Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Skal prøve det. Men er det bare å kjøpe mobilen uten abbonement og flytte over det gamle sim-kortet så er jeg good to go?

Jepp. Plug and play.

Netcom bruker ikke operatørlås lenger. Dekningen deres er ræv, men akkurat det er positivt. Telenor kjører låste mobiler. Vet ikke om alle andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet. Var nok en app som holdt telefonen i våken tilstand. Hvis du ser på Innstillinger - om telefonen - batteri og noterer våken og oppetid så vil du nokså sikkert over tid se at disse tidene går synkront, det betyr at telefonen din aldri sover.

Jeg lurer litt på om jeg også har et problem med batteriet. Men jeg forstår ikke helt det der med "oppetid" og "våken tid". Hos meg er oppetid på 266:11:29 (av alle ting) ov våken tid er på 30:58:43. Hva betyr dette?

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet. Var nok en app som holdt telefonen i våken tilstand. Hvis du ser på Innstillinger - om telefonen - batteri og noterer våken og oppetid så vil du nokså sikkert over tid se at disse tidene går synkront, det betyr at telefonen din aldri sover.

Min løsning ble rett og slett en fabrikkinnstillling (tok backup av alle appene med appmonster først...) så installerte eg TaskManager, og en og en app sånn litt over tid. Har enda ikke funnet ut hvilken app som holdt systemet våken, for nå autokiller eg apper eg ikke har behov for å kjøre, kjører taskmanager innimellom for de fleste apper, og har noen få apper på ignore listen (klokke og kalender er litt viktige).

Har ikke installert nye programmer, men oppdatert google maps, handcent, twidroyd og 3g watchdog... Og advanced task killer kjører autokill annenhver time...

Våkentid er ca 75 og oppetid 56, så det er jo definitivt et program som holder den våken!

Det er kommet noen nye programoppdateringer igjen, installerer de og håper de har oppdaget en feil med en av de tidligere oppdateringene. Ellers blir det tungvint feilsøking i helgen i stedet for å kose meg med frossen yoghutr :(

Lenke til kommentar

Ahh, selvsagt. Så da jeg antakelig ikke problemer med batteriet likevel ... :)

Det var en dårlig konklusjon. Det du ikke har problemer med er at telefonen ikke går i dvale, for det gjør den. Men det sier ikke noe om problemer med batteriet. ;)

Lenke til kommentar

Min løsning ble rett og slett en fabrikkinnstillling (tok backup av alle appene med appmonster først...) så installerte eg TaskManager, og en og en app sånn litt over tid. Har enda ikke funnet ut hvilken app som holdt systemet våken, for nå autokiller eg apper eg ikke har behov for å kjøre, kjører taskmanager innimellom for de fleste apper, og har noen få apper på ignore listen (klokke og kalender er litt viktige).

Har ikke installert nye programmer, men oppdatert google maps, handcent, twidroyd og 3g watchdog... Og advanced task killer kjører autokill annenhver time...

Våkentid er ca 75 og oppetid 56, så det er jo definitivt et program som holder den våken!

Det er kommet noen nye programoppdateringer igjen, installerer de og håper de har oppdaget en feil med en av de tidligere oppdateringene. Ellers blir det tungvint feilsøking i helgen i stedet for å kose meg med frossen yoghutr :(

Kan være en oppdatering men hvis du har telefonen i laderen så gar den ofte ikke i dvale.

Slå den av og på, og følg med. Disse tallene blir resatt ved oppstart av telefonen.

Var noe greier her i tråden med Twitter tror eg. Og kalender. Men da ville du sett det i delvis våken.

Lenke til kommentar

Kan være en oppdatering men hvis du har telefonen i laderen så gar den ofte ikke i dvale.

Slå den av og på, og følg med. Disse tallene blir resatt ved oppstart av telefonen.

Var noe greier her i tråden med Twitter tror eg. Og kalender. Men da ville du sett det i delvis våken.

Jeg tror jeg ville vurdert å prøvd å fjerne task killer'n. Har hørt at det gjerne er den som holder telefonen gående.

Lenke til kommentar

KJøpte én Desire på lørdag, den forsvant på tirsdag.

Nå prøver jeg meg igjen. Derfor har jeg også gått til innskaff av mobilforsikring

gjennom innboen.

Skakke være like naiv denne gang.

Den er kjedlig..

Du får ha lykke til, denne gangen :)

Endret av edge
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått Desire i hus og angrer ikke, for å si det mildt. Jeg lurer på to ting. Jeg har en Mac og min tidligere telefon er iPhone 3GS.

Noen som vet hvordan jeg får overført alle kontaktene fra iPhone til Desire? Har den støtte for synkronisering mot programmet "Adressebok", eller er det en eller annen måte jeg kan eksportere kontaktene fra "Adressebok" for så å overføre til Desire?

Det andre jeg lurer på er om det er noen måte og kunne overføre meldinger fra iPhone til Desire..?

Edit: registrerer at noen nevner et program som heter "MissingSync". Noen som kjenner til dette, er dette løsningen på problemet mitt?

Endret av Raslefu
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg ville vurdert å prøvd å fjerne task killer'n. Har hørt at det gjerne er den som holder telefonen gående.

Godt tips. Vil komme med tips om TaskManager. Den holder hvertfall ikke min telefon våken :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom?

Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med?

Noen som vet?

Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre.

Lenke til kommentar

Nok en gang henger bruken av et program seg på "sensorbruk". Får ikke killed den heller, er ikke appen kart, men noe i bakgrunnen som henger....

Edit: fant ut at eg hadde startet en kjøreanvisning som fremdeles vår aktiv..... mulig det var den....

Edit2: nope.....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...