Rockna Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hvorfor heter Desire, HTC (Epic) Desire Nordic hos telenor? Noe spesielt med den? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ser ut som vi får froyo i august http://www.techtechies.com/20100707/technology-news/htc-android-2-2-froyo-release-dates-announced-htc-desire-getting-froyo-first.html Dette er jo bare flott. Ser jo ganske seriøst ut også.....joho!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men det er/skal ikke være teknisk mulig å koble til mobil data/internett i det hele tatt uten APN-innstillinger. Om du sletter både MMS og internett APN-et skal det rett og slett ikke være mulig å få data hverken inn eller ut. Med mindre man bruker en egen liste med apn og legger inn informasjonen, men DET virker søkt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt enig NgZ. Men eg ønsker jo ikke å fjerne APN, for to-tre ganger i mnd så bruker eg mobilt nett.... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Min mobil blir meget varm ved kraftig bruk, skal det være slik? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Aha, jeg tenkte du var i utlandet eller noe, og at det var derfor det var ekstra vikig. En enkel "reset to default" får dem tilbake igjen da. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt enig NgZ. Men eg ønsker jo ikke å fjerne APN, for to-tre ganger i mnd så bruker eg mobilt nett.... Med APNdroid skrur du jo enkelt APN av/på via widget om det ønskes... Angående databruk uten APN, jeg tipper (men er langt i fra sikker) at operatøren har noe eget system for at mobiltelefoner skal kunne se etter oppdateringer via mobilnettet uten å trenge noe APN-greier og sånn. Synes det er rart de fakturerer for noe sånn i såfall men man man vet jo aldri Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt enig NgZ. Men eg ønsker jo ikke å fjerne APN, for to-tre ganger i mnd så bruker eg mobilt nett.... Med APNdroid skrur du jo enkelt APN av/på via widget om det ønskes... Har det installert, allikevel kommer det slike små drypp.... (Har skrevet det tidligere, men forventer ikke at alle har lest det ) Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Trenger hjelp med Snesoid. har lasta ned rom fra freeroms.com og lagt dem over på telefonen. men når jeg skal extracte dem med astro kommer det bare "extracting file" i et halvt sek eller noe så forsvinner det. Noen som har peiling? Bump Prøver igjen jeg. Noen som har peiling? Endret 20. juli 2010 av Joddleifen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skjønner ikke hva du mener engang eg. Når eg brukte snesoid så brukte eg ikke Astro... Man laster romen inn i Snesoid. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har prøvd å lete litt på forumet her, men finner det ikke. Hvilket sim-kort må jeg bestille for å få tilgang til android market? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Trenger hjelp med Snesoid. har lasta ned rom fra freeroms.com og lagt dem over på telefonen. men når jeg skal extracte dem med astro kommer det bare "extracting file" i et halvt sek eller noe så forsvinner det. Noen som har peiling? Bump Prøver igjen jeg. Noen som har peiling? Hvis de ligger i et zip/rar/7z arkiv eller lignende så må du jo pakke dem ut. Regner med at du finner en fil som heter f.eks. 'Super_Mario_World.smc' (Tror SNES bruker smc, hvis ikke er det sikkert .rom eller noe sånt). Legg denne filen inn på minnekortet på et sted du finner den igjen, f.eks. /roms/snes/Super_Mario_World.smc, og så starter du bare opp SNESoid og blar deg frem til denne filen EDIT: Uh-oh, dommedagspost nr 2012 Endret 20. juli 2010 av HulkHaugen Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Har prøvd å lete litt på forumet her, men finner det ikke. Hvilket sim-kort må jeg bestille for å få tilgang til android market? Fra et land hvor Android Market er tilgjengelig, f.eks. UK Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Blir deres mobil varm, eller er det min det er noe feil med? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 min blir varm nede ved bunnen av skjermen ved mye bruk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Blir deres mobil varm, eller er det min det er noe feil med? Nei, min blir ikke særskilt varm unntatt når jeg lader den. Og ikke engang da blir den så varm at det er mistenkelig. Men hva legger du egentlig i "varm"? Blir den så varm at den er ubehagelig å holde i? Endret 20. juli 2010 av Fisk1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kjenner at min blir varm av en lang telefonsamtale. Men har aldri hatt en telefon som ikke har blitt det. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lite lagringsplass igjen. Hmmm, jeg har jo 16gb kort i den, hvordan er det mulig? Jo, jeg merker det best når den lades Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lagringsplass i mobilen grunnet mange apps tenker eg. Apps lagres ikke på minnekortet. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lite lagringsplass igjen. Hmmm, jeg har jo 16gb kort i den, hvordan er det mulig? Jo, jeg merker det best når den lades har du sjekket hva det er som er fullt? om det er minnekortet eller internminne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå