Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan anbefale et program som kan brukes til kosthold og trening, tenker da på kaloriteller etc...

Jeg bruker en kombinasjon mellom DroidFit (Gratis) og CardioTrainer (Gratis) med tilleggene Weight Loss Trainer ($3) og Race Against Yourself ($3). Disse har ikke kaloriteller og kostholdsråd, men holder i masse for meg. Edit: Ett kjapt søk gjennom Androlib viser at Calorie Counter vistnok er et godt alternativ.

hojohansen: Start å spille en sang i mediespilleren, trykk så meny og velg "Set as ringtone".

Endret av AndrèFronDrei
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan en bruke mp3 som ringetone, hvis ikke finnes det noe apps for det?

Bruker ringdroid jeg, da kan man plukke ut den delen av en mp3 som man ønsker seg.

er usikker om man trenger dette da, siden når jeg går inn på lyd så får jeg valget om å velge music mappen eller standartonene

Lenke til kommentar

Jotun: prøv Settings -> Accounts & sync og huk vekk alt som syncer...

Problemet r ikke at noe syncer, problemet er at det går mobil data til tross før at .mobil data er slått av.

Blackster: kan sjekke. Litt usikker på koss eg sjekker om de har.mulighet til å endre tilkobling....

Lenke til kommentar

Blackster: kan sjekke. Litt usikker på koss eg sjekker om de har.mulighet til å endre tilkobling....

Det gjøres ved å gå på innstillinger, administrer applikasjoner, og så går du inn på sselve applkasjonen, og nederst der så kommer info om hva denne applikasjonen har adgang til å gjøre. dette er samme info du får når du installerer en app.

nesten sånn at jeg kunne tenkt meg å låne telefonen din for testing hehe :). Men dette er ihvertfall noe som burde nevnes til support på HTC. kanskje de har et bedre svar.

Lenke til kommentar

Problemet r ikke at noe syncer, problemet er at det går mobil data til tross før at .mobil data er slått av.

Forresten så kan problemet være at noe syncer, fordi det finnes app som kan overstyre dine internettsettings. når man slår av bakgrunnsdata så kommer den infoen at selv om du slår dette av så finnes det apps som kan slå dette på for sitt eget bruk.

Lenke til kommentar

Prøv å slette APNet helt da, se om det fremdeles går datatrafikk :) Om det gjør det fremdeles, så .. da er det spesielt.

Det var det netcom mannen ville eg skulle sjekke. Han skulle ringe meg igjen på fredag for å sjekke de siste dagene. Han trodde ikke på meg når eg sa eg aldri hadde på mobilnett.

Han mente og at det ikke skulle gå an å sende mms med mobil nett avslått.

Har forøvrig installert apndroid nå.... siden i går. Hjalp ingenting.

Lenke til kommentar

APNdroid hjalp for min del ihvertfall, den tiden jeg ikke hadde noen dataplan, installerte det og null datatrafikk de dagene jeg hadde den på. Forresten Samsung Galaxy S, though.

Skal forøvrig gå an å sende MMS selv om mobilnett er avslått, det er ihvertfall planen.

Lenke til kommentar

For tredje kveld på rad får jeg denne feilmeldingen: feil under sikkerhetskopiering av data. Det oppstod en feil under lagring av data til SD kortet. Sikkerhetskopiering kan ikke fullføres.

Hva kan dette være? Feil med mobil eller SD kortet? Har ikke merket noen feil med kortet, får gå inn på musikk og bilder uten problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...