Pottifar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er ikke midt på dagen i amerika enda, spørs hvor i USA da, oppdateringen burde komme snart/i kveld Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tipper den kommer kl 18 viss den kommer idag. Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Voksne folk er ikke så på tuppa over å få en telefon-oppgradering i det øyeblikket den kommer at de ikke kan gå ut i hagen og få gjort noe... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Voksne folk er ikke så på tuppa over å få en telefon-oppgradering i det øyeblikket den kommer at de ikke kan gå ut i hagen og få gjort noe... He he,enig med begge to.Når de sier A så må de kunne si B. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er ikke midt på dagen i amerika enda, spørs hvor i USA da, oppdateringen burde komme snart/i kveld Så det betyr at hele verden får den samtidig? Ingen som ikke har rootet den som har fått den ennå? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tviler litt på at de timer den etter USA, da Desire ikke er en populær telefon der (de fleste har Incredible eller Evo). Men hadde ikke overrasket meg om de sendte oppdateringa om natta for å ikke overbelaste nettet... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som Vet om batteriet blir å holde noe lengre med Froyo? 1 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er nok ikke utenkelig. Lenke til kommentar
W Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Voksne folk er ikke så på tuppa over å få en telefon-oppgradering i det øyeblikket den kommer at de ikke kan gå ut i hagen og få gjort noe... He he,enig med begge to.Når de sier A så må de kunne si B. Kan jo være at ikke alle får oppdateringen samtidig og at de derfor velger å si iløpet av helga. Hadde det ikke vært greit å komme seg ut i hagen og gjort noe slik at dagen gikk fortere? Endret 31. juli 2010 av W Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Voksne folk er ikke så på tuppa over å få en telefon-oppgradering i det øyeblikket den kommer at de ikke kan gå ut i hagen og få gjort noe... He he,enig med begge to.Når de sier A så må de kunne si B. Prøvde meg bare på litt humor her Dette minner litt om aprildagene i 2010, da vi spant rundt å ventet på lanseringsdato for Desire , Og derpå venting på leveranser og postgang... Vi er noen rare mennesker.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hehe... Er det en ting eg ikke gjør så er det å sette livet på pause i påvente av Froyo! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Fikset problemet med at telefonen brukte batteriet, men nå bruker jeg det opp på rekordtid selv, ved å sjekke oppdatering hvert 5.minutt, som de fleste andre her inne... The irony.... Men vil ikke si jeg setter livet på pause, kall det heller konstruktiv bruk av reklamepauser Endret 31. juli 2010 av MrMastodon Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Men seriøst da dere.... " I løpet av helgen"... Wtf! Er det noe å få mail om fra Htc kundeservice? Kunne de ikke skrevet et gitt tidspunkt, så voksne folk kunne kommet seg ut i hagen å få gjort noe ? Joda, jeg vet det kommer opp av seg selv når det er klart, men likevel.. Voksne folk er ikke så på tuppa over å få en telefon-oppgradering i det øyeblikket den kommer at de ikke kan gå ut i hagen og få gjort noe... He he,enig med begge to.Når de sier A så må de kunne si B. Prøvde meg bare på litt humor her Dette minner litt om aprildagene i 2010, da vi spant rundt å ventet på lanseringsdato for Desire , Og derpå venting på leveranser og postgang... Vi er noen rare mennesker.. Haha, så sant så sant. Artig lesing i grunn Lenke til kommentar
Desire Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Blir det en simultan oppdatering i de aktuelle landene? Hvis ikke - noen som har hørt om det har rullet ut noen oppdateringer i andre land? EDIT: Vel, etter å ha skummet gjennom diverse andre internasjonale forum ser det ut som folk er like gale etter denne update'n overalt F.eks her Endret 31. juli 2010 av Desire Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Er bare til å vente. De kan ikke pushe alle oppdateringene samtidig. Og iløpet av helgen kan bety at det begynner 05:00 søndag. Eller at det begynner om 10 min. At det kommer i det hele tatt burde være godt nok. _kanskje_ ikke helgen, men mandag ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Eller at det begynner om 10 min. Søren, eg levde i håpet.... Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) 25 Bruker(e) leser dette emnet Haha, mange som venter spente nå... Edit: 26 Edit: 30 Endret 31. juli 2010 av chennie222 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 31 Bruker(e) leser dette emnet Enda fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå