koktris Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Et annet spm mens vi venter..Er det flere her som har problemer med hotmail på desire?Jeg får ikke motta mail på desire.jeg får kun sende fra desire..Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Et annet spm mens vi venter..Er det flere her som har problemer med hotmail på desire?Jeg får ikke motta mail på desire.jeg får kun sende fra desire..Noen som vet hvorfor? Trykket meny knappen og oppdater? Lenke til kommentar
koktris Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ja:-) har også prøvd å slette konto og opprette på nytt flere ganger..men samme problem..kun sending..ikke mottak..Er det noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres ut som feil konfigurasjon av smtp-informasjonen din. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Vi får bare håpe at batteriet ikke blir fortere utladet med froyo... Lenke til kommentar
koktris Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men hvis innstillingene er feil så kan jeg vel ikke sende mail fra desire vel? Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 @Blubba10 Froyo gir ikke paid apps til oss i Norge. Får muligheten til å lagre til SD, kanskje det du tenker på? Jeg bruker Leedroid rom med sense og froyo. Har gjort det et par uker. Vanelige brukere kommer sikkert ikke til å oppgradere en gang. Personlig kommer jeg ikke til å laste ned htc sin froyo update før jeg vet den blir rootet. Må tenke litt fremover. Er ikke sikkert htc kommer til å gi ut gingerbread 3.0 til desire. Og visst den ikke er rootet får du aldri 3.0. Akkurat ja... da tror jeg at jeg venter på minnekortet som er bestillt og heller innstallerer en annen rom. anbefalinger? ble usikker på de i rom manager (premium, bortkastet penger). Lenke til kommentar
Desire Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 For de som ikke har rootet så blir det kongelig med muligheten for å lagre appsene på minnekortet. I den forbindelse: Hvordan vil dette foregå? - Vil man få en opsjon på dette? Som f.eks. å kunne huke av under innstillinger på at man vil lagre disse på SD automatisk? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) For de som ikke har rootet så blir det kongelig med muligheten for å lagre appsene på minnekortet. I den forbindelse: Hvordan vil dette foregå? - Vil man få en opsjon på dette? Som f.eks. å kunne huke av under innstillinger på at man vil lagre disse på SD automatisk? Se videoen i denne artikkelen ca. 1:35 Endret 1. august 2010 av osmano Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Eventuelt denne artikkelen Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvilke forum leser dere om desire på? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvilke forum leser dere om desire på? Stort sett xda-developer sitt forum Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Må man unroote før man installerer offisiell Froyo? Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvilke forum leser dere om desire på? Stort sett xda-developer sitt forum link? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Må man unroote før man installerer offisiell Froyo? Så lenge du har Stock rom så skal du kunne oppdatere, Men du vil miste root tilgang og det er ikke sikkert du vil kunne roote telefonen igjen. Jeg ville venta til det kommer en stock htc froyo rom med root før jeg oppdaterte. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvilke forum leser dere om desire på? Stort sett xda-developer sitt forum link? XDA Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=594 Endret 1. august 2010 av Handl3vogn Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 thanx! ble lenge å vente dette, nå begynner faktisk jeg også å tvile! Dette gjør det ikke så mye bedre! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hmmm... hvor sikre er denne infoen ang. froyo skal komme denne helgen? Jeg begynner å bli en tviler... Endret 1. august 2010 av hojohansen Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmmm... hvor sikre er denne infoen ang. froyo skal komme denne helgen? Jeg begynner å bli en tviler... Du er nok ikke den den eneste. Er en tråd på XDA med over 1000 poster, Og det er flere der som begyner og betvile om oppdateringen kommer i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå