people are having the same issue on other forums, with a new unbranded phone that is unable to receive the update, my guess is that the servers might be down for the moment, but hopefully up and running soon enough tatt fra androidforums Stemte nok bra dette - nå fikk jeg oppdatert mobilen. Bestilte forresten også SIM-kort fra eBay, kostet totalt 30,-. Slettes ikke ille. Har du en link til dette SIM-kortet på Ebay? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har ikke hatt noen problemer med 2.2. Kamera fungerer fint og batteritiden har vel igrunn ikke forrandra seg noe. Telefon i seg selv oppleves som mye mer smooth, det virker som om 2.2 drar frem det beste i Desire og virkelig lar telefon få vise hva den er god for. Tidligere har jeg hatt småproblemer med hurtig scrolling i musikk lista osv, men nå går det som en drøm uten tegn til etterslep. Nå veit jeg ikke om jeg har hatt en blackout i fylla, men jeg kan ikke huske å ha sett Lykt, Applikasjonsdeling og Teeter før. All in all, jeg er mye mer fornøyd med telefon som skulle være superrask og smooth, for nå er den faktisk det. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Batterilevetiden min er den samme som før etter oppdateringen, men ut i fra det dere skriver er jeg likeveel ikke fornøyd med batteritiden til min Desire. Etter bare 3-4 timer uten særlig bruk er batteritiden nede i 80%. Så, finnes det et program som faktisk ser hvilke program som bruker batteri? Har et program som ovevåker cpu-bruk osv, men har en følelse av at synderen skjuler seg inniblant disse. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Om du går på Innstillinger, Om telefon, Batteri, Batteribruk så finner du ut at det allerede finnes på telefon Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 To ting: Etter oppgraderingen åpner ikke epostprogrammet seg når eg trykker på varselet i hjemmeskjermen. Nå bare forsvinner varselet. Bildene i album widgeten til htc er uklare før man zoomer.... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er selve telefonfunksjonen i standby som bruker strøm som fy. Telefonen blir varm. Med mindre du har ekstremt dårlig/ingen dekning, hørtes det veldig rart ut. Fortsetter det sånn etter en reboot og? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ang. web-browser så hjalp det når jeg har på liten tekst, og huset av "når siden lastes" (eller noe slikt) Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fortsatt mmsproblemer med froyo 2.2 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, har problemer med SD kortet mitt.. rett som det er så vil ikke telefonen lese det, og jeg må boote telefonen for å få bukt med det.. Noen andre som har samme problem? Evt løsning på problemet? Sjekk her: http://androidforums.com/htc-desire/77132-desire-sd-memory-card-s-problem.html Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fortsatt mmsproblemer med froyo 2.2 Bruker du Handcent? Isåfall så hjalp det for meg å sette Custom-user agent til Iphone (3.0) inne på settings. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fortsatt mmsproblemer med froyo 2.2 Bruker du Handcent? Isåfall så hjalp det for meg å sette Custom-user agent til Iphone (3.0) inne på settings. Bruker det som fulgte med desire Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Flere som ikke får diskusjon.no til å fungere? Prøver å svare på poster både i quick-reply og i vanlig "reply" men får ikke lov til å skrive noe som helst...bare markere området og så forsvinner markeringen. Har prøvd tømming av cache og cookies og det som er :\ Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen her som bruker Springpad og har merket at formateringen av datoer har blitt annerledes etter oppgradering til 2.2? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Om du går på Innstillinger, Om telefon, Batteri, Batteribruk så finner du ut at det allerede finnes på telefon Joda, men denne er svært lite detaljert. Jeg vil vite hvilket program som har brukt batteri, ikke for å se hvor mye trådløst har brukt kontra Android-systemet. Lenke til kommentar
raathass Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) <Frust> Hvem har designet GUI-et for å sette dato i androidkalenderen? Ruller ala enarmet banditt er svært lite egnet til å sette korrekt dato, hva er galt med et grensesnitt som brukes over alt på nettet og i software ellers; en matrisebasert månedsvisning hvor man enkelt kan finne dato og ukedag (noe tilsvarende http://www.androidcellulars.com/files/google-android-picture-sdk-10.jpg )? /r Endret 3. august 2010 av raathass Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dere som kjøper apps med utenlandsk simkort. Vil man kunne oppdatere programmene som vanlig (med det norske simkortet i), eller må man sette i det utenlandske simkortet hver gang programmene får en oppdatering? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Flere som ikke får diskusjon.no til å fungere? Prøver å svare på poster både i quick-reply og i vanlig "reply" men får ikke lov til å skrive noe som helst...bare markere området og så forsvinner markeringen. Har prøvd tømming av cache og cookies og det som er :\ Funker å skrive på forumet med Desire her hvertfall. Dog måtte klikke multisitat og svar helt nederst på siden for å sitere deg. Så er noe form for problem her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 For meg funker d.no relativt dårlig på den originale nettleseren. Det går greitt på dolphin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå