Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at den ikke har norsk tastatur og at vi ikke har tilgang til å kjøpe tjenester via android market, men er det mulig å hente ned norsk tastatur gratis da? er vell litt håpløst å ikke ha norskt tastatur til telefonen?

 

er det enkelt å installere slik at man faktisk kan bruke denne telefonen?

 

Norsk tastatur kan enkelt lastes ned gratis fra Android Market. HTC sitt eget tastatur funker også helt fint selv om det mangler æ,ø og å. Selv foretrekker jeg HTC sitt tastatur foran den norske varianten.

Kan jeg spørre hvorfor du liker HTC-tastaturet bedre enn det norske? Hva slags forskjeller er det snakk om?

Lenke til kommentar

Bah, her er det jeg fryktet, men som jeg trodde ikke var tilfelle, da ingen andre har nevnt det:

There's also a microSD card slot for extra memory - but that's hidden below the battery, and can't be taken out without turning off the phone.

:( For en latterlig måte å implementere minnekortet på.

Endret av ixpfah
Lenke til kommentar

Jeg pleier i alle fall å ta det ut ganske ofte på mobilen jeg har nå når jeg skal legge inn nye låter, podcasts osv. Det går som regel kjappere å gjøre det ved å sette minnekortet inn i PC'en enn å bruke bluetooth (som er alternativet akkurat nå). Men kanskje er det en enklere måte med Desire? Det finnes kanskje noe Android-program som lar deg overføre filer via nettverket eller noe?

Lenke til kommentar

Jeg pleier i alle fall å ta det ut ganske ofte på mobilen jeg har nå når jeg skal legge inn nye låter, podcasts osv. Det går som regel kjappere å gjøre det ved å sette minnekortet inn i PC'en enn å bruke bluetooth (som er alternativet akkurat nå). Men kanskje er det en enklere måte med Desire? Det finnes kanskje noe Android-program som lar deg overføre filer via nettverket eller noe?

Den mountes jo som en USB-disk hvis du plugger den i. Enklere blir det ikke, siden du gjerne har liggene en kabel tilkoblet for å lade likevel.

Lenke til kommentar

Aha, det er mulig på den måten også, ja. Jeg har ingen dataoverføringskabel til min nåværende mobil, så jeg tenkte ikke på det. Da er det ikke så farlig at jeg ikke får tatt ut minnekortet like enkelt. (Men det kunne likevel vært plassert mer tilgjengelig.)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at den ikke har norsk tastatur og at vi ikke har tilgang til å kjøpe tjenester via android market, men er det mulig å hente ned norsk tastatur gratis da? er vell litt håpløst å ikke ha norskt tastatur til telefonen?

 

er det enkelt å installere slik at man faktisk kan bruke denne telefonen?

 

Norsk tastatur kan enkelt lastes ned gratis fra Android Market. HTC sitt eget tastatur funker også helt fint selv om det mangler æ,ø og å. Selv foretrekker jeg HTC sitt tastatur foran den norske varianten.

Kan jeg spørre hvorfor du liker HTC-tastaturet bedre enn det norske? Hva slags forskjeller er det snakk om?

 

Jeg savner hovedsaklig en dedikert tast for å legge ned tastaturet og egne taster for smileys, ellers synes jeg det norske tastaturet er bra. Fant ut nå at man kan legge inn en "swipe" bevegelse for å legge ned tastaturet, men skulle fortsatt hatt egne knapper for smileys ;)

Lenke til kommentar

Har lest gjennom testen nå og gleder meg enda mer til å få telefonen i hendene.

Vår noen elementer som virkelig var overraskende positive:

There's no lag at all with push email - and it just works well. We know we keep saying that, but it's a constant theme with the HTC Desire.

Hvordan kan man ikke elske den setningen?

 

The HTC Desire is an upgrade in the media department over the HTC Legend for a number of reasons - the first being the fact it has an upgraded audio performance in the shape of Dolby Mobile enhancement.

This isn't mentioned in the settings or anything, which makes us wonder if it's a big part of the audio experience - but in comparative tests, it seems to offer a richer bass sound and a nice mid range too.

Med tanke på at Legend fikk "Godkjent med pluss i margen" hos Amobil er det bare å selge ipoden...

 

Spent å se på hvordan andre testere oppfatter telefonen

 

Edit: Ellers finnes det en liten unboxing video her

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Bah, her er det jeg fryktet, men som jeg trodde ikke var tilfelle, da ingen andre har nevnt det:

There's also a microSD card slot for extra memory - but that's hidden below the battery, and can't be taken out without turning off the phone.

:( For en latterlig måte å implementere minnekortet på.

 

Etter at jeg mistet minnekortet på sx1 en min på et utested(den hadde en skuff som praktisk talt køyt ut kortet når man skulle ta det ut), så ser jeg ikke på dette som så veldig negativt O.o

Lenke til kommentar

Bah, her er det jeg fryktet, men som jeg trodde ikke var tilfelle, da ingen andre har nevnt det:

There's also a microSD card slot for extra memory - but that's hidden below the battery, and can't be taken out without turning off the phone.

:( For en latterlig måte å implementere minnekortet på.

 

Etter at jeg mistet minnekortet på sx1 en min på et utested(den hadde en skuff som praktisk talt køyt ut kortet når man skulle ta det ut), så ser jeg ikke på dette som så veldig negativt O.o

Hvorfor skulle du ta ut minnekortet på et utested?

 

Det er vel flere måter å løse dette på. Verken å måtte ta ut batteriet eller å ha en katapultutløsning er vel optimale løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...