Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Den lagrer til masselager, altså det samme som minnekort.

Det er bare Android som ikke takler dette av alle de telefonene jeg har.

-KJ

Off-topic dette, men likevel Iphone teller likevel ikke. dette er minnet som ligger i telefonen. Akkurat som Samsung Galaxy S har 8/16 GB og da vil ikke dette internminnet være en problemstilling.

Det android ikke har valgt å gjøre er vel at man ikke kan lagre apps på et eksternt kort.

så vil likevel si at det Iphone klarer det klarer også android telefoner med tilsvarende telefonminne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelige greier her nå: Den blå dioden som lyser når eg får melding i handcent vil ikke slå seg av når eg har lest meldingen....

Dette skjedde med meg etter oppgradering av Handcent igår.

jeg valgte å slå av/på mobilen og da var det plutselig greit igjen :)

Lenke til kommentar

Er uvisst om andre som har problemer med det samme, men jeg sliter veldig med at telefonen rett og slett ikke vibrerer når jeg får meldinger. Utrolig irriterende. Jeg lastet nylig ned Handcent for å se om dette ville ha noe årsak for å faktisk få det til å fungere, men det funker fortsatt ikke, selvom vibrasjonen står på.

En annen ting som og er litt merkelig er at når jeg setter telefonen på kun vibrering, så vibrerer den overhodet ikke.

På vanlig innkommende anrop så vibrerer det.

Hva er feilen her?

Jeg har ikke prøvd å resette telefonen enda vel og merke.

Kjent problemstilling. Husker ikke løsningen men prøv å søke litt.

Lenke til kommentar

Eg slo den av og på, men samme skjedde igjen. Eg og oppdaterte handcent i går.... Grrr...

jeg mener å huske at jeg slo av diodelysning først og så slo av ogpå for så å slå den på med en annen farge...og med den paint fargen funker det nå igjen

Lenke til kommentar

Skudd i blinde: Google-konto/Youtube-konto problematikk. Du kan vel velge å bruke Google-kontoen din på youtube, i hvert fall via PC/web.

Ah! Takker, men jeg synes den kunne fortelle hvilke program den prøve å synce - slik at jeg slipper å lete gjennom alt.

Jeg får ta det når jeg kommer hjem fra jobb i dag.

Noen som kan gi noen tips?

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg bruke roaming nå som jeg har byttet til OneCall? Hadde telenor før.. er dette normalt?

One Call bruker Network Norways nett, der det er utbygd. Ellers bruker de Telenor Mobil. Det er nok derfor telefonen står på roaming når den bruker Telenors nett.

Det vanlige for operatører uten eget nett, er at de leier nett enten fra Telenor eller NetCom. Dermed er det bare ett nett å forholde seg til.

I begynnelsen brukte One Call Netcoms nett, og da var alt greit, men etter omleggingen til å bruke to nett, fikk jeg blant annet problemer med oppsettet av internett på noen telefoner.

Jeg var ellers svært godt fornøyd med One Call, men skiftet da leverandør.

Her er en link til One Call angående dekning:

http://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-dekning.php

For de som evt. har problemer med MMS, kan kanskje denne linken være nyttig, se spesielt Viktige tips:

https://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-telefonoppsett.php

Og her er siden for MMS og intenrettoppsett for One Call, både som kan overføres automatisk, og for manuelt oppsett. Det automatiske støtter både Desire, Hero og flere andre androidtelefoner:

https://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-telefonoppsett.php

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...