Znaky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom? Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med? Noen som vet? Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre. Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da. Fjerner den noe på mobilen? Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det ingen som vet hvilken ROM jeg skal bruke for å unroote? For å få FroYo samtidig som alle nordmenn + at garantien min holder? Lenke til kommentar
Desire Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Funker "HERO-trickset" (sette årstallet til 2011) like bra som det gjorde på oppdateringen Hero fikk, tru? Har nå ihvertfall inntil videre gjort det selv, så får vi se om det har noe å si... Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det ingen som vet hvilken ROM jeg skal bruke for å unroote? For å få FroYo samtidig som alle nordmenn + at garantien min holder? Det står på Modaco forumet Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det ingen som vet hvilken ROM jeg skal bruke for å unroote? For å få FroYo samtidig som alle nordmenn + at garantien min holder? Det står på Modaco forumet Serriøst? Finner det ikke Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom? Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med? Noen som vet? Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre. Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da. Fjerner den noe på mobilen? Har du fått oppdateringen? Hvor fant du den i så fall? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom? Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med? Noen som vet? Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre. Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da. Fjerner den noe på mobilen? Har du fått oppdateringen? Hvor fant du den i så fall? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom? Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med? Noen som vet? Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre. Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da. Fjerner den noe på mobilen? Dette står i Mailen jeg fikk idag: Hei, ******** Ryktene har gått, men nå kan vi med glede slå fast at du fra og med denne helgen får mulighet til å få Android 2.2 på din HTC Desire. Gode grunner til å oppdatere HTC Desire I tillegg til å inkludere alle Android 2.2-funksjonene, vil oppdateringen inneholde noen egne spesielle tillegg gjennom den siste iterasjonen av HTC Sense: Forbedret nettleserhastighet: Nyt å surfe raskere på Internett enn noen gang tidligere. Send anbefalinger til vennene dine om applikasjonene du liker godt, og få anbefalinger tilbake med HTC App Sharing. Med HTC WiFi Hotspot kan du komme på Internett med den bærbare datamaskinen, uansett hvor du er, og uten bruk av USB-modemer eller annet bryderi. Nå kan du skifte språk med et enkelt tastetrykk, når du sender e-post og tekstmeldinger - enklere blir det ikke å være internasjonal. Viktig å vite: HTC Desire-brukere vil få melding om at de trådløse nedlastingene er tilgjengelige når telefonen automatisk kontrollerer for programvareoppdateringer. På grunn av størrelsen på oppdateringen vil vi anbefale å bruke en WiFi-tilkobling til å laste den ned der det er mulig for å unngå ytterligere kostnader for nedlasting av data. Oppdateringen vil ikke slette noe av innholdet på telefonen. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Hadde dere lest ordentlig så gjaldt spm mitt forrige oppdatering, ikke til Froyo http://android.modaco.com/content/htc-desire-desire-modaco-com/307683/howto-unroot-your-htc-desire/ Endret 30. juli 2010 av Znaky 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hadde dere lest ordentlig så gjaldt spm mitt forrige oppdatering, ikke til Froyo Min opplevelse av den forrige oppgraderingen vår.omtrent som en factory reset. Hadde ikke giddet oppgradere før 2.2 kom. Trenger garantert ikke den lille oppgraderingen. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hadde dere lest ordentlig så gjaldt spm mitt forrige oppdatering, ikke til Froyo kunne misforstås,men ok. Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Siste spørsmål : Kan jeg bruke "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed" til å unroote? For å få FRoyo samtidig som alle i Norge + At garantien min holder? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Siste spørsmål : Kan jeg bruke "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed" til å unroote? For å få FRoyo samtidig som alle i Norge + At garantien min holder? Takk på forhånd. Det ser du hvis du går på innstillinger, om telefonen, og noe mer, så kommer all denne informasjonen opp. Se at tallene er riktig, er dem det er jeg 60% sikker på at du kan bruke den Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Siste spørsmål : Kan jeg bruke "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed" til å unroote? For å få FRoyo samtidig som alle i Norge + At garantien min holder? Takk på forhånd. Det ser du hvis du går på innstillinger, om telefonen, og noe mer, så kommer all denne informasjonen opp. Se at tallene er riktig, er dem det er jeg 60% sikker på at du kan bruke den Når er disse tallene riktig da? , Hva skal jeg sammenligne dem med? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Siste spørsmål : Kan jeg bruke "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed" til å unroote? For å få FRoyo samtidig som alle i Norge + At garantien min holder? Takk på forhånd. Det ser du hvis du går på innstillinger, om telefonen, og noe mer, så kommer all denne informasjonen opp. Se at tallene er riktig, er dem det er jeg 60% sikker på at du kan bruke den Jeg brukte RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed nå nettopp til å unroote min desire, gikk strålende det. Prøvde først feil type , men fikk da beskjed om att det ikke gikk. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Siste spørsmål : Kan jeg bruke "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4.06.00.02_2_release_126984_signed" til å unroote? For å få FRoyo samtidig som alle i Norge + At garantien min holder? Takk på forhånd. Det ser du hvis du går på innstillinger, om telefonen, og noe mer, så kommer all denne informasjonen opp. Se at tallene er riktig, er dem det er jeg 60% sikker på at du kan bruke den Når er disse tallene riktig da? , Hva skal jeg sammenligne dem med? De er riktig når samme tall står på mobilen din Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er det ikke en egen tråd for rooting og slikt for Desire? Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gode nyheter! Tror jeg går tom for batteri flere ganger denne helga med alle "check now"ene mine.. U and me both! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hadde samme problemet. Var nok en app som holdt telefonen i våken tilstand. Hvis du ser på Innstillinger - om telefonen - batteri og noterer våken og oppetid så vil du nokså sikkert over tid se at disse tidene går synkront, det betyr at telefonen din aldri sover. Jeg lurer litt på om jeg også har et problem med batteriet. Men jeg forstår ikke helt det der med "oppetid" og "våken tid". Hos meg er oppetid på 266:11:29 (av alle ting) ov våken tid er på 30:58:43. Hva betyr dette? Hvis du lurer på batteriet. Sjekk med Spare Part, gå inn på sensorbruk og se om det ligger noen som bruker mye der..... Har opplevd dette både med kart og med teeter nå... Må slå av mobilen for å deaktivere denne bruken, og batteriet raser mens det pågår. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen som vet hvordan jeg får overført alle kontaktene fra iPhone til Desire? Har den støtte for synkronisering mot programmet "Adressebok", eller er det en eller annen måte jeg kan eksportere kontaktene fra "Adressebok" for så å overføre til Desire? Jeg ville ha opprettet en gmail-konto og synk'et kontaktene på 3GS'en dit. Derfra er det enkelt å synkronisere til Desire'n. Har dessverre ikke tid til å forklare nærmere, for nå drar jeg på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå