Keltern Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bruker du taskkiller? Soo.. facepalm is it.. Hva er så forferdelig med å bruke taskkiller? ^^ 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kamera er litt hakkete og tåler ikke så mye bevegelser men..tja..good shit allikevel http://www.youtube.com/watch?v=UAeSLxe-2Sg 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Det er ikke bra for operativ systemet Link Endret 1. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Kamera er litt hakkete og tåler ikke så mye bevegelser men..tja..good shit allikevel http://www.youtube.com/watch?v=UAeSLxe-2Sg Var ikke så galt som jeg trodde, dog den lille stoppen kameraet har av og til var ikke så fin. Edit: Derimot denne: http://www.youtube.com/watch?v=DDdc0NK0pdA så ikke ut til å slite med det? Endret 1. august 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da lærte jeg noe nytt ang. apps! Da skal jeg ta å uninstallere advance task killer med engang Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nå har jeg lastet ned hos min også, men den er jo helt lik v.2.1 på nettet har jeg sett video av helt annen utsende, bl.a en tøff måte når en skroller gjennom programmer. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Går det ann å bruke text to speach til å skrive meldinger? Lenke til kommentar
stekt Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen som har erfaringer med batteribruk til 2.1 vs 2.2? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Standard nettleseren funker ikke etter oppdatering hos meg.Noen andre? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da lærte jeg noe nytt ang. apps! Da skal jeg ta å uninstallere advance task killer med engang Det er greit å bruke hvis en app henger seg opp da Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bl.a her og her står det at HTC Sync skal få iTunes-støtte. Noen som får til det? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Standard nettleseren funker ikke etter oppdatering hos meg.Noen andre? Den funker ganske bra her. Føler at den har blitt mye raskere også. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan installere apps på minnekortet, anyone ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Legger seg der automatisk så vidt jeg ser og gamle har blitt flyttet over. Lenke til kommentar
MbenzNo Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bl.a her og her står det at HTC Sync skal få iTunes-støtte. Noen som får til det? Jeg finner heller ikke ut hvordan en får til iTunes synk. En annen headliner var muligheten til å installere apps på minnekort, samt å flytte dem mellom telefonminne og minnekort. Ingen av mine apps kan får jeg til å installere på minnekort. Det er heller ikke mulig å flytte dem (Knappen ikke aktiv) Må en "aktivere" muligheten for å installere apps på minnekort, eller må dette vøre stættet av applikasonen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Det må være støttet av applikasjonen. Ikke alle utviklere som har oppdatert appene sine for dette enda (og sikkert endel som ikke kommer til å gjøre det også). Forresten er denne oppdateringen MED ROOT på vei ut på webben nå. Kommer til å legge inn denne i stedenfor LeeDroid. Nyeste radio ligger også ute (.20). Endret 1. august 2010 av jale Lenke til kommentar
boxer72 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Tok ikke så lang tid [ROM] Rooted HTC Official 2.2 FroYo Update Endret 1. august 2010 av boxer72 Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan noen forklare fordelene / bakdelene med å roote telefonen ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Da lærte jeg noe nytt ang. apps! Da skal jeg ta å uninstallere advance task killer med engang Det er greit å bruke hvis en app henger seg opp da Er hvertfall helt avhengig av taskmanager til ganske mange apper. Uten den har eg ikke batteri en dag en gang. Så...... Forøvrig! Fantastisk med 2.2!!!! Merker ingenting eg Endret 1. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvordan kan jeg lagre på minnekortet? Jeg får det ikke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå