Blackster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Den lagrer til masselager, altså det samme som minnekort. Det er bare Android som ikke takler dette av alle de telefonene jeg har. -KJ Off-topic dette, men likevel Iphone teller likevel ikke. dette er minnet som ligger i telefonen. Akkurat som Samsung Galaxy S har 8/16 GB og da vil ikke dette internminnet være en problemstilling. Det android ikke har valgt å gjøre er vel at man ikke kan lagre apps på et eksternt kort. så vil likevel si at det Iphone klarer det klarer også android telefoner med tilsvarende telefonminne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Merkelige greier her nå: Den blå dioden som lyser når eg får melding i handcent vil ikke slå seg av når eg har lest meldingen.... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Android har mulighet til å lagre applikasjoner på minnekort fra versjon 2.2 Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Merkelige greier her nå: Den blå dioden som lyser når eg får melding i handcent vil ikke slå seg av når eg har lest meldingen.... Dette skjedde med meg etter oppgradering av Handcent igår. jeg valgte å slå av/på mobilen og da var det plutselig greit igjen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eg slo den av og på, men samme skjedde igjen. Eg og oppdaterte handcent i går.... Grrr... Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eg slo den av og på, men samme skjedde igjen. Eg og oppdaterte handcent i går.... Grrr... Har og samme problemet. Har meldt det inn til utvikler, og kjører uten LED-notifikasjon sålenge. Satser på at det kommer ny oppdatering snart... Lenke til kommentar
img Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Håper Handcent kommer i norsk også, noen som vet om det vil skje? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er uvisst om andre som har problemer med det samme, men jeg sliter veldig med at telefonen rett og slett ikke vibrerer når jeg får meldinger. Utrolig irriterende. Jeg lastet nylig ned Handcent for å se om dette ville ha noe årsak for å faktisk få det til å fungere, men det funker fortsatt ikke, selvom vibrasjonen står på. En annen ting som og er litt merkelig er at når jeg setter telefonen på kun vibrering, så vibrerer den overhodet ikke. På vanlig innkommende anrop så vibrerer det. Hva er feilen her? Jeg har ikke prøvd å resette telefonen enda vel og merke. Kjent problemstilling. Husker ikke løsningen men prøv å søke litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja må slå av den dioden foreløpig. Blir så skuffa kver gang eg tar den opp og det ikke er en melding der Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Eg slo den av og på, men samme skjedde igjen. Eg og oppdaterte handcent i går.... Grrr... jeg mener å huske at jeg slo av diodelysning først og så slo av ogpå for så å slå den på med en annen farge...og med den paint fargen funker det nå igjen Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Komt ny update til handcent nå som fikser problemet med led lampen Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hvorfor må jeg bruke roaming nå som jeg har byttet til OneCall? Hadde telenor før.. er dette normalt? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Og iPhone Iphone teller vel ikke for den har jo ikke minnekort så den lagrer vel alt på telefonminnet Hehe , var det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Skudd i blinde: Google-konto/Youtube-konto problematikk. Du kan vel velge å bruke Google-kontoen din på youtube, i hvert fall via PC/web. Ah! Takker, men jeg synes den kunne fortelle hvilke program den prøve å synce - slik at jeg slipper å lete gjennom alt. Jeg får ta det når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Noen som kan gi noen tips? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Youtube? Jeg vet jeg logget meg inn der med riktig brukernavn og passord.. så det må være noe feil.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hvorfor må jeg bruke roaming nå som jeg har byttet til OneCall? Hadde telenor før.. er dette normalt? One Call bruker Network Norways nett, der det er utbygd. Ellers bruker de Telenor Mobil. Det er nok derfor telefonen står på roaming når den bruker Telenors nett. Det vanlige for operatører uten eget nett, er at de leier nett enten fra Telenor eller NetCom. Dermed er det bare ett nett å forholde seg til. I begynnelsen brukte One Call Netcoms nett, og da var alt greit, men etter omleggingen til å bruke to nett, fikk jeg blant annet problemer med oppsettet av internett på noen telefoner. Jeg var ellers svært godt fornøyd med One Call, men skiftet da leverandør. Her er en link til One Call angående dekning: http://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-dekning.php For de som evt. har problemer med MMS, kan kanskje denne linken være nyttig, se spesielt Viktige tips: https://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-telefonoppsett.php Og her er siden for MMS og intenrettoppsett for One Call, både som kan overføres automatisk, og for manuelt oppsett. Det automatiske støtter både Desire, Hero og flere andre androidtelefoner: https://www.onecall.no/kundeservice/teknisk-telefonoppsett.php Endret 21. juli 2010 av CellularDude Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ett lite spørsmål, hvordan får jeg til at tlfen bare går på Egde og ikke leter etter 3G hele tiden? Det forbedret batterikapasiteten min utrolig mye på Iphone. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Instillinger>trådløst og nettverk>mobile nettverk>Nettverksmodus Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Det har vell ikke kommet noe om når Android 2.2 kommer? Begynner og bli mektig lei av og må slette apps heletiden når jeg skal laste ned nye. Har ikke så lyst til og roote den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå