Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Garantien i Storbritannia er forresten kun 1. år på de aller fleste elektroniske produkter. Norge har mye bedre forbrukerrettigheter, er det ikke 3 eller 5-årsgaranti pålagt på alle mobiltelefoner i Norge?

Reklamasjonstiden i Norge (garanti er vel noe selgerne gir, som helst skal være like godt som/bedre enn den beskyttelse regelverket gir) på mobiltelefoner er nå avklart til å være 5 år, jf. Høyesterett.

Ah, tabbe, blandet reklamasjon og garanti. Reklamasjonstiden i Storbritannia er vel lovfestet til å være seks måneder under Sale of Goods Act 1974, langt fra de fem årene du får i Norge. De aller fleste retailere jeg har sett i Storbritannia tilbyr 1-års garanti, dog, inkludert T-mobile, som ser ut som blir de første med Desire for salg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke låse MAC-adressen til telefonen til en spesifikk intern ip-adresse som du delegerer den ønskede nøkkelen?

Har selv hatt androidtelefoner på mitt wepkrypterte nettverk uten noen problemer selv uten å bruke fast ip.

nei, da må man godkjenne alle som kobler seg til nettet, hvilket for meg vil si at det er like greit å legge om hele nettverksoppsettet på routern.

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting: På skulen min er det eit sikra nettverk, der eg treng ein nøkkel for å koble til, og det er greit, fordi det har eg sjølvsagt. Men problemet er at det er ein tilleggs funksjon, og då, på vanleg pc i allefall, må eg logge meg på gjennom IE med brukarnavn og passord (trur det er ein Java applikasjon). Er det då mogleg for meg å koble meg opp gjennom det med denne mobilen?

Har prøvd med min nåverande SE W995, og det gjeng ikkje, eller eg har i allefall ikkje fått dret til...

Sett stor pris på svar på dette :)

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting: På skulen min er det eit sikra nettverk, der eg treng ein nøkkel for å koble til, og det er greit, fordi det har eg sjølvsagt. Men problemet er at det er ein tilleggs funksjon, og då, på vanleg pc i allefall, må eg logge meg på gjennom IE med brukarnavn og passord (trur det er ein Java applikasjon). Er det då mogleg for meg å koble meg opp gjennom det med denne mobilen?

Har prøvd med min nåverande SE W995, og det gjeng ikkje, eller eg har i allefall ikkje fått dret til...

Sett stor pris på svar på dette :)

Vil tro dette fungerer fint. Har selv aldri hatt noen problem med en slik type innlogging på flyplasser etc. på min nå 3år gamle Nokia N82, så regner nesten med at Desire vil klare dette ;)

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting: På skulen min er det eit sikra nettverk, der eg treng ein nøkkel for å koble til, og det er greit, fordi det har eg sjølvsagt. Men problemet er at det er ein tilleggs funksjon, og då, på vanleg pc i allefall, må eg logge meg på gjennom IE med brukarnavn og passord (trur det er ein Java applikasjon). Er det då mogleg for meg å koble meg opp gjennom det med denne mobilen?

Har prøvd med min nåverande SE W995, og det gjeng ikkje, eller eg har i allefall ikkje fått dret til...

Sett stor pris på svar på dette :)

Vil tro dette fungerer fint. Har selv aldri hatt noen problem med en slik type innlogging på flyplasser etc. på min nå 3år gamle Nokia N82, så regner nesten med at Desire vil klare dette ;)

 

Men det funkar som sagt ikkje på min Sony Ericcson W995..Kva er det som er forskjellen?

 

håpar verkeleg at det gjeng ann å koble seg inn med brukar navn og passord

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting: På skulen min er det eit sikra nettverk, der eg treng ein nøkkel for å koble til, og det er greit, fordi det har eg sjølvsagt. Men problemet er at det er ein tilleggs funksjon, og då, på vanleg pc i allefall, må eg logge meg på gjennom IE med brukarnavn og passord (trur det er ein Java applikasjon). Er det då mogleg for meg å koble meg opp gjennom det med denne mobilen?

Har prøvd med min nåverande SE W995, og det gjeng ikkje, eller eg har i allefall ikkje fått dret til...

Sett stor pris på svar på dette :)

Vil tro dette fungerer fint. Har selv aldri hatt noen problem med en slik type innlogging på flyplasser etc. på min nå 3år gamle Nokia N82, så regner nesten med at Desire vil klare dette ;)

 

Men det funkar som sagt ikkje på min Sony Ericcson W995..Kva er det som er forskjellen?

 

håpar verkeleg at det gjeng ann å koble seg inn med brukar navn og passord

Er det ikke mulig å legge inn slike brukernavn og passord (og velge eventuelle sertifikater osv) i nettverksinnstillingene? Universitetet i Oslo har en slik innloggingsmåte, og da måtte jeg inn og tukle i nettverksinnstillingene. Men hvis det er slik at du må logge inn fra en nettside (typisk for flyplasser o.l.), kommer jeg til en slik side hvis jeg bruker standardnettleseren (men ikke Opera :( ).

Lenke til kommentar

@Zappsa

Jeg har også undersøkt akkurat samme tingen, og det jeg har kommet frem til er at knappen på alt "Made for iPod/iPhone"-utstyret fungerer, men det gjør ikke volumtastene. Det betyr at det er mulig å styre play/pause/ankommende anrop men ikke noe mere. Mikrofonen fungerer som normalt. Kilde 1 og Kilde 2

Nydelig! Takk for svar!

Sålenge man kan sette på pause overlever jeg vel.

Lenke til kommentar

Har ikke telefonen norsk tastatur, likt som på eksempelvis HTC Touch Diamond 2?

 

Regner med de har samme tastatur som i Touch Flo 3D?

Så det vil si at det er akkurat det samme tastaturet som er på min HTC TD2 nå? Der man holder inne a og o for å få æøå?

 

 

EDIT: Joda, det er slik. Men man kan laste ned tillegg fra Android Market som gjør at man får æøå.

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

at man må holde inne, eller at det kjem som eigne tastar?

At man må holde inne o for å få Ø og a for å få Æ og Å. Men man kan laste ned skandinavisk tastatur fra Android Market.

 

Gleder meg til denne telefonen nå. Tror jeg bestiller fra Lefdal til 3899.

Lenke til kommentar

trur kanskje eg kjem til å avbestille hos Elprice og kjøpe den hos Lefdal fordi der er den forventa på lager 5.4.10. På elprice er det 9.4.10...

I tillegg så er det LEfdal butikk der eg bur, så då er det lettvint om det skulle skje noko med den :)

 

Nokon som veit korleis eg avbestiller bestillinga mi hos elprice? Må eg evt. ringe for å få det gjort?

Sesit eg ringte måtte eg vente i 20 minutt for å avbestille den displayfilmen, og det ser ikkje eingong ut som om dei har gjort det... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tviler på at Lefdal får den på lager 2. påskedag, siden det er en fridag for de aller fleste.

 

Generelt virker disse datoene til å være notorisk upålitelige, så jeg tror ikke man skal legge altfor mye vekt på dem. I UK er det nå mange som har fått telefoner, men så langt jeg har sett er det kun T-Mobile. De andre må visstnok vente til 7. april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...