kakeninja Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Tror det ikke før jeg får se det. Forøvrig, er det noen som vet om man kan oppdatere en rootet Desire slik man normalt ville gjort? Hadde vært kjekt å vite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Snakket HTC i dag som sagt, han snakket hvertfall om en oppdatering som kom ganske snart. Ikke "neste uke snart" dog... Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Mark Moons på Twitter Spennende Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Rockplayer Takker, den fungerte meget godt. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvis ryktene har rett, så er det vel gledelige uker i vente.... men kjenner at jeg tar ikke helt gleden på forskudd, har hørt slikt fra htc før... 1 Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hei! Jeg skal unroote min htc desire. Den er kjøpt i Norge, har HBOOT 0.80. Hvilken rom skal jeg bruke får å unroote den? Slik at jeg kan få froyo samme tid som alle nordmenn? + At jeg kan sende den inn igjen hvis den blir skadet? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er faktisk postet i akkurat denne tråden. Du flasher en offisiell HTC RUU-oppdatering. Men hvis du har root, er det jo bare å bruke pauls Froyo ROM. Den er basert på den lekkede ROMen for 2.2. for Desire, og kommer nok til å bli oppdatert faderlig fort når den endelige 2.2-versjonen kommer fra HTC. Lenke til kommentar
Crestic Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kan jeg flashe hvilken som helst Offisiell HTC RUU oppdatering? Som " HTC_BRAVO_WWE_1.21..blabla? Så kan jeg få oppdatering samtidig som andre her i landet? Og at min garanti holder? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Vel, vi er ikke de eneste som har problemet... random googletreff Ser at innlegget mitt kunne oppfattes som litt arrogant...var ikke sånn ment...men at alle ikke har slitt med dette, så er greit å prøve nå synes jeg det er et ork å drive å synce facebook, siden alle kontaktene som har oppdatert status står igjen med et "1" tall ved kontakten..noe som for min del er veldig irriterendes Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få skjermen til å bli våken når jeg har laderen på? jeg driver og prøver ut smart alarm clock...det finnes en snorkemelder på denne, men den funker bare hvis skjermen er på.....? hvor kan jeg endre innstillingene i desiren? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få skjermen til å bli våken når jeg har laderen på? jeg driver og prøver ut smart alarm clock...det finnes en snorkemelder på denne, men den funker bare hvis skjermen er på.....? hvor kan jeg endre innstillingene i desiren? Innstillinger -> Applikasjoner -> Utvikling -> Forbli våken Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen andre som har merket at streaming filmer henger seg opp etter en stund? Det er meget irriterende. Lenke til kommentar
W Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Plutselig har Friend Stream sluttet å fungere på min Desire. Når jeg går inn på programmet får jeg beskjed om at det har stoppet uventet og "Tving lukking". Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Plutselig har Friend Stream sluttet å fungere på min Desire. Når jeg går inn på programmet får jeg beskjed om at det har stoppet uventet og "Tving lukking". Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Prøv Settings -> Applications -> Manage Applications. Finn Friend Stream i denne listen, gå inn på den og trykk clear cache. Er verdt et forsøk i alle fall. Lenke til kommentar
W Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har prøvd å fjerne hurtiglager (antar det er det du mener) i tillegg til fjern data. Har også prøvd å legge inn kontoen på nytt. Fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kan du koble til med USB kabel i debugging mode og poste en logg over hva som skjer når du går inn på Friend Stream? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som har problemer med minnekort på mobilen? Jeg har prøvd 2 forskjellige kort, det som følger med på 4GB og et jeg hadde liggende på 8GB. 8GB stoppet plutselig å virker, så jeg måtte ta det ut og formatere det i PCn. Det på 4GB har plutselig begynt å tulle med at jeg ikke kan skrive til det, bare lese fra det, noe som resulterer i at jeg må slå mobilen av og på for å få det til å funke! Noen som har opplevd det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Måtte ta ut og sette inn igjen minnekortet etter at mobilen falt en halv meter nedpå gulvbelegg. Eneste eg har hatt med minnekort. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen andre som har merket at streaming filmer henger seg opp etter en stund? Det er meget irriterende. Nå har jeg prøvd Rockplayer + noen andre videospillere, og hver gang så henger mobilen seg opp etter jeg har prøvd å se litt, spørs om det ikke er noe med min mobiltlf..? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Noen som har problemer med minnekort på mobilen? Jeg har prøvd 2 forskjellige kort, det som følger med på 4GB og et jeg hadde liggende på 8GB. 8GB stoppet plutselig å virker, så jeg måtte ta det ut og formatere det i PCn. Det på 4GB har plutselig begynt å tulle med at jeg ikke kan skrive til det, bare lese fra det, noe som resulterer i at jeg må slå mobilen av og på for å få det til å funke! Noen som har opplevd det? Ser ut til at det kan være noe sært med selve telefonen. Hadde tatt kontakt med HTC og/eller leverandør å forhørt om dette er et kjent problem (software-fix) eller om de vil ha den inn å se på den. Prøv å få så mye informasjon som mulig før du går til det steg at du sender den inn. Meget surt å betale for en fullstendig feilsøking dersom verkstedet ikke klarer å duplisere feilen og du blir sittende igjen med regningen. Eneste problemet jeg har er at dersom jeg har telefonen for mye i bevegelse (løping, hopping etc.) vil jeg kunne få opp en feilmelding (Turn to side A, eller noe i den duren), miste dekningen og telefonen vil kreve at jeg taster inn passordet til Google-kontoen på nytt. Mistenker det er et problem med SIM-kortet, ettersom jeg har fått lignende feilmelding på den gamle telefonen (N 6300). hojohansen: Skjer det med alle video-avspillere? Kan være du har lagt inn feil versjon av Rockplayer, ettersom denne har forskjellige versjoner basert på hvilken prosessor som står i telefonen. Huske for øyeblikket ikke hvilken versjon som er korrekt though... Endret 29. juli 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå