stich_it Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 P = U * I Link til den boksen? ? hva du regner effekt på? Lenke til kommentar
VanOrton Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Etter oppdatering til 2.2 ser det ut til at den sluker batteri. Jeg hadde full ladet telefon for en time siden. Etter det har alarmen ringt en gang og jeg har sendt og mottatt en sms. Nå har jeg 73% igjen... Hva er det som skjer? Edit: Nå har den stått på i to timer og jeg har 55 % igjen av batteriet... Ser at tallene for oppetid og våken tid er identisk. Har ikke installert noe annet enn 2.2, ingen nye apps. Før 2.2 holdt mobilen ihvertfall 2 dager med min bruk Endret 3. august 2010 av bjarteru Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 flere som har problemer med Copilot etter oppgraderingen ? jeg hadde copilot før denne oppgraderingen og jeg skal inrømme at det var en pirat versjon. men denne virket i allefall. Etter froyo oppdateringen bestemte jeg meg for å kjøpe copilot. men nå får jeg ikke til å laste ned kart. Når jeg laster ned kart for nord-amerika, så laster den ned til det ser ut som den er ferdig men den begynner ikke å pakke ut kartene. og når jeg prøver å lukke programmet så henger det seg og jeg må "kille" med task killer. Når jeg så åpner copilot igjen får jeg beskjed at filene er korrupt og må slettes. jeg har også prøvd med factory reset uten nytte. en merkelig ting er at hvis jeg velger å laste ned bare kart for mexixo så funker dette. virker som at programmet på en måte ikke takler den over 1.6GB store nedlastingen for hele nord amerika. Har også prøvd copilot central uten hell. denne laster ned kartene og sender de til telefon en men så vil ikke copilot finne kartene som er overført. mvh Jørgen Ingen problemer her. Jeg kjøpte Copilot Live8 når jeg fikk telefonen i april. Funker fint også etter Froyo. Jeg har også funnet en måte å legge den store installasjonfila på minnekortet. Jeg lastet forøvrig ned alt på PC før jeg førte det over til telefonen. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har en liten utfordring som jeg håper noen kan gi svar på. Jeg benytter Smooth Calendar og ønsker å endre datovisningen fra "dd mm" som er standard hvilket gir 03 08 for dagens dato til format som gir følgende visning: dag = 03 (for 3 dag i måneden)måned = månedens navn e.g jan, feb osv, altså f.eks 03 aug Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
legpal Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk ett problem under oppdatering til android 2.2, lastet ned oppdateringen men fikk en feilmelding under installasjonen: "ikke nok interminne til å installere". Jeg slettet programmer slik at det kunne installeres uten problemer, men da finner ikke telefonene oppdateringen. Så det som skjer nå er at når jeg trykker på sjekk for oppdateringer så kommer det at telefonen er oppdatert, selv om det bare er android 2.1 som ligger inne. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre? Vil veldig gjerne ha versjon 2.2 så snart som mulig:) Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Et annet spørsmål. Er det mulig å deaktivere muligheten til å gå på Internett når du ikke er koblet til WLAN? Jeg vil ikke at tlf skal sluke vekk alle pengene mine. Endret 3. august 2010 av yngvenot Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Et annet spørsmål. Er det mulig å deaktivere muligheten til å gå på Internett når du ikke er koblet til WLAN? Jeg vil ikke at tlf skal sluke vekk alle pengene mine. Slå av mobilt datanett. Gjøres enten i innstillinger eller ved å holde inne av/på knappen. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det ser ut som at alle sine Desire fungerer forskjellig, mange hadde småproblemer med mobilen etter nedlastning, men det var mange forskjellige typer feil. Mange sliter med batteriet, jeg har i dag hørt på musikk i over to timer, vært på jobb å ringt nesten to timer med den, vært på nett. jeg har 80% (ca.) igjen.. synes ikke det er sååå aller værst. Jo klart så sluker den størm vs. min gamle Nokia 5800, men denne er jo kraftigere, større skjerm osv. osv. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hm, noen idé om hvorfor jeg ikke har fått Froyo på min Desire? Den er kjøpt uten abo, men bruker jobb-sim med Telenor (proffnett) - kan det være derfor? Du har sjekket manuelt? på innstillinger-om telefonen-sjekk for oppdateringer? regner jeg med. denne oppdateringen kom ikke automatisk hos meg ihvertfall. jeg har vel opplevd at telefoner kjøpt uten abb likevel er låste, det skal da stå på pakken du kjøpte... jeg bruker jobb-sim selv så det skal ikke ha noe å si Ja, har sjekket manuelt, finner ingen nye oppdateringer. Hvordan kan jeg sjekke om telefonen er låst? Har for lengst kastet esken den kom i... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, har sjekket manuelt, finner ingen nye oppdateringer. Hvordan kan jeg sjekke om telefonen er låst? Har for lengst kastet esken den kom i... prøv med å sette inn et annet sim-kort fra en annen leverandør en Telenor. da får du det frem tenker jeg. Lenke til kommentar
gautet Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Som en del andre her har heller ikke jeg mottatt oppdateringen. Skulle ikke være noen problemer med låst telefon o.l. Jeg kjøpte min telefon ulåst fra mpx, og har i dag et sim-kort fra OneCall i den. Har forsøkt å sjekke manuelt, men får beskjed om at telefonen er oppdatert til tross for at jeg ikke har oppdatert til 2.2. Noen som har noen forklaring på dette? Noe annet jeg kan gjøre for å få oppdateringen? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, har sjekket manuelt, finner ingen nye oppdateringer. Hvordan kan jeg sjekke om telefonen er låst? Har for lengst kastet esken den kom i... A few people are having the same issue on other forums, with a new unbranded phone that is unable to receive the update, my guess is that the servers might be down for the moment, but hopefully up and running soon enough tatt fra androidforums Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvordan kan jeg sjekke om telefonen er låst? Har for lengst kastet esken den kom i Hvis du sjekker på innstillinger > telefon > programvare så tror jeg de 4 siste sifrene sier noe om det. Jeg har norsk generisk og har 405.8 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg benytter Smooth Calendar og ønsker å endre datovisningen fra "dd mm" som er standard hvilket gir 03 08 for dagens dato til format som gir følgende visning: dag = 03 (for 3 dag i måneden)måned = månedens navn e.g jan, feb osv, altså f.eks 03 aug Hvis jeg ikke tar feil, så skal du benytte datoformatet ”dd MMM”, men det er visstnok et problem med Smooth Calendar og FroYo for Desire. Det kommer sikkert en oppdatering om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Går de an og skifte mellom lanchere i innstillingene på telefonen, bruker Lancher Pro og vil gjerne at hjem knappen skal føre til startskjermen og ikke til valg av lancher. Noen som har tips om en god kalender ala htc sin? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nåh - hvor ble det av Android-apps-tråden? Nuvel, er det noen som vet om en grei "office" pakke eller leser som kan lese OpenOffice-filer? Den der QuickOffice som er innebygd kan bare lese M$ sine filer. Jeg har inne GDocs, men den kan bare jobbe opp mot Google Docs. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Går de an og skifte mellom lanchere i innstillingene på telefonen, bruker Lancher Pro og vil gjerne at hjem knappen skal føre til startskjermen og ikke til valg av lancher. Noen som har tips om en god kalender ala htc sin? Trykk på hjemknappen og huk av for å bruke denne som standard før du velger LauncherPro Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Programspørsmål hører hjemme i en annen tråd, men Android Agenda widget er langt bedre enn HTC sin. Hvis du tenker på selve programmet og ikke widgeten, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Et siste spørsmål. På wikipedia står det at vi som bor i norge ikke kan kjøpe apps fra android market. Er det sant? Hvordan er kvaliteten på applikasjonene som er gratis. Er de dårlige med masse reklame, eller like bra som de betalte? Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Går de an og skifte mellom lanchere i innstillingene på telefonen, bruker Lancher Pro og vil gjerne at hjem knappen skal føre til startskjermen og ikke til valg av lancher. Noen som har tips om en god kalender ala htc sin? Trykk på hjemknappen og huk av for å bruke denne som standard før du velger LauncherPro Ok, den skjønte jeg, men hvordan skifter jeg tilbake til sense hvis jeg skulle få lyst til og bruke det igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå