W Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmmm... hvor sikre er denne infoen ang. froyo skal komme denne helgen? Jeg begynner å bli en tviler... Ifølge engadget.com kommer den direkte fra HTC (link) Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene... 1 Lenke til kommentar
kingshill Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene... Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. haha Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene... Du kan roote telefonen din og bruke et program som heter MarketEnabler. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene... Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. haha Joda, simkort hjelper deg kjempe fint det. Gjor hvertfall det med meg! Her har du en link: http://viewitem.eim.ebay.no/Vodafone_Pay_As_You_Go_Sim_Only_Pack_Vodafone_Sim_Card/330322127024/item Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. haha Har da lest om flere som bruker utenlandske sim-kort. Hvordan kan du da si at det ikke fungerer? Lenke til kommentar
kingshill Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har da lest om flere som bruker utenlandske sim-kort. Hvordan kan du da si at det ikke fungerer? Jeg testet dette på 2 tlf.. funket ikke for meg eller mine venner iaff.. ikke med marketplacen.. du kan bruke det ja.. var heller ikke det jeg skulle frem til.. men at du ikke vil få marketplacen her i norge.. vi har enda ikke fått det til iallefall.. og vi har testet 20 tlf snart.. Lenke til kommentar
stue Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har paid apps på min. Bare å sette inn et utenlandsk simkort, og laste appsene via wlan. Min Desire er ikke rootet. Etter du har lastet ned, så bytter du tilbake til ditt norske simkort, og alt fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 kingshill: du kommer med endel bastant og feilaktig info i denne tråden. Kanskje du burde sette deg litt bedre inn i ting før du poster? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Herregud Jeg har Vodafon sitt simkort, setter det inn, kobler meg til WLAN, går inn i market, og vips! får opp masse nye apps og prisen på siden. Laster heeeeeelt fint ned, og så bytter jeg bare simkort når jeg har innstalert dem ferdig! NO PROBLEMO! fungerer SUPERT på min telefon, og mine 4 venners telefoner... Så du har litt feilinfo der kingshill Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg testet dette på 2 tlf.. funket ikke for meg eller mine venner iaff.. ikke med marketplacen.. du kan bruke det ja.. var heller ikke det jeg skulle frem til.. men at du ikke vil få marketplacen her i norge.. vi har enda ikke fått det til iallefall.. og vi har testet 20 tlf snart.. Simkortet må være fra et land der market er åpent for paid apps Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Lurer på om HTC har statistikk på hvor mange ganger folk har klikket "Sjekk nå" i løpet av helgen? Lenke til kommentar
stue Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 BREAKING NEWS!!!!!!! Froyo lastes nå!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Blir spennende å se om 2.2 kommer iløpet av dagen da, ser jo ikke lyst ut men. Over til noe annet, rooting, slik jeg har forstått det, er det to metoder rundt om kring, vi har noe ala dette: http://myhtcdesire.com/modding/how-to-root-your-desire-easily-method-1 ved å bruke unrevoked, også har vi denne: http://android.modaco.com/content/htc-desire-desire-modaco-com/307365/14-jun-r6-riskfreeroot-htc-desire-rooting-guide-now-with-hboot-0-80-and-os-to-1-21-support/ Hva er forskjellen? unrevoked er nyere, og virker langt enklere, men begge oppnår det samme? Eller? Edit: Når man snakker om sola så kommer den, der dukka den opp for min del når jeg trykka "Check now" også gitt. Endret 1. august 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 BREAKING NEWS!!!!!!! Froyo lastes nå!!!!!!!!!!!!! me to Lenke til kommentar
kingshill Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Den er her!! oppdateringa!! Lenke til kommentar
chivasen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Laster ned nå! Nå kom den ja...90 mb Har Netcom Endret 1. august 2010 av chivasen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå