Sebboo Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Håper den som får FroYo først av oss roper det ut? Så kan vi andre kaste oss over update knappen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gode nyheter! Tror jeg går tom for batteri flere ganger denne helga med alle "check now"ene mine.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 er så (u)heldig at jeg skal være utenfor wlan dekning store deler av helga så får vel bare smøre meg med alkohol og tolmodighet om at jeg kan få oppdatert den senest natt til mandag Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det betyr at det anbefales å være på wlan men er ikke nødvendig`? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 jupp, regner med det er litt data som skal lastes så siden jeg har begrenset med "gratis" data tar jeg det kun på wlan Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Wait. Får vi nå opprette wlan, som på HD2? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det betyr at det anbefales å være på wlan men er ikke nødvendig`? Det er jo en større oppgradering, så jeg tipper på 20-50MB nedlasting. Ikke bare koster det penger, eller spiser av gratis-MB'ene, men det vil også ta mye lengre tid å laste ned på mobil-nettet. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det betyr at det anbefales å være på wlan men er ikke nødvendig`? Det er jo en større oppgradering, så jeg tipper på 20-50MB nedlasting. Ikke bare koster det penger, eller spiser av gratis-MB'ene, men det vil også ta mye lengre tid å laste ned på mobil-nettet. Flott Har iConnet så det bryr meg lite Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Wait. Får vi nå opprette wlan, som på HD2? det er mitt intrykk Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Wait. Får vi nå opprette wlan, som på HD2? det er mitt intrykk Jupp http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det har jeg kunnet siden jeg hadde en HTC Dream med Android 1.6 Gotta love Androids åpenhet som gjør at "hvem som helst" kan fikse, trikse og lage ROMs på en god måte. Tror neppe jeg gidder å installere offisiell ROM for å få med meg denne oppdateringen, mitt neste bytte blir nok til en ny modaco rom med de siste fiksene, og så OpenDesire etter hvert som det får fikset enda litt flere bugs. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vurderer å kjøpe en HTC Desire. Jeg kjøper som regel slike ting på "fysiske butikker", slik at det er lett å få den byttet/fikset om noe galt skulle skje. Hvor mye må jeg forvente å måtte punge ut? Burde den være lett å få tak i, eller er den sannsynligvis utsolgt de fleste steder? Edit: Litt off topic, men hvis jeg kjøper den på elkjop.no, vil det være mulig å levere den inn på en fysisk Elkjøp-butikk om noe er galt med den? Endret 30. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg kjøpte min på elprice for 3990 i mai. Til det andre spørsmålet: Ja. Var innom en fysisk butikk med en laptop som var DOA, og fikk veldig god service og en laptop som tuselappen over i pris med meg hjem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Edit: Litt off topic, men hvis jeg kjøper den på elkjop.no, vil det være mulig å levere den inn på en fysisk Elkjøp-butikk om noe er galt med den? Jepp. Det er det du vil få beskjed om hvis du kontakter elkjop.no. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Å, da burde jeg kanskje vurdere å bestille den fra elkjop.no. Jeg ser at den koster 3796,- der uten abbonement. For øyeblikket bruker jeg Djuice ringkontant. Er det bare å flytte SIM-kortet over på den nye telefonen og fortsette som før? Jeg har en gammel Sony Ericson-telefon, om det har noe å si. Beklager dumme spørsmål, jeg har ikke snøring på mobil. Endret 30. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vil anbefale deg å få kontaktene over på Google. Enklere backup finnes ikke. Autosynk når du får nye kontakter osv. Ville hvertfall kvittet de fra simkortet.... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skal prøve det. Men er det bare å kjøpe mobilen uten abbonement og flytte over det gamle sim-kortet så er jeg good to go? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skal prøve det. Men er det bare å kjøpe mobilen uten abbonement og flytte over det gamle sim-kortet så er jeg good to go? Så lenge den er uten operatørlås så ja Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Såvidt jeg ser står det ingenting om operatørlås på elkjop.no. Jeg skal til byen om noen dager. Ser jeg den ikke der, bestiller jeg den nok på elkjop.no. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Skal prøve det. Men er det bare å kjøpe mobilen uten abbonement og flytte over det gamle sim-kortet så er jeg good to go? Jepp. Plug and play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå