Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at det blir en HTC Desire på meg snart, dog jeg har et lite spørsmål. Jeg kommer til å befinne meg i Tsjekkia/Polen i den tiden Desire blir sluppet. Hva skjer med f.eks garanti hvis jeg kjøper den der? Kan jeg sende den inn til HTC i Norge for å få den fikset, eller er de så "kjipe" at jeg må sende den ned til det landet jeg kjøpte den fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen formening om når vi får tilgang til betalte apps i Android-market i Norge, hvordan er det med nabolandene våre? Det kan jo gi oss en formening om når det kommer til oss.

 

Supported location for merchants on Android Market: Link

 

Google svarer ikke på når flere land blir inkludert dessverre. Bare at de jobber med saken.

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om når vi får tilgang til betalte apps i Android-market i Norge, hvordan er det med nabolandene våre? Det kan jo gi oss en formening om når det kommer til oss.

 

Supported location for merchants on Android Market: Link

 

Google svarer ikke på når flere land blir inkludert dessverre. Bare at de jobber med saken.

 

Dette går vel på hvem som kan utvikle apps for Android market? Så begrensningene her handler vel mer om lover om opphavsrett etc.

Er det sammenheng mellom denne listen og hvilke land Android market er tilgjengelig i?

Lenke til kommentar

Beklager, trodde det var 1 - 1 forhold mellom de som kan legge ut paid apps og de som kan kjøpe dem.

 

Er uansett den lista jeg lenket til som er mest aktuell for min del. Er ikke noe problem å få tilgang til å kjøpe apps selv om man er fra Norge. Tviler på det tar veldig lang tid før Desire er rootet og man kan få tilgang til paid apps.

Lenke til kommentar

Nå har T-Mobile i UK begynt å sende ut de første telefonene, så det blir nok en del internet-buzz de nærmeste dagene etterhvert som engelskmennene får fingrene sine i dem.

 

Irriterende at vi må vente så mye lenger her på berget. Begynner å bli skikkelig utålmodig nå.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at den ikke har norsk tastatur og at vi ikke har tilgang til å kjøpe tjenester via android market, men er det mulig å hente ned norsk tastatur gratis da? er vell litt håpløst å ikke ha norskt tastatur til telefonen?

 

er det enkelt å installere slik at man faktisk kan bruke denne telefonen?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at den ikke har norsk tastatur og at vi ikke har tilgang til å kjøpe tjenester via android market, men er det mulig å hente ned norsk tastatur gratis da? er vell litt håpløst å ikke ha norskt tastatur til telefonen?

 

er det enkelt å installere slik at man faktisk kan bruke denne telefonen?

 

Norsk tastatur kan enkelt lastes ned gratis fra Android Market. HTC sitt eget tastatur funker også helt fint selv om det mangler æ,ø og å. Selv foretrekker jeg HTC sitt tastatur foran den norske varianten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...