Rockna Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ser ut som vi får froyo i august http://www.techtechies.com/20100707/technology-news/htc-android-2-2-froyo-release-dates-announced-htc-desire-getting-froyo-first.html Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det har vell ikke kommet noe om når Android 2.2 kommer? Begynner og bli mektig lei av og må slette apps heletiden når jeg skal laste ned nye. Har ikke så lyst til og roote den. Helt enig! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Uhm, gjør jeg noe feil eller er selve telefonUI'en og systemet til Desire helt håpløst? Tregt, uresponsivt og kronglete er mine erfaringer med det i alle fall. Har en skjerm der jeg har favorittkontakter og jeg må ofte klikke på navnet / bildet 4-5 ganger før jeg i det hele tatt kommer inn på kontaktsiden (selv om kontakten er satt til å ringes som standardting). Deretter må jeg knote med å trykke ring kontakt, som er en irritasjon i seg selv. Gjør jeg noe fryktelig, fryktelig galt, eller er det bare håpløst? Finnes det noen gode apps som kan overta jobben? Lasta også ned Handscent sms app i morges, og har testa den litt utover dagen. Elsker den, men liker ikke at jeg får to nyhetsmeldinger oppe i venstre hjørne for hver melding. En for Handscent og en for HTC / Android Meldinger. Noen måte å skru av standardopoupen fra HTC / Android og kun få fra Handscent? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du går inn i "Meldinger" og endrer notifications der. Det er garantert brukerfeil det andre du nevner, eller så er telefonen din ødelagt. For min er hverken treg, uresponsiv eller eg kjenner meg igjen i noe av det du skriver om favoritter. Man kan velge selv hva de skal bli satt opp som standardreaksjon når du legger de inn i favoritter, men har dog opplevd en gang at eg måtte velge dette om igjen av en eller annen grunn. Eg har mine satt som "se på kontakt" siden det er ikke hver gang eg ønsker å ringe, men gjerne sende melding. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Høres ut som om du gjør noe galt da ja, bommer med fingeren eller noe... OS'et på Android/HTC er genialt er min konklusjon, å jeg kom fra iPhone... Høres også ut som om du bare å sitte å trykke å se deg rundt, dette er ikke akkurat windows mobile, det er linux for mobiltelefoner... på en måte... For å fjerne stadardmeldingen for sms.. Meldinger - Meny - Mottatt Varsling = hak bort Edit: for sein, men lar den stå uredigert. Endret 21. juli 2010 av Tore Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har opplevd lignende tilstander, det var etter jeg installerte Taskiller (den har en rød android som logo) og aktiverte autokill. Den var hakkete og treg som sirup, men alt ble bedre etter jeg fant et annet taskmanagerprogram. Så aldri bruk taskiller med autokill! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Andre som er plaget med ulyder under bluetooth avspilling gjennom bilstereoen? Bruker spotify og blir ikke fornøyd med lyden, akkurat som at overføringen ikke er helt stabil. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Finnes det noen programmer som gjør at en kan lagre bilder direkte fra nettleseren? På Nokia så velger en bare "vis bilder" ved meny valg, finnes det noe slikt på denne mobilen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Så aldri bruk taskiller med autokill! Ikke noen problemer med TaskManager og autokill her hvertfall. Tvert imot. Bedre batteritid og null heng. Finnes det noen programmer som gjør at en kan lagre bilder direkte fra nettleseren? På Nokia så velger en bare "vis bilder" ved meny valg, finnes det noe slikt på denne mobilen? Har lagret bilder fra nettsider, pek og hold foran bildet tror eg det var. Trenger ingen andre apps enn original nettleser. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du går inn i "Meldinger" og endrer notifications der. Det er garantert brukerfeil det andre du nevner, eller så er telefonen din ødelagt. For min er hverken treg, uresponsiv eller eg kjenner meg igjen i noe av det du skriver om favoritter. Man kan velge selv hva de skal bli satt opp som standardreaksjon når du legger de inn i favoritter, men har dog opplevd en gang at eg måtte velge dette om igjen av en eller annen grunn. Eg har mine satt som "se på kontakt" siden det er ikke hver gang eg ønsker å ringe, men gjerne sende melding. Skal ikke si at jeg ikke gjør noe feil, men en opplysning jeg glemte å si var vel at jeg får respons fra telefonen i form av at navnet / bildet lyser grønt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Mhmmm.... Bruker du taskkiller? Hvis "kontakter" hele tiden må startes på nytt vil jo det ta litt tid. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er nok noe jeg har installert som roter ting til. Tror ikke kontakter restarter seg, for jeg hører liksom en klikklyd (tror jeg har satt det på i instillinger at alle menytrykk eller noe skal avgi lyd), samt at jeg ser det blinker grønt. Men når jeg skulle teste det nå så funka det som smør... Noen ganger går det helt fint, andre ganger holder jeg på å smelle telefonen i veggen. Lenke til kommentar
chennie222 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det noen som vet om en god avspiller for lydbøker med tilhørende bøker/mulighet for å laste ned bøker fra Marked? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Andre som er plaget med ulyder under bluetooth avspilling gjennom bilstereoen? Bruker spotify og blir ikke fornøyd med lyden, akkurat som at overføringen ikke er helt stabil. Eg merker ulyder (tenk mobilforstyrrelse i høgtaler) når eg streamer musikk fra mobilnettet i spotify. Høres kun ved noe lavere nivå dog, men eg er heller ikje typen til å blåse inn ørevoksen med volumkontrollen...så litt irriterende er det jo. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det vil nok være vanskelig å unngå at det kommer GSM lyder når man bruker mobilnettet.... Har øreklokker med aktiv støydemping, og de hyler og skriker noe sykt hvis eg har mobilen i nærheten av batteripakken/forsterkeren til støydempingen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Det har vell ikke kommet noe om når Android 2.2 kommer? Begynner og bli mektig lei av og må slette apps heletiden når jeg skal laste ned nye. Har ikke så lyst til og roote den. hva hjelper froyo på det? blir internminnet på magisk vis større? (er litt grønn her..) Endret 21. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Med 2.2 vil det bli åpnet for å installere appene på minnekortet istedet for internminnet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) ÅHH!! du kødder?? vær snill å si at froyo kommer til wildfire Endret 21. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Vil tro det kommer etterhvert, men HTC har tilgode å være kjapt ute med oppdateringer... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) poeng... har ganske lyst på froyo, for det er ikke så ofte internminnet strekker til.. ikke for en som meg iallfall:) ___ da håper vi htc forbedrer seg på en av de tingene brukerene prioriterer høyt! i motsetning til Steve Jobs, som prioriterer design før antenneproblem - på en TELEFON! Endret 21. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå