Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner hovedsaklig en dedikert tast for å legge ned tastaturet og egne taster for smileys, ellers synes jeg det norske tastaturet er bra. Fant ut nå at man kan legge inn en "swipe" bevegelse for å legge ned tastaturet, men skulle fortsatt hatt egne knapper for smileys ;)

Legge ned tastaturet gjør du ved å trykke på back-knappen på mobilen. Er det noen grunn til å ha en egen knapp på tastaturet for dette? Smileyer kan du få ved å holde inne enter-knappen nederst til høyre.

Lenke til kommentar

Jeg savner hovedsaklig en dedikert tast for å legge ned tastaturet og egne taster for smileys, ellers synes jeg det norske tastaturet er bra. Fant ut nå at man kan legge inn en "swipe" bevegelse for å legge ned tastaturet, men skulle fortsatt hatt egne knapper for smileys ;)

Legge ned tastaturet gjør du ved å trykke på back-knappen på mobilen. Er det noen grunn til å ha en egen knapp på tastaturet for dette? Smileyer kan du få ved å holde inne enter-knappen nederst til høyre.

 

Gode greier. Har tydeligvis ikke utforsket godt nok :blush: Takker for tipset, og Scandinavian keyboard blir nok brukt fra nå av :thumbup:

Lenke til kommentar

Liten nedtur at Desire ikke har dedikert gpu, slik som Nexus One. Antar at prisforskjellen tilsier at HTC har tatt fram sparekniven litt rundt omkring. Lurer på hvor mye dette praktisk sett vil ha og si med tanke på at cpu-en vil måtte takle all jobben.

 

UPDATE: Apparently the HTC Desire does have a GPU, although we're still trying to pin down which is is as HTC hasn't released the full specs. But it does explain the great video and Google Earth performance (which we urge you to download).

 

sakset fra side 8 av techradar.com testen.

Lenke til kommentar

Liten nedtur at Desire ikke har dedikert gpu, slik som Nexus One. Antar at prisforskjellen tilsier at HTC har tatt fram sparekniven litt rundt omkring. Lurer på hvor mye dette praktisk sett vil ha og si med tanke på at cpu-en vil måtte takle all jobben.

Det stemmer ikke. Begge har en QSD8250 Snapdragon så begge vil yte nøyaktig likt.

Lenke til kommentar

Nytt for meg at den ikke har RDS, alle steder jeg har lest tidligere mener jeg det er opplyst at den har RDS... Kan jo hende at journalisten har bomma på noe her...?

 

 

"We have been informed by a reliable source that some HTC Desires have been out for review for several days now, but these devices did not come from the same source as ours. These early versions did not contain the final ROM that we have been waiting for and I am reliably informed that those devices will have essential features missing. They have also had problems with the OS crashing and serious battery issues which is clearly down to the fact that Google had not completed the ROMS when the devices were shipped."

 

kanskje derfor han ikke finner RDS?

Lenke til kommentar

Liten nedtur at Desire ikke har dedikert gpu, slik som Nexus One. Antar at prisforskjellen tilsier at HTC har tatt fram sparekniven litt rundt omkring. Lurer på hvor mye dette praktisk sett vil ha og si med tanke på at cpu-en vil måtte takle all jobben.

Det stemmer ikke. Begge har en QSD8250 Snapdragon så begge vil yte nøyaktig likt.

Er vel ikke riktig så enkelt som det. Mobilprodusentene bruker riktignok "1ghz snapdragon", men den eksakte utformingen av chip'en står vel mobilprodusenten i samråd med Qualcomm rimelig fritt til å gjøre selv. Så om HTC ikke ville ha med dedikert gpu over på Desire, så kunne de nok fint ha gjort det.

Lenke til kommentar

Liten nedtur at Desire ikke har dedikert gpu, slik som Nexus One. Antar at prisforskjellen tilsier at HTC har tatt fram sparekniven litt rundt omkring. Lurer på hvor mye dette praktisk sett vil ha og si med tanke på at cpu-en vil måtte takle all jobben.

 

UPDATE: Apparently the HTC Desire does have a GPU, although we're still trying to pin down which is is as HTC hasn't released the full specs. But it does explain the great video and Google Earth performance (which we urge you to download).

 

sakset fra side 8 av techradar.com testen.

Høres meget bra ut! Ville jo vært litt merkelig om HTC med to såpass like telefoner som Desire og Nexus One, skulle ta seg bryet og designe Desire på en annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...