Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg HTC Desire på lørdag, mobilen ble stjålet idag.

Har sperra simkortet, og skal opp på politistasjonen etter jobb.

Hvordan blir det når de sperrer IMEI-nr? Blir den sperret i kun Norge?

Og viktigere: finnes det noen som har den på lager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en sprekke i skjermen på mobilen min i forrige uke. Den kom mens mobilen lå på lading. Jeg kommer ikke på at jeg selv har mistet den i bakken eller utsatt den for støt eller trykk, men kan en slik sprekke oppstå lenge etterpå selve støtet? Da jeg tok mobilen av lading når jeg oppdaget skaden, var den veldig veldig varm. Har opplevd at den har vært utrolig varm en sjelden gang utenom også. Har dette noen sammenheng eller er det bare tilfeldig?

Moobi sa de kunne ta den inn på service, men om de ikke regner det som garantisak tar de noen hundre bare for å sjekke og sende den. Leste også at i hvertfall på Iphone så tar de over 2000 for en slik skade. Tror dere dette kan dekkes av garantien? Er det noen billigere steder å reparere den? Eller bør jeg eventuelt la være å reparere den? Den fungerer helt fint med sprekken i skjermen, ikke noe problemer med touch-skjermen eller andre ting. Mobilen ble forhåndsbestilt og er vel da nærmere 3 måneder gammel.

Lenke til kommentar

Nok en gang nevnes kjøp av apps VIA pc. Då burde det være åpent for oss i norge og.

Det står kjøp/nedlasting. Jeg ser ingen grunn til at det skal være noen sammenheng mellom at froyo slippes til Desire og at de åpner for pay apps i Norge? Froyo har jo vært lenge ute uten at vi har fått denne muligheten... Det eneste jeg tror vil være forandret er at vi kan logge inn på android.com/market for så å kunne browse der og legge inn hvilken apps vi vil laste ned på telefonen. Omtrent slik appbrain fungerer i dag.

Lenke til kommentar

Jeg bruker som regel den som ligger på innstillinger - om telefonen - oppdatering av systemprogramvare. Den sjekker om oppdateringen ligger som OTA oppdatering.

Jeg tror nok den kommer først på OTA, for så å komme som en nedlastning noe senere... men det er bare min teori.

Lenke til kommentar

Nok en gang nevnes kjøp av apps VIA pc. Då burde det være åpent for oss i norge og.

Det står kjøp/nedlasting. Jeg ser ingen grunn til at det skal være noen sammenheng mellom at froyo slippes til Desire og at de åpner for pay apps i Norge? Froyo har jo vært lenge ute uten at vi har fått denne muligheten... Det eneste jeg tror vil være forandret er at vi kan logge inn på android.com/market for så å kunne browse der og legge inn hvilken apps vi vil laste ned på telefonen. Omtrent slik appbrain fungerer i dag.

Jauda, men mitt håp er at siden man nå ikke trenger gå via mobilen så kan man gå via pc'en uten å roote mobilen.

Evt. så er det jo proxy som er en løsning.

Lenke til kommentar

Noen som vet om problemet med å bruke bilder som bakgrunn vil bli fikset i 2.2?

Det er en veldig irriterende feil, vil jeg si... Burde ikke være så vannskelig å få has på...

Hva er egentlig problemet? Jeg har ingen problemer med å bruke bilder som bakgrunn...

Lenke til kommentar

Det er en veldig irriterende feil, vil jeg si... Burde ikke være så vannskelig å få has på...

Hva er egentlig problemet? Jeg har ingen problemer med å bruke bilder som bakgrunn...

Har dere seriøst ikke problemer med det?! Bildet blir jo zoomet så mye inn at det bare ser dumt ut. Diskutert tidligere her i tråden, men ingen løsning...

Lenke til kommentar

Har dere seriøst ikke problemer med det?! Bildet blir jo zoomet så mye inn at det bare ser dumt ut. Diskutert tidligere her i tråden, men ingen løsning...

Ok, jeg tror jeg forstår hva du mener.

Skjermen på Desire'n er på 480x800 piksler. Bakgrunnsbildet derimot er på 960x800. Dette pga. at bildet skal dekke alle "hjem-skjermene". Du ser at hvis du slider sidelengs mellom skjermene, så forskyver bakgrunnsbildet seg litt for hver gang. Derfor får du opp crop-verktøyet når du velger et foto som bakgrunn.

Beklager hvis jeg misforstod deg.

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. det er jo bare til å ta et større utsnitt når du velger bakgrunn......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...